Kapitola 1.

6.4K 318 34
                                    

Eren (BobaHeichou) - normálně

Levi (já) - tučně


Konečne. Dnes nastal ten deň. Deň, kedy ľudstvo konečne pochopí ako veľmi sa vo mne mýlilo. A toto bude nepopierateľný dôkaz o tom, že nie som voľaké decko, čo sa nevie ovládať (dobre, ale toto sa stalo len pár krát) a furt potrebuje, aby mu niekto stál za prdelou a kukal naňho jak aj sere (aj keď mať furt za prdelou Kapitána~ ... nesťažujem si).

Presne tak, tým, ktorým to zatiaľ nedošlo, práve si to mierim do jedálne, kde si nás bude k sebe po jednom volať Hanji a hovoriť nám výsledky našich testov. Pochopiteľne, musím byť Alfa. Žiadna iná možnosť nepripadá do úvahy! Silný na to som dosť a podrobiť sa tak ľahko nedám. Ale čo ak ... dobre, čiste teoreticky by mi nevadilo ani keby som Beta, lenže to .... to budem nezaujímavý a priemerný ako ostatní. A navyše nebudem mať svojho compára, ktorého chcem (óóó, ako veľmi po ňom túžim a to ešte ani neviem, či som naozaj Alfa). A keby som Omega ... celý život by sa mi zrútil. Každý mesiac sa dostať do heatu a jediné po čom by som túžil je pocit, ako mi niekto strká vtáka do mojich útrob .... To proste ne (to ja chcem byť ten, koho bude ten vták). A navyše pochybujem, že by som podľahol každému. Čisto hypoteticky ... možno bude Alfa aj Jean a to ... ne, ne, ne, ne, to by veľmi zle dopadlo (keby som Omega a on Alfa), navyše keď zoberieme do úvahy, že ja už niekoho v hľadáčiku mám. Niekoho nižšej postavy, havraními vlasmi, neprístupným pohľadom (z ktorého idem do kolien) a tak zasrane sexy prdelkou, že mám chuť do nej tvrdo priraziť zakaždým, keď ju vidím. Takže logicky, s takýmito myšlienkami predsa nemôžem byť Omega.

Konečne som prišiel do jedálne. Boli tam vážne asi všetci ... teda až na Veliteľa, ktorý mal očividne inú prácu. Čo si ale budeme klamať, určite je to Alfa, inak by ani Veliteľ nebol, navyše si ho neviem predstaviť ako toho "dole" ... dobre, ja si ho neviem predstaviť nikde a som zato vážne rád (predsa len by také myšlienky boli divné aj ma mňa ...)

Ako som sa rozhliadal po miestnosti, videl som pár jásotov (očividne šťastlivci spokojní so svojimi výsledkami), smutných a neveriackych pohľadov na papier, ktorý kŕčovito zvierali v ruke a kvapkou beznádeje o očiach (to boli tí smoliari) a tvárí plných obáv a neistoty (to tí, ktorí ešte neprišli na rad). Ja som sa len postavil do rohu miestnosti sledujúc celú situáciu a úprimne ... bol som nedočkavý. Vážne nedočkavý z môjho výsledku. Dúfam, že budem Alfa, teda .... Jasné, že budem Alfa!! Musím byť ... inak to nejde ...

Na tenhle den jsem se těšil nejméně ze všeho na světě. Nemohl jsem uvěřit, že se něco tak hrozného dostalo mezi nás vojáky a už vůbec jsem se s tím nedokázal smířit. Podle mého by bylo vůbec nejlepší být Beta, ti jsou normální a nemají žádné starosti, no nejraději bych s tím neměl vůbec nic společného. Nikdy jsem o hledání partnera nepřemýšlel a představa, že budu třeba jeden týden měsíčně nadržený jako mrouskající se kočka, byla děsná. Vážně jsem si přál dopadnout nějak normálně, jenže jsem ani já sám neměl představu, čím bych mohl být...

Sedl jsem si na volné místo vedle brýlaté hnědovlasé ženy a přehodil si nohu přes nohu. Založil jsem si ruce na hrudi, a vrhl nedůvěřivý pohled po složce na stole. Netrvalo to dlouho a i mně přisunuli papír. Chvíli jsem na něj jen zíral, vážně jsem se bál se toho vůbec dotknout, nejraději bych o tom vůbec nevěděl. Nakonec jsem se ale přeci jen natáhl; pomalu, rozvážně. Sevřel jsem papír v ruce a klouzal očima po textu.

Alfa.

Mé napjaté svaly se automaticky uvolnily. Sice bych byl raději Beta, bylo by to o dost příjemnější, ale mnohem lepší, než skončit jako Omega. Za nic na světě jsem si nedokázal představit, že bych tak dopadnul. No i tak jsem neplánoval najít si svého compára. Pravděpodobně skončím na práškách od Hanji, rozhodně to bude pro teď to nejlepší.

Alfa and Unknown [Ereri/Riren; CZ/SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat