(Foto van paintball veld)
Wat voorafging:
P.O.V Audrey
'Is het goed als ik even tegen je aan lig, ik heb het een beetje koud.' Zeg ik verlegen. 'Is goed hoor.' Zegt Jake, en hij trekt me tegen zich aan. Ik ga met mijn hoofd op zijn borstkas liggen, en val zo rustig in slaap.
Nu:
P.O.V Jake
Ik word langzaam wakker en kijk om me heen, en ik zie Audrey zacht slapen in mijn armen. Wat is ze toch schattig als ze slaapt. Ik kijk op de weker, en ik zie dat het al tien 's ochtends is. Ik probeer met me ene arm mijn telefoon te pakken, maar helaas maak ik per ongeluk Audrey wakker. 'Goedemorgen schoonheid, lekker geslapen in mijn armen.' Grinnik ik. 'Eigenlijk wel ja.' 'Mooi zo, zullen we uit bed gaan ik krijg honger.' 'Is goed ik krijg ook al honger.' Zegt ze hongerig. Ik stap uit bed en zie in mijn ooghoek dat Audrey naar mijn sixpack kijkt. 'Kan je het zien?' Vraag ik grinnikend. 'Ik keek helemaal niet naar je sixpack hoor.' Zegt ze snel, en kijkt blozend weg. 'Wie had wat gezegd over mijn prachtige sixpack?' Zeg ik. 'Eeuuhm, laten we maar naar beneden gaan om te eten.' Zegt ze, en ze stapt uit bed. Wow, wat is zij mooi zeg in mijn shirt. 'Kan je het zien?' Zegt zij nu grinnikend. 'Ja hoor, maar dat shirt had ook wat korter gemogen.' Zeg ik met een grijns. Ze laat een zucht horen en loopt de kamerdeur uit, en ik volg haar. Op eens horen we wat geschreeuw uit de andere kamer. 'Nee ik wil nog niet uit bed.' Dat is duidelijk Lucy. 'Kom nou, ik heb honger. Als je nu niet uit bed stapt, til ik je eruit, en neem ik je mee naar beneden.' Zegt Justin. 'Nee, ik wil nog slapen.' Zegt Lucy weer. Een paar seconden later, zie ik de deur open gaan, en Justin komt samen met Lucy over zijn schouder uit de kamer. Audrey en ik grinniken, en volgen hun naar beneden.
P.O.V Audrey
Ik loop samen met Jake, achter Justin en Lucy aan. Als we bij de keuken aankomen, zit de rest ook al aan het keukenblad. 'Goedemorgen.' Zeg ik droog, en de rest groet terug. Ik ga naast Jake aan het keukenblad zitten, en pak een bord. 'Mag ik de jam?.' Justin geeft mij de jam aan, en ik smeer het uit op mijn brood. 'Zo Andrea en Kian, hebben jullie lekker geslapen?' Vraag ik grijnzend. 'Ja hoor, ik zou wel elke dag naast deze schoonheid willen liggen.' Zegt Kian die een arm om Andrea's schouder heen legt, terwijl Andrea blozend weg kijkt. 'En jullie?' Zegt Lucy, die in de richting van Jake en mij kijkt. 'Eeuhmm, ook goed, alleen snurkt Jake een beetje.' Zeg ik grijnzend, de rest moet een beetje lachen. 'Dat is helemaal niet waar, en Audrey lag lekker in mijn armen te slapen.' Zegt Jake. 'Echt? Heb je haar soms gedwongen om in jou armen te slapen?' Zegt Andrea ongelovig. 'Ik heb haar niet gedwongen, ze had het koud en kwam tegen me aanliggen.' Zegt Jake met een grijns. 'Aawhh, wat schattig.' Zegt Lucy. 'Wat gaan we na het eten doen?' Vraag ik om van onderwerp te veranderen. 'Eeuhm, nee laat maar dat vinden jullie toch niet leuk.' Zegt Justin twijfelend. 'Nee zeg, nu wil ik ook weten wat.' Zegt Lucy ongeduldig. 'Nou oke, ik dacht eraan om te gaan paintballen.' Zegt Justin. 'Jaaa, dat heb ik altijd wel een keertje willen doen.' Zegt Andrea opgewonden. 'Lijkt me een goed idee.' Zegt Lucy. 'Eeuuhm, doet dat niet pijn.' Zeg ik twijfelend. 'Ik bescherm je wel.' Zegt Jake, die een knipoog geeft. 'Nou, oke dan.' Zeg ik nog steeds twijfelend.
We hebben ons omgekleed, en gaan richting de paintball park. We gaan met drie auto's, ik zit weer natuurlijk bij Jake in de auto. 'Ben je zenuwachtig.' Vraagt hij met een grijns. 'Eeuhm, eerlijk gezegd wel een beetje.' Zeg ik zenuwachtig. 'Heb je wel eerder met een soort geweer geschoten?' Vraagt Jake. 'Eeuhm, telt lasergamen mee?' Vraag ik. 'Wel een beetje, was je daar goed in?' Vraagt Jake. 'Nee, niet echt. Behalve als laatste staan goed is.' Zeg ik grinnikend.
Als we bij het paintball park zijn, stap ik uit de auto en kijk naar de het veld. Er staan allemaal hindernissen, en je ziet veel mensen door elkaar rennen. 'Kom, laten we gaan.' Zegt Jake. 'Ja, is goed.' Ik loop samen met Andrea en Lucy achter de jongens aan.
We doen onze paintball pakken aan, en ik krijg een geweer in mijn handen geduwd. Ik volg de instructie, en zie in mijn ooghoek dat de jongens helemaal niet op letten. 'Klaar om in het veld te gaan?' Vraagt de begeleider. 'Jaa.' Roept de groep hard.' We moeten tegen een paar jongens van onze eigen leeftijd. We lopen het veld in en de jongens beginnen al gelijk op de andere jongens te schieten. Ik probeer ook op iemand te mikken maar opeens hoor ik achter me iets. 'Zo schatje, jij wou op iemand van mijn team gaan schieten he.' Zegt hij, terwijl hij de paintball geweer om me richt. 'Eeuh, ja klinkt logisch. Wij moeten op jullie schieten en jullie op ons.' Zeg ik alsof hij dom is. 'Klopt, maar ik ga niet op jou schieten als je me zoent.' Zegt hij met een grijns. 'Iiieeuuww, nee ik ga niet met je zoenen.' 'Oke dan, als jij gekleurd wilt worden met verf.' De onbekende jongen, doet zijn geweer omhoog en richt hem op mij. Ik maak me klaar voor het schot, en doe mijn handen voor mijn gezicht. 'Poef.' Dat is raar ik voel niks. Ik doe mijn handen weg voor mijn ogen, en zie daar Jake staan met zijn geweer. De jongen is dus door Jake geraakt, en rent snel weg. 'Dankje.' Zeg ik blozend. 'Ik zei toch dat ik je ging beschermen, en trouwens je bent schattig als je bloost.' Zegt Jake grijnzend.
--------------------------------------------
A.N Laat een reactie achter, en geef een stem XXX Saartje
JE LEEST
The Badboy
RomanceAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...