Kapitola 4.

3.7K 260 37
                                    

Eren (BobaHeichou) - normálně

Levi (já) - tučně

Si zo mňa snáď robia prdel!! Vole, hentak aby sa naňho sral! Ja som táááák ... počkať, ale prečo vôbec? Prečo by som ho chcel ukameňovať a ešte sa pri tom psychopaticky smiať? Prečo sa do toho vôbec starám? Veď je predsa ich vec, či si spolu cukrujú alebo nie, či spolu chodia, objímajú sa alebo ... nie, na niečo viac môj žalúdok nemá silu, lebo by tu hrozilo riziko, že by na podlahu vyklopil svoj obsah. Ale počkať ... Alfa a Alfa?! Wut? To predsa nedáva zmysel. Buď mám nejaké halucinácie, buď som kompletne vyšinutý a nechápavý (nič sa nevylučuje) alebo tu na tomto vážne niečo smrdí. Možno Hanji ešte nevyriešila všetko, predsa len tieto kódy sú záhada sama. Možno naozaj si Alfa môže nájsť aj svoju .... Alfu. Sakra, musím sa jej ísť na to niekedy spýtať, pretože mi to príde divné.

Ale tak ... doprdele, tie papiere som mu tam vysypal po dlážke bezmyšlienkovite, asi sa na mňa nasral, teda vlastne obaja ... ale sú to ich sračky, hold sa tam nemajú čo osahávať za denného svetla (dobre, síce bolo skoré ráno, ale ráta sa to).

Dá sa povedať, že celý deň som trávil ... ako vždy. Pár nezhod s Jeanom (+ aj pár ostrých slov a nejaká tá rana ... šak čo by to bol za deň bez "priateľskej" bitky), Mikasina prehnaná starostlivosť (som si nechtiac drbol hlavu o rám dverí ... a ona mi div neošetrila celé telo so slovami, že sa teraz nemám týždeň hýbať ...) a tvrdý tréning. Zdá sa mi, že v poslednej dobe sa tréning sťažil, alebo to tak pripadá len mne? Každopádne tam pár príležitostí stretnúť Kapitána bolo, lenže úprimne ... som ho ignoroval. Doslova som mu nevenoval ani pohľad, pretože vždy akonáhle sa objavil v mojom zornom poli sa mi s ním objavil aj Erwin bez trička jak naňho pokukuje a až zle sa mi urobilo. Vážne neviem, čo to je so mnou ... Každopádne som takto prežil celý deň. Síce som dostal nakládačku od Annie (samozrejme, že si Jean nemohol odpustiť nejaké rečičky. Pre to vznikla tá "priateľská" bitka), ale inak všetko dopadlo vcelku pohode.

Dokonca som stihol zastihnúť aj Hanji. Tá sa hneď opýtala na tie papiere, či som mu ich všetky (asi si myslela, že som schopný ich voľakde vytrúsiť ... som hlboko ranený z jej nedôvery voči mojej osobe) na čas zaniesol, načo som sa len poškriabal na zátylku a snažil sa tému odviesť niekde inde. So slovami, že sa pýtam ČISTO TEORETICKY na to, či je možné, aby mala Alfa Alfu mi s prekvapeným zdvihnutím obočia odvetila, že je to vylúčené. Alfy sa skôr odpudzujú ako priťahujú. Ja som sa len zasmial, že má pravdu a že som si to myslel (pomyslenie na Jeana a Erwina mi úplne stačilo) a odišiel na obed.

Lenže furt mi vŕtala v hlave tá jedna zasraná otázka: Prečo nie on? Prečo ma neodpudzuje ako ostatné Alfy? Prečo ma tak sere, keď ho vidím v blízkosti Erwina? Za to môžu určite nejaké pubertálne Alfské gény (či sakra čo). Na niečo to zvaliť musím a inšie ma nenapadlo ..... Vážne, niečo mi tu nehrá.

Celý den jsem trávil v kanceláři. Ne, že by to tak nebylo i jindy, no dnes mě všechno od rána děsně sralo, byl jsem protivný na všechny kolem sebe a s nikým nemluvil. Musel jsem se vyhýbat i Hanjiiným kecům, když mi donesla další papíry na práci.

Prostě jsem o tom pořád přemýšlel. Erwin mi byl silně u prdele, dokonce jsem na něj ani nemluvil (a to jsem byl za ním v kanclu kvůli práci asi pětkrát), ale to s Erenem mě mrzelo. Netušil jsem proč, vážně jsem se bál, že mě teď nesnáší a opovrhuje mnou. Chtěl jsem za ním zajít a vysvětlit mu to, jenže by to asi bylo... blbé. Nebylo logické, abych nad tím tolik přemýšlel. Erenovi do mých věcí vůbec, ale vůbec nic není. Neměl jsem žádnou povinnost mu něco vysvětlovat. U každého jiného bych se na to vykašlal. Tak proč ne u něj?

Alfa and Unknown [Ereri/Riren; CZ/SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat