Foto outfit Audrey
P.O.V Jake
Na ongeveer twintig minuutjes rijden kom ik bij mijn huis aan, ik zet mijn motor in de garage en loop naar binnen. 'Hey, waar was jij de gebleven, je bent de hele avond weg geweest.' Zegt Justin, wanneer ik de woonkamer binnenloop. 'Nou, eeuh, gewoon, ik ben naar Audrey geweest.' 'Oeeh, is er iemand hier verliefd?' Zegt Kian plagend. 'Eeuuhm, ik ga maar eens naar bed, zie jullie morgen weer.'Zeg ik snel terwijl ik naar boven loop. Wat denken die gasten wel, ik verliefd, ik word nooit verliefd, toch? Tenminste ik ben nog nooit verliefd geweest, maar elke keer als ik bij haar ben voel ik me wel heel erg blij. Ik weet niet wat het is, misschien moet ik er gewoon een nachtje over slapen.
P.O.V Audrey
'Trinnggg.' Ik word wakker en sla me wekker uit. Even nadenken wat is er allemaal gebeurt, ik ging gister naar school, ik was boos op Jake, toen ging ik naar huis, Jake kwam op bezoek, en nu lig ik in me bed. Hee, waar is Jake nu eigenlijk. Ik pak me mobiel en zie dat ik een berichtje heb gehad, er staat in; Hey Audrey, ik heb jou gister naar bed gebracht, en ik kom je vandaag ophalen om samen naar school te gaan, xxx Jake. 'Aawh das lief.' Zeg ik per ongeluk hard op. 'Wat is lief?' Vraagt mijn oma die in de deur opening staat. 'Eeuh niks hoor.' 'Oke als jij het zegt.' Zegt mijn oma terwijl ze wegloopt. Welke kleren moet ik aan, dit is de eerste keer dat ik me druk maak over mijn kleren, en ik weet niet waarom. Uiteindelijk besluit ik voor een zwart klokkende rok te gaan met daaronder een zwarte panty, en lichtbruine hakjes/laarsjes, en daar bovenop een een bordeaux rood truitje. Als ik daarmee klaar ben loop ik naar beneden om mijn tas klaar te maken.
P.O.V Jake
Ik loop rustig naar beneden richting de keuken om te ontbijten, ik hoor al wat geroezemoes uit de keuken komen. 'Echt, wil je haar gaan vragen?'Hoor ik Justin bijna schreeuwen. 'Misschien, en niet zo hard, wil je soms dat de hele buurt het hoort.' Hoor ik Kian zeggen. 'Wie wil je gaan vragen?' Vraag ik benieuwd. 'Kian wil Andrea gaan vragen.' Schreeuwt Jake bijna in mijn oor. 'Ik weet het nog niet zeker hoor.' Zegt Kian geïrriteerd. 'Oke Kian laten we een deal maken, als jij Andrea vraagt, dan vraag ik Audrey.' Zeg ik. 'Ik zei toch dat je verliefd bent op Audrey.' Zegt Jake met een grijns. 'Wat is je antwoord?' Vraag ik. Ik zie Kian een beetje twijfelen, maar uiteindelijk zegt hij 'Oke is goed, en we doen het vandaag.' 'Oke, nu moet ik opschieten want ik moet Audrey zo ophalen.'
Ik kleed me om, pak mijn tas, en ga richting de auto. Ik stap mijn auto in en rij richting Audrey. Als ik voor Audrey's huis sta toeter ik een paar keer, ze komt naar buiten gelopen, en ze ziet er heel schattig uit. Dan stapt ze bij mij in de auto, 'Hey, je ziet er schattig uit.' Zeg ik met een grijns. 'Dankje, denk ik.' 'Heb je lekker geslapen?' Vraag ik, terwijl ik naar school rij. 'Ja prima, jij?' 'Ging wel.' Zeg ik.
Als we bij school komen lopen we samen naar binnen, kom ik ondertussen Kian tegen. Ik neem hem mee naar een plek waar niemand is en vraag, 'Heb je haar al gevraagd?' 'Nee nog niet, ik wil het in de pauze doen.' 'Zullen we hun tegelijkertijd vragen?' Vraag ik. 'Ja, is goed.'Zegt Kian. 'Ben je zenuwachtig.' 'Een beetje.' Zegt Kian. 'Ik ook, ik heb nog nooit iemand gevraagd.' Zeg ik.
P.O.V Audrey
Ik loop samen Jake de school binnen, onderweg komen we Kian tegen, en Jake neemt Kian ergens anders naar toe. Ik loop maar gewoon rustig naar mijn kluisje, en groet daar Andrea, Lucy en Justin. 'Justin weet jij misschien wat er met Jake of Kian is, ze liepen net heel geheimzinnig weg.' 'Ik denk dat je daar zomenteen wel achter komt.' Zegt Justin geheimzinnig. 'Oke' Zeg ik een beetje angstig.
We hebben net twee lessen gehad, en hebben nu eindelijk pauze. Andrea en ik lopen richting de aula waar Lucy samen met Justin aan onze tafel zit te zoenen. 'Uuguum.' Hoest ik. 'Zij de tortelduifjes klaar met klef doen. Justin en Lucy schrikken, en stoppen gelijk. 'Eey kijk, daar komen Jake en Kian.' merkt Andrea op. 'Ja, wat komen die hier doen?' Vraag ik. Ik zie dat Kian naar Andrea loopt en op zijn knie voor haar gaat staan. Hij pakt haar hand vast en vraagt. 'Lieve, lieve Andrea, wil jij mijn vriendin zijn.' 'Ja, heel graag.' Juicht Andrea, Kian staat op en kust haar. Ik draai me om naar Jake en zeg, 'Zag je dat ze hebben verkering.....' 'Audrey ik wil je ook iets vragen' 'Kan dat zo ik wil nog even genieten van het feit dat mijn twee beste vriendinnen verkering hebbe....' Op eens worden er twee hele zachte lippen van Jake op mijn lippen gezet. 'Whooeee.' Joelen de andere. Uiteindelijk verbreekt Jake de kus, en pakt mijn hand vast. 'Lieve Audrey, ik vind je al heel erg leuk sinds ik je zag. En ik vroeg me af of je mijn vriendin wil zijn?' Vraagt Jake. 'Ja natuurlijk wil ik dat.' Zeg ik hartstikke blij. Jake's lippen komen weer dichterbij, en kust hij me weer. Om ons heen horen we alle mensen in de aula joelen.
We zijn uit en ik loop richting de auto van Jake, waar ik Jake al zie staan. 'Hey vriendje.' Zeg ik lachend. Hij lacht ook, en we stappen in de auto. 'Waar gaan we heen?' 'Wat dacht je van de kermis?' 'Dat vind ik hartstikke leuk, komt de rest dan ook?' Vraag ik. 'Ja maar ik wil wel met jou alleen in het reuzenrad.' Zegt hij met een grijns. 'Is goed schatje.' Grinnik ik.
-----------------------------------------
A.N Beste mensies dit was mijn laatste hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en laat alsjeblieft een reactie achter en geef een stem XXX Saartje0302
JE LEEST
The Badboy
RomanceAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...