(Video van de lyrics Afire love)
P.O.V Jake
Ik heb gereserveerd in een restaurant, en we gaan er nu naartoe. 'Komen jullie, dan kunnen we gaan.' Zeg ik tegen de rest. We lopen weer naar onze auto's, en Audrey gaat weer naast me zitten. 'Heb je er zin in?' Vraag ik. 'Ja best wel, vooral omdat ik best veel honger heb. Jij?' 'Ook wel hoor, vooral omdat het met jou is.' Zeg ik met een grijns. Audrey doet de radio aan, en het liedje ''Afire love'' van Ed Sheeran staat op. Ik hoor Audrey zachtjes meezingen in het refrein, ik moet daar wel een beetje om grijnzen. 'Kijk, dit stukje van het liedje staat op mijn achtergrond.' Ze laat haar achtergrond van haar mobiel zien, en ik zie daar op staan ''Darlin hold me in your arms the way you did last night''. 'Is dit toevallig je lievelings liedje?' 'Ja, ik vind de liedjes van Ed Sheeran altijd heel leuk.'
Als we bij het restaurant aankomen stappen we allebei uit. We gaan wachten op de rest, en lopen dan met ze alle naar binnen. Ik loop naar de balie om onze reservering te bevestigen. 'Hallo, wat kan ik voor je doen.' Vraagt de baliemedewerker vriendelijk. 'Ik heb gereserveerd op de naam Millers.' 'Ja dat zie ik, een reservering voor zes personen. Volgt u mij maar.' Zegt de balie medewerker. We volgen haar met de hele groep, en komen uit op een ronde tafel. We gaan zitten, en natuurlijk ga ik naast Audrey zitten. 'Ik stuur zomenteen een ober naar jullie toe.' Zegt de baliemedewerker, en daarna loopt ze snel terug naar de balie. 'Mooi restaurant hoor.' Zegt Andrea, terwijl ze bewonderend om zich heen kijkt. 'Dan past het goed bij jou, want jij bent ook heel mooi.' Zegt Kian, terwijl hij knipoogt naar Andrea. Andrea geeft Kian een speelse stom, en ze bloost heel erg.
P.O.V Audrey
We zijn druk met elkaar aan het praten, als de ober opeens komt. 'Hier zijn jullie menukaarten.' Zegt de ober, die er helemaal niet verkeerd uit ziet. Hij geeft iedereen een menukaart, en als laatst aan Andrea. 'Ook voor jou een menukaart, schone dame.' Zegt de ober tegen Andrea, terwijl hij een knipoog geeft. 'Dankjewel.'Zegt Andrea beleeft, terwijl ze lichtjes bloost. Naast haar zie ik dat Kian zijn handen tot vuisten maakt. Als de ober wegloopt zeg ik 'Zo, Kian je hebt concurrentie.' Kian mompelt iets wat niemand verstaat, en de rest gaat maar gewoon door met hun gesprekken.
We hebben net bestelt, en even later komen meerdere obers aan met onze borden. Ik heb zelf als voorgerecht carpaccio genomen. 'Wat is dit lekker.' Zeg ik net wat te hard, terwijl mijn ogen stralen, omdat het zo lekker is. 'Laat mij is proeven.' Zegt Jake, en voordat ik kan protesteren is mijn halve carpaccio weg. 'Jake, dat is mijn halve carpaccio.' Zeg ik geïrriteerd. 'Sorry, wil je soms wat van mijn romige tomatensoep?' 'Is goed.' Jake neemt een lepel met tomaten soep, en houd het voor mijn mond. Ik neem er voorzichtig een beetje van, en geniet ervan. 'Aaawwhhh.' Zeggen Andrea en Lucy in koor. Ik kijk snel de andere kant op, en voel dat ik bloos.
Als we ons hoofdgerecht op hebben, zit ik al vol. We krijgen nog een menukaart voor de desserts, en ik kijk er toch nog even in. 'Ik wil graag de grootste bananasplit.' Zegt Justin. 'Echt, zit je dan nogsteeds niet vol, je hebt al van alles het dubbele gehad.' Zegt Lucy vol ongeloof. 'Ik wil graag een kleine bananasplit, maar ik denk niet dat ik hem in me eentje op kan. Wil iemand met me delen?' 'Ik wel hoor.' Zegt Jake.
We hebben ons eten op en gaan weer terug naar de auto's. Ik neem afscheid van Kian, Andrea, Lucy en Justin. Want hun gaan in een andere auto naar hun huis. Ik ga voor de zoveelste keer naast Jake zitten in de auto. 'Hoe vond je het eten?' Vraagt Jake, terwijl hij mij ondertussen naar huis rijd. 'Hartstikke lekker, volgens mij heb ik nog nooit zo lekker gegeten.' Zeg ik vrolijk. 'Ik ben blij dat je het lekker vond.' Zegt Jake.
We stoppen uiteindelijk voor mijn huis, en stappen allebei uit. Jake loopt om de auto, en gaat voor me staan. Zou ik het nu doen, waarom niet. Ik buig een klein beetje naar voren, mijn lippen richting zijn lippen. Hij buigt ook een klein beetje naar voren, en dan..... Onze lippen raken die van elkaar aan, hij gaat met zijn handen naar mijn hoofd. En ik leg mijn armen om zijn middel. Terwijl het kus was, word het ineens een zoen. Ik voel zijn zachte lippen op die van mij, ik voel me zelfs een beetje gelukkig. 'Tringg, tringg.' Shit, mijn mobiel gaat af. Ik trek me langzaam terug, en ik voel dat ik bloos. 'Eeuhhm, ik moet maar weer eens naar binnen gaan.' Zeg ik een beetje ongemakkelijk. 'Euuh, ja, en ik moet maar weer eens naar huis gaan.' Zegt hij ook ongemakkelijk. Jake stapt weer de auto in en rijd weg. Ik doe de voordeur open en loop naar binnen, als ik binnen ben doe ik de deur dicht en laat me daar tegen aan naar beneden zakken.
-------------------------------------------
A.N Laat een reactie achter, en geef een stem XXX Saartje0302
JE LEEST
The Badboy
RomanceAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...