(Foto Lucy)
P.O.V Audrey'Ik haat Jake zo erg, en dan denkt hij ook nog dat ik aan hem mijn excuses ga aanbieden. Ja dag, dat kan die bekijken met zijn mooie praatjes. Het is echt een mislukte pannenkoek, en die Justin en Kian zijn even erg.' Ratel ik achter elkaar door. 'Rustig nou maar, ik geef toe ze zijn irritant. Maar het is geen wereldramp.' Grinnikt Andrea. 'Maar als die zo door gaat word het er wel één.' Zeg ik dramatisch. 'Laten we alvast naar de kluisjes gaan, want ik moet me gymtas nog pakken want ik heb Audrey en ik hebben zomenteen gym.' Zegt Lucy. 'Ja, en ik heb wiskunde.' Zegt Andrea chagrijnig.
Even later sta ik samen met Lucy voor ons gymlokaal te wachten, onze gymdocent is al vier minuten te laat. Ah, eindelijk daar komt die aan. 'Goedemiddag dames hebben jullie er zin in?' Zegt de gymdocent enthousiast. Iedereen mompelt wat, en dan loopt de gymdocent weer door naar de jongens om de jongenskleedkamer open te doen. We lopen rustig naar binnen, en beginnen ons om te kleden.
Als Lucy en ik klaar zijn met omkleden lopen we de gymzaal binnen. 'Alle pannenkoeken op een stokje, Jake, Justin en Kian hebben ook gym. Dit kan niet veel goeds betekenen.' Fluister ik naar Lucy. Ook al ziet Jake er niet verkeert uit in zijn gymkleren. Het is me nooit echt opgevallen, dat die wel heel erg knap is. Maar zijn arrogantie maakt hem gelijk een stuk lelijker. Opeens draait hij zijn gezicht en kijkt hij recht in mijn ogen. Ik schrik even van zijn mooie blauwe ogen, en kijk vervolgens weg.
'Oke dames en heren, we beginnen deze les met een beginspel namelijk trefbal.' Zegt onze gymdocent met een scheve grijns. 'En we doen jongens tegen de meisjes.' Zegt hij vervolgens lachend erachter. De jongens maken allemaal een brullend geluid, terwijl de meisjes zuchten. Ik ben heel slecht in trefbal, het enige wat ik kan is ontwijken.
Ik en Lucy staan samen met twee andere meiden nog in het veld, laat maar drie. Eentje is er net afgegooid. En de jongens staan er nu ook met drie, omdat Lucy er net eentje af had gegooid. Lucy is best wel sportief, ze zit op handbal en kan dus heel goed gooien. Shit, het andere meisje word afgegooid, nu staan alleen Lucy en ik nog in het veld. 'Justin eruit' zegt de gymdocent. Yes, Lucy heeft Jake's bal gevangen.
Na een tijdje is Lucy ook af en sta ik als enige nog in het veld. 'Gooi dan schatje, je weet toch dat ik hem ga vangen.' zegt Jake, terwijl Kain en Justin grinniken. Ik besluit het er maar op te wagen en gooi, ik gooi net op de plek waar de zon niet schijnt en de hele klas is stil. 'Vangbal.'Zegt Jake pijnlijk. Het was het waard, moest hij mij maar geen schatje noemen.
De gymles is al een tijdje bezig, en ik zit maar een beetje om me heen te kijken. 'Zo schatje, als ik jou was zou ik de volgende keer op iets anders mikken, want ik moet hem nog gebruiken.' Zegt hij met een grijns. 'Ieeuuww, ik hoef niet te weten wat je ermee doet' zeg ik met een vies gezicht. 'Ik bedoel om te plassen ik weet niet waar jij aan denkt?' Zegt hij alweer met die stomme, stomme, stomme grijns.
Na een blokuur gym hebben we weer pauze. Ik loop samen met Lucy de kleedkamer uit, en lopen door naar onze kluisjes. 'Hey, hoe was gym?' vraagt Andrea nieuwsgierig. 'Nou, ik heb bij Justin een vangbal gemaakt. En Audrey heeft naar Jake gegooid, precies op de plek waar de zon niet schijnt. Maar hij ving de bal uiteindelijk wel.' Zegt Lucy lachend.
We gaan weer aan dezelfde ronde tafel zitten als de vorige keer, en ik kijk even om me heen. Rechts van ons zitten de nerds, en links van ons zitten de muzikanten. En precies in het midden van de aula staat een grote tafel, met alle populaire kinderen. Ik kijk even hun kant op en zie Justin deze richting opkijken, om precies te zijn in de richting van Lucy. 'Lucy, ik denk dat Justin je wel leuk vind.' Zeg ik kinderachtig. 'Welnee joh, hij is zo jongen van ''het ermee doen'' en dan gewoon negeren.' Zegt Lucy. Maar ik zie dat ze bloost.
------------------------------
A.N Laat alsjeblieft reactie achter of stem xxx Saartje0302
JE LEEST
The Badboy
RomanceAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...