Το Φως στο Σκοτάδι

261 28 7
                                    

Ηταν πολυ περίεργο για τον Ντύλαν να έχει σπιτι του τον Ντειμον.Δεν ηταν οτι τον φοβόταν ή κατι τέτοιο,απλα μετα απο ολα αυτα που είχαν περάσει και που ειχαν συμβεί αναμεσα τους το να κανουν καθημερινά πράγματα μαζι ηταν περίεργο.

Τελικά αποφάσισαν να κάτσουν σπιτι και να μαγειρέψουν.Τα δυο αδέρφια αποφάσισαν να φτιάξουν το αγαπημένο τους.

Ντε:Ειι μπορούμε να φτιάξουμε αυτο που μας έφτιαχνε η μαμα οταν ελειπε ο μπαμπάς!

Ντυλ:Ωω..ναι θυμάσαι...ποτε δεν μας άφηνε να μην τρωμε υγιεινά οταν ηταν εκεί.

Λυδ:Τι σας έφτιαχνε..;;

Ντε:Σπαγγέτι με διάφορα τυριά και τέτοια..

Νορ:Εγω μπορω να αναλάβω την σαλάτα

Λυδ:Θα βοηθήσω..

Σκ:Εγώ με τον Ντερεκ θα δοκιμάζουμε

Ο Ντύλαν ειχε συμφωνήσει σε ολα αυτα.Αφου ηταν εδω ο αδερφος του και δεν του ειχε προκαλέσει ακόμα καποιο πρόβλημα,αποφάσισε να το διασκεδάσει οσο κρατήσει.Έπρεπε να εχει το νου του.

Πήγαν ολοι μαζι στην κουζινα και επικρατούσε ένας χαμός απο υλικά και φωνές.Η Λυδια δεν ειχε ξαναδει τον Ντύλαν τοσο ανετο με κανεναν αλλο.Φαινόταν να περνάει πολύ καλά,ειχαν τέλεια συνεργασία,ηταν ενδιαφέρον να τους κοιτάς να κανουν κατι μαζί.Γελούσαν συνέχεια λέγοντας πράγματα που μονο εκεινοι έβρισκαν αστεία.Η Λυδία δεν καταλάβαινε γιατι πριν λιγο ο Ντύλαν έβρισκε δικαιολογίες ωστε να μην έρθει ο Ντειμον,απο οτι φαινόταν περνούσαν πολύ καλα οι δυο τους.

Η Νόρα ειχε ηδη ετοιμασει την σαλάτα και η Λυδια ειχε φτιάξει το τραπέζι.Το φαγητό ηταν σχεδόν έτοιμο.

Λίγη ωρα μετα ειχαν ολοι τελειώσει το φαγητό τους.Ήθελαν να δουν ταινία.

Σκ:Ας δούμε μια αστυνομική

Νορ:Οχι!Μια με ξύλο!

Λυδ:Ρομαντική!!

Ντυλ+Ντε:Θρίλερ!

Είπαν ταυτόχρονα τα δυο αγόρια.Αμέσως κοιτάχτηκαν και όλοι άρχισαν να γελάνε.Τελικά έβαλαν να δουν κάτι που αρεσε σε ολους.

*****

Όταν πια η ταινια ειχε τελειώσει.Είχαν ολοι αποκοιμηθεί.Ο Ντύλαν προσπαθούσε πολυ για να μην βαλει τα γέλια.Ηταν ολοι πολυ αστείοι έτσι οπως ειχαν κοιμηθεί ο ενας πανω στον αλλο.Λιγο μετα ο Ντύλαν ξύπνησε την Λυδία.

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang