Hoofdstuk 17

5.4K 214 51
                                    

P.O.V Audrey

Tijdens het lopen, stromen de tranen over mijn wangen. Ik kijk nog één keer in de richting van Jake, en ik zie ook dat hij mijn kant op kijkt. Ik kijk snel weg en loop naar de wc. Als ik bij de wc ben, ga ik snel naar de wasbak. Waarom doet hij dit nou, ben ik gewoon weer zo iemand waar hij heel even mee speelt. Ik dacht die anders was, ik voelde zelfs wat voor hem. Maar natuurlijk moest ik weer zo dom zijn om te denken dat hij misschien ook iets voor mij zou voelen. 'Gaat het een beetje?' Vraagt Lucy, die ondertussen naast mij is komen staan, zonder dat ik het in de gaten had. 'Eeuhhm ja, waarom niet, het is niet dat hij mijn vriendje is. Dus hij mag met iedereen kussen die hij wil.' Zeg ik verdrietig. Ik droog mijn tranen af en laat me langs de muur naar beneden glijden. Lucy laat zich naast me neerzaken. Ik leg mijn hoofd op haar schouder, en laat nog wat tranen langs mijn wangen rollen. 

P.O.V Jake 

Na dat ik heb gezoend met Amy (de make-up pop), zie ik Audrey verdrietig weglopen. Ik zie dat ze me aankijkt, maar daarna kijkt ze meteen weg. 'Kan ik je even spreken.' Zegt Justin met een boze stem, die er ondertussen bij is komen staan. 'Eeuhm, oke.' Zeg ik een beetje verwarrend. 'Onder vier ogen.' Zegt Justin, met nog steeds een boze stem. 'Oke.' Zeg ik, en we lopen een gang in. 'Iedereen die hier is even oprotten.' Zegt Justin een beetje geïrriteerd. Niemand wil ruzie met Justin, dus iedereen gaat zo snel mogelijk weg uit de gang. 'Wat is er nou?' Vraag ik licht geïrriteerd. 'Ik kan beter vragen wat er met jou is.' Zegt Justin boos. 'Ik weet niet waar je het over hebt.' Zeg ik nu boos. 'Echt niet, kan je dat serieus niet bedenken. Je kust een meisje dat je leuk vind, en zei begint jou ook eindelijk leuk te vinden. En de volgende dag kus je weer een ander meisje.' Zegt Justin boos. 'Ooh dat.' Zeg ik. 'Ja natuurlijk dat, eindelijk ben je eens verliefd. En dan kus je gewoon met iemand anders.' Zegt Justin nog steeds geïrriteerd. 'Sinds wanneer boeit het jou dat ik met iemand anders kus.' Zeg ik. 'Ik zie dat je Audrey leuk vind, en niet zo klein beetje ook. En volgens mij vind ze jou ook wel leuk, en als vriend is het ook een taak om je te helpen met de fouten die je maakt. En op dit moment heb je een hele grote fout gemaakt, door een ander meisje te kussen die je niet leuk vind.' Zegt hij. 'Hey, waar hebben jullie het over?' Vraagt Kian die er ondertussen erbij is komen staan. 'Jake heeft een ander meisje gekust, en Audrey zag dat. 'Maar gast, jij vind Audrey toch leuk.' Zegt Kian verwarrend. 'Ja, dat klopt.' Zeg ik zacht. 'Maar wat moet ik dan nu doen, want ik ben niet goed met liefde.' Zeg ik hulpeloos. 'Misschien moet je proberen met haar te praten?' Zegt Justin. 'Misschien wilt ze helemaal niet praten, maar ik kan het altijd proberen.' Zeg ik. 'Tringgg.' 'Het is tijd voor de les, we hebben nu Economie, dan kan je gelijk in de les denken hoe je dit wilt gaan oplossen.' Zegt Kian. We zeggen Justin gedag, want die heeft nu wiskunde.

 We zeggen Justin gedag, want die heeft nu wiskunde

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit is Amy (make-up pop))

P.O.V Justin

Ik heb nu wiskunde, ik haat het vak echt. Gelukkig zit ik met dit vak wel naast Lucy. 'Hey luce, hoe gaat het met Audrey?' Vraag ik, terwijl ik een kus op der wang geef. Ik zie dat ze om de kus moet blozen, maar gaat dan in op mij antwoord. 'Eeuhm, niet heel goed. Ze zit er wel echt mee dat Jake een ander heeft gekust. Heb je toevallig nog met Jake gepraat?' Vraagt Lucy. 'Ik heb wel met hem gepraat, volgens mij heeft hij er wel spijt van dat hij iemand anders heeft gekust. Ze passen wel heel goed bij elkaar, net zoals wij bij elkaar passen.' Zeg ik. Ik zie mijn ooghoek dat Lucy bloost. Ik buig langzaam naar haar toe, en  fluister in haar oor. 'Ik vind het heel schattig als je bloost.' Daarna geef ik haar een zacht kusje op der wang. 'Kunnen jullie dat na de les doen, meneer Caylen en mevrouw Hale.' Zegt de wiskundedocent. 'Met alle plezier.' Zeg ik, terwijl ik knipoog naar Lucy.

P.O.V Jake

'Tringgg.' Yes de bel is gegaan, en dat betekent dat we nu uit zijn. Ik heb research gedaan, en heb ontdekt dat Audrey nu ook uit is. Ik ren zo snel mogelijk naar mij kluisjes, ik pak mijn motorhelm, en loop richting de fietsen stallen. Ik loop richting de fiets van Audrey, en blijf daar wachten op Audrey. 'Wat doe jij bij mijn fiets?' Hoor ik iemand boos zeggen. Ik hoefde dus niet lang te wachten want ik zie Audrey voor me neus staan en ze kijkt niet bepaald blij.

----------------------------------------

A.N Laat een reactie achter, en geef een stem XXX Saartje0302


The BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu