Hoofdstuk 12

6.1K 229 29
                                    

(Foto van jacuzzi bij Jake)

P.O.V Audrey

Als me oma me terug heeft gesmst met het antwoord dat het oke is, vraag ik aan de mislukte pannenkoeken. 'Maar wat moeten we dan nu aan, wij zijn drijfnat?' 'Ooh, jullie mogen wel shirts van ons aan en euuhhmm....' Zegt Jake. 'We kijken wel. Kunnen jullie even de shirts halen, want ik krijg het ondertussen koud.' Zeg ik een beetje bibberend.

Jake, Justin en Kian lopen naar boven, en ik ga samen met Lucy en Andrea dicht bij de open haard staan. Jake, Justin en Kian lopen weer naar beneden. 'Hier hebben we de shirts, en omdat wij zo slim zijn hebben we ook nog een joggingsbroeken voor jullie.' Zegt Kian, terwijl hij de spullen overhandigd. 'Waar kunnen we ons omkleden?' Vraagt Lucy. 'Hier is prima hoor, ik vind het heus niet erg.' Zegt Jake met een grijns. 'Gaat niet gebeuren, nu even serieus, waar kunnen we ons omkleden?' Zeg ik een beetje geïrriteerd. 'Boven derde deur rechts, dat is de badkamer.' Zegt Jake. Lucy, Andrea en ik lopen naar boven, en gaan naar de badkamer. We doen de deur achter ons op slot. Als ik me omdraai om de badkamer goed te bekijken, zie ik dat het geen kleine badkamer is. 'Woow, deze badkamer is nog groter dan mijn woonkamer.' Zeg ik met verbazing. 'Ja, en kijk daar staat gewoon een jacuzzi.' Zegt Lucy, terwijl ze richting de jacuzzi loopt.

Als we ons hebben omgekleed, lopen we de reusachtige badkamer uit. We lopen de trap af, en gaan naar de woonkamer waar Justin, Jake en Kian een videogame aan het spelen zijn. 'Waar moeten we onze natte kleren laten?' Vraagt Andrea. 'Leg maar daar over de stoel, ik stop ze zo wel in de droger.' Zegt Kian, terwijl die blijft kijken naar de game. 'Oke.' Zegt Andrea, terwijl we onze kleren over de stoel hangen. We gaan op de bank zitten, en kijken een beetje verveeld naar het scherm. 'Wanneer is dit spel afgelopen.' Zegt Lucy verveeld. 'Over vijf minuutjes schoonheid.' Zegt Jake. Ik zie dat Lucy bloost, en ik moet grinniken.

Wanneer het spel is afgelopen, leggen de jongens de controllers neer. Ze kijken ons met een grijns aan. 'Wat is er, waarom kijken jullie zo eng?' Zeg ik best angstig. 'We vinden dat jullie er heel sexy uit zien in een te groot shirt en met een te grootte joggingsbroek.' Zegt Jake grijnzend. Ik voel dat ik bloos en kijk snel de andere kant op. 'Ik vind het schattig als je bloost.' Zegt Jake, terwijl hij me op zijn schoot duwt. Ik probeer weg te komen, maar Jake houd me stevig vast bij mijn heupen. Ik laat het maar gaan, en blijf zitten. 'Hoe laat is het?' Vraagt Lucy. 'Het is half twaalf.' Zegt Justin. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'Euuhhmm, wat dacht je van zoenen.' Zegt Jake met een grijns. 'Is goed.' Zeg ik serieus. Jake kijkt me verbaasd aan, en de rest ook. 'Oke.' Zegt Jake. Ik buig langzaam naar hem toe, en net wanneer hij me wilt zoenen doe ik mijn hand ervoor. 'Je dacht toch niet dat ik je echt ging zoenen, of wel soms?' Zeg ik grinnikend. Jake kijkt me boos aan en zegt. 'Hier ga je voor boeten.' En dan begint Jake met kietelen, ik lach me dood. Lucy en Andrea proberen Jake weg te duwen, maar zij worden dan gekieteld door Justin en Kian. Als ze na vijf minuutjes gestopt zijn met kietelen, ga ik weer op Jake's schoot zitten. 'Zo zo, je gaat nu vrijwillig op mijn schoot zitten?' Zegt Jake. 'Ja, het zat best lekker.' Zeg ik.

Het is half één, en ik begin al aardig moe te worden. 'Zullen we naar bed gaan, ik word al best moe.' Zeg ik gapend. 'Is goed.' Zegt Jake, die er nog helemaal niet moe uit ziet. 'Waar moeten we eigenlijk slapen?' Vraagt Andrea. 'Bij ons op de kamer, Audrey bij Jake, Lucy bij Justin, en jij bij mij.' Zegt Justin met een grijns. 'Dit is een grapje toch?' Zeg ik geschrokken. 'Ik ga je heus niks doen Audrey, tenminste als je het niet wilt.' Zegt Jake met een grijns. 'Ten eerste, ik wil dat je me niks doet. En ten tweede, waar in jou kamer?' Zeg ik geïrriteerd. 'Naast me in bed.' Zegt Jake droog. 'Hebben jullie geen logeerkamer of zoiets?' Vraag ik nog hopend. 'Nee, dat vonden we niet nodig.' Zegt Justin. 'Oke, maar Jake ik slaap onder één voorwaarde naast je, en die voorwaarde is: als je ook maar één ding doet wat ik niet fijn vind, slaap jij op de bank.' Zeg ik, en ik kijk hem streng aan. 'Is goed hoor.' Zegt hij, terwijl hij onschuldig zijn handen in de lucht steekt. 'En dat geld ook voor mij.' Zegt Lucy. 'En ook voor mij.' Zegt Andrea, die Kian doordringend aankijkt.

We lopen naar boven, ik zeg Andrea, Lucy, Kian en Justin nog ''welterusten''. En volg dan Jake naar zijn kamer. Ik loop zijn kamer naar binnen, en kijk vol verbazing om me heen. 'Deze kamer is even groot als mijn hele beneden verdieping.' Zeg ik, terwijl ik met open mond sta te kijken. Hij heeft zelfs een Basket in zijn kamer staan. Ik loop naar een basketbal, en probeer hem erin te mikken. 'Shit, mis.' Mompel ik. Jake pakt de bal en geeft hem aan mij. 'Dankje.' Zeg ik zacht. Hij gaat achter me staan, en fluistert in mijn oor. 'Laat mij je helpen.' Ik krijg trillingen van zijn hese stem, maar het zijn geen slechte trillingen. Hij legt zijn handen op mijn handen die op de basketbal liggen, en mikt hem erin. Ik zie de bal in slow motion naar de basket gaan. 'Yes, raak.' Zeg ik blij.

Ik doe alleen de joggingsbroek uit, en ga in bed liggen. Gelukkig is het shirt best lang, hij komt tot de helft van mijn bovenbenen. Jake komt de badkamer uitlopen met alleen een joggingsbroek. Ik kijk naar zijn buik, en zie een supermooie sixpack. Ik heb niet door dat ik aan het staren ben. 'Audrey, Audrey.' Ik schrik wakker uit mijn trans, en kijk Jake met blozende wangen aan. 'Ik vroeg of je het goed vond als ik gewoon in een joggingsbroek slaap, of moet ik ook nog een shirt aan?' 'Nee hoor, met joggingsbroek is prima.' Jake doet de lichten uit, en gaat dan ook in bed liggen. 'Is het goed als ik even tegen je aan lig, ik heb het een beetje koud.' Zeg ik verlegen. 'Is goed hoor.' Zegt Jake, en hij trekt me tegen zich aan. Ik ga met mijn hoofd op zijn borstkas liggen, en val zo rustig in slaap.

----------------------------

A.N Sorry dat ik de laatste twee dagen niet heb geüpload, ik had namelijk twee toetsen, waar ik goed voor moest leren.

Laat een reactie achter en geef een stem. XXX Saartje0302

The BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu