Ο Ντέιμον έμεινε έκπληκτος οταν ακουσε την φωνη της Λυδίας στην αλλη γραμμη.Δεν περίμενε να θελει να μιλήσει σε κανέναν τους.Ποσο μαλλον σε αυτόν και ειχε ακούσει ποσες φορες της ειχε κανει κλησεις ο Ντύλαν και τωρα τηλεφωνεί σε αυτόν.Αυτο θα ειχε ενδιαφέρον.
Λυδ:Γεια σου Ντειμον.Θελω να μιλήσουμε!
Ντε:Τι ακριβώς να πούμε,δεν θυμάμαι να ηθελες να ακούσεις και πολλα εχθές!
Λυδ:Άλλαξα γνώμη.Θελω να ακούσω την ιστορία απο την αρχή...
Ντε:Δεν ξερω αν ο Ντύλαν θα ήθελε να την ξέρεις.
Λυδ:Δεν χρειάζεται να το μάθει.Απλα θελω να μάθω πως ακριβώς εγιναν τα πράγματα.
Ντε:Εισαι τυχερή που τοτε ακομα ειχαμε καλες σχέσεις και ξέρω.
Λυδ:Ωραία θα σε περιμένω στο σπιτι μου.Τα λέμε!
Η Λυδία δεν περίμενε την απάντηση του και το έκλεισε κατευθείαν.Ήθελε λίγη προετοιμασία στο πως θα συμπεριφερθεί στον Ντέιμον ώστε να μην της κρύψει καμιά λεπτομέρεια ή να της πει κάποιο ψέμα.Ηταν αποφασισμένη πως ήθελε την αλήθεια και θα την επαιρνε οτι και αν γινόταν.
*****
Λίγη ωρα μετα η Λυδία ειχε φτασει σπιτι της και περίμενε τον Ντέιμον.Ηταν σίγουρη οτι θα ερχόταν απλα δεν ήξερε τι να περιμένει σε σχεση με ολα αυτα που θα μάθαινε.Ήξερε οτι καλύτερα να ξερει την αλήθεια παρα ενα βολικο ψέμα αλλα μια χαρά ηταν και πριν μαθει τοσες αλήθειες κάτω απο την ομπρέλα που έφτιαχναν τα ψέματα που της είχαν πει.Ήλπιζε να ήταν όντως ενα ατύχημα γιατι δεν θα το άντεχε αλλιώς.Οι σκεψεις της διακόπηκαν απο το χτύπημα που ακουσε στην πόρτα.Επιτέλους ο Ντέιμον ειχε έρθει.
Λυδ:Περνα μέσα..
Η Λυδία έβαλε στο πρόσωπο της το πιο ευγενικό της χαμόγελο για να τον καλοπιασει.
Ντε:Ώστε θέλεις την αλήθεια εε..;;
Λυδ:Ναι,θελω να ξέρω
Ντε:Το θεμα ειναι απο ποιανου την μερια την θελεις..
Λυδ:Τι εννοείς..;
Ντε:Θέλεις την αλήθεια οπως την έζησα εγω ή οπως την έζησε ο Ντύλαν..;
CZYTASZ
Ολα Μπορουν να Αλλαξουν
FanfictionΜολις αρχισαν η καλοκαιρινές διακοπες και η Λυδια μολις εκανε μια αλλαγη μετακόμισε στο σπιτι της κολλητής της πιστευει οτι ειναι ενα συνηθισμένο κοριτσι μεχρι την νύχτα που γνωριζει αυτο το αγορι μετα χαρακτηριστικά χρυσοκαστανα ματια αραγε τι θα α...