(foto van Jake)
wat vooraf ging: Yes, nu alleen nog rechtsaf en dan ben ik bij mijn loka..... 'Au kan je niet uitkijken waar je loopt!!!' schreeuw ik. Ik kijk omhoog en zie de stomste persoon van de school namelijk...
nu:
P.O.V Audrey
Ik lig met mijn kont op de grond en kijk omhoog, en daar staat de stomste pannenkoek namelijk Jake. Jake ''de badboy'' van de school. 'Jij stomme pannenkoek, heb je geen ogen ofzo!' zeg ik boos. En hij kijkt me met een stomme grijns aan. 'Als ik jou was zou ik niet zo brutaal zijn, weet je wel tegen wie je het hebt.'Zegt hij, nog steeds met die stomme grijns op zijn gezicht. 'Ja tegen een stomme panekoek, dat heb ik al gezegd. Ik denk echt dat je even naar de oorarts moet, om je oren te laten checken.' Zeg ik nu met een grijns op mijn gezicht, terwijl ik opsta. Dan duwt hij me tegen de muur, en komt met zijn mond heel dicht bij mijn oor en zegt:'Als ik zeg dat jij niet zo brutaal moet doen, moet je dat ook niet doen. En nog iets, je ziet er leuk uit dus wees blij dat ik je niet pijn doe.' Zegt hij hees. 'Ten eerste je doet me wel pijn, want je duwde me net tegen de muur. En ten tweede, kan je nu opzij gaan zodat ik er langs kan.' Zeg ik boos. Hij kijkt me met een grijns aan en zegt 'Als jij me zoent voor een paar minuten, ga ik opzij.' 'Dat in geen miljoen jaar.'Zeg ik walgend. 'Oke dan ga ik niet opzij.' Zegt hij nog steeds met die stomme grijns. 'Als ik jou was zou ik dat wel doen.'Zeg ik grijnzend. 'Waarom zou ik dat doen.'Zegt hij een beetje verward. 'Dat zul je wel zien als je het niet doet, je krijgt 5 seconden.' Zeg ik nog steeds met grijns. '5,4,3,2,1, oke als je het echt wil.'Zeg ik dreigend'. Ik trek me knie omhoog recht in de plek waar de zon niet schijnt, en zie dan Jake in elkaar zakken. Ik zie mijn kans en ren weg. Ik hoor nog achter me iets van 'Ik krijg je nog wel.'
Als ik weer in de les zit ga ik naast Chanté zitten, een heel aardig meisje. Ik werk samen met haar aan onze Engels opdrachten, maar eigenlijk wacht ik de hele tijd op de bel zodat ik weg kan gaan. 'trinngggg.' Yes de gaat eindelijk, ik sta snel op en loop naar Lucy en Andrea. 'Waarom was je zolang weg?' Vraagt Andrea, terwijl we lopen naar de volgende les. 'Nou ik kwam iemand tegen die per se tegen me aan moest lopen, ik leg het je wel in de pauze uit.'
Het is eindelijk pauze, en we gaan aan een ronde tafel zitten in de aula. 'Waarom kwam je zo laat in de les?' Vraagt Andrea nog een keer. Terwijl ik het hele verhaal uitleg, word het langzaam stil in de aula. We kijken om ons heen, en zien dan de rede waarom het stil is geworden. Daar staan de drie ''badboys'' namelijk Jake, Justin en Kian. Opeens kijkt Kian mijn aan en zijn gezicht staat gelijk boos, ik draai me gelijk om. 'Shit, hij komt deze kant op lopen.' Zeg ik een beetje wanhopig tegen mijn vriendinnen, die ook wanhopig kijken.
P.O.V Jake
'Zo zo kijk eens wie we hier hebben.' Zeg ik gemeen, maar ze kijkt nog steeds niet op. 'Kijk jongens dit is het meisje dat nogal heel brutaal was.' Zeg ik tegen Justin en Kian, die grinniken. 'En mag ik zo aardig zijn om te vragen hoe jullie heten.' Zegt Justin met een grijns op zijn gezicht. 'Dat is Audrey', ze wijst naar het meisje wat brutaal was.'Dit is Andrea, en ik ben Lucy.' Zegt ze met woede in haar stem. 'Jullie vinden het vast niet erg als wij erbij komen zitten.' Zegt Kian met een grijns. Zonder te wachten op antwoord gaan we erbij zitten. 'Volgens mij moet iemand aan deze tafel zijn excuses aanbieden.' zeg ik op een serieuze toon. 'Wie dan?'vraagt Audrey onschuldig, ze kijkt me nog steeds niet aan. 'Het meisje met haar brutale mond.'Zeg ik nog steeds op een serieuze toon. 'Dat ga ik niet doen, want ik heb niks gedaan.' Zegt ze boos. 'Voor een kusje is het wel goed hoor.' Zeg ik met een grijns, Justin en Kian moeten grinniken. 'Nooit' zegt Audrey boos, en loopt boos weg. Andrea en Lucy lopen achter haar aan ook weg. 'Je hebt gelijk Jake, ze is pittig. Ik weet niet zo zeker of je deze wel voor je kan laten vallen' Zegt Justin met een grijns. 'ik kan iedereen krijgen, en ook zij zal voor mij vallen.' Zeg ik met een een grijns terug.
--------------------------
A.N Wil je alsjeblieft een reactie geven wat je van het boek vond, en misschien idee's te geven. xxx Saartje0302
JE LEEST
The Badboy
Lãng mạnAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...