(Foto van Lucy)
P.O.V Jake
Ze is echt heel er schattig als ze bloost, bij de meeste meisjes zeg ik dit gewoon als een versiertruc, maar bij haar meen ik het. Opeens doet Audrey het paintball geweer omhoog, richting mij. 'Poef.' Ik kijk naast me, en zie dat een jongen is geraakt door Audrey. 'Hij wilde op jou gaan schieten, maar toen schoot ik op hem. En dat betekent dat we nu kit staan.' Zegt Audrey met een grijns. 'Dus ik krijg geen kusje meer.' Zeg ik zielig. Ze loopt langs me en geeft me snel een klein kusje op mijn wang. Zo dat had ik niet verwacht, ik voel mijn wang een klein beetje tintelen. Ik schiet nog op een paar jongens, en zie dan Justin lopen. 'Eey, hoe gaat tie?' vraag ik, terwijl ik de omgeving in de gaten houd. Dan zie ik Lucy staan. 'Zo, dus jij houd Lucy in de gaten, he.' Zeg ik grinnikend. 'Hou je kop man, waar is jou liefje eigenlijk.' Zegt Justin. 'Die red zich wel, ze heeft net iemand neergeschoten.' 'Echt?' Vraagt Justin. 'Ja echt, ik zou maar een beetje op je liefje letten, want volgens mij komt er daar iemand aan.' Justin kijkt gelijk naar de plek waar ik op wijs, en rent naar Lucy. Terwijl hij rent, schiet hij op de persoon. 'Je moet wel beter uitkijken, schatje.' Hoor ik Justin zeggen. Ik zie dat Lucy blozend wegkijkt. Nou laat ik maar ook doorgaan, met mensen afschieten, en naar Audrey zoeken.
Als we na 20 minuten klaar zijn, lopen we weer terug naar de auto's. Audrey gaat weer naast mij zitten. Ik begin met rijden, en leg voorzichtig mijn hand op Audrey's been. 'Hoe vond je het paintballen?' Vraag ik. 'Eerlijk gezegd wel leuk, en nog bedankt trouwens.' Zegt ze blozend. Ze kijkt naar mijn hand die op haar been ligt, en opeens doet ze iets wat ik niet had verwacht. Ze legt haar hand op de mijne. 'Hoeveel vriendjes heb je gehad?' Vraag ik. Ze haalt haar hand van mij hand af en kijkt uit het raam zonder iets te zeggen. 'Heb ik iets verkeerd gezegd?' Vraag ik. 'Euuhm, nou laten we zeggen dat ik nog nooit een vriendje heb gehad, dus lach me maar uit.' Zegt ze geïrriteerd. 'Echt niet, hoe kan dat nou?' Zeg ik verbaasd. 'Omdat ik zoek voor de ware, en niet met elke jongen die tegen kom ga zoenen. Zoals jij doet met meisjes.' Zegt ze nog steeds geïrriteerd. Ouch, dat deed pijn, maar het is wel waar. 'Zou je ook geen verkering met mij willen?' Vraag ik. 'Misschien, als ik jou beter leer kennen, en niet onaardig doet.' Zegt ze twijfelend. 'Maar er bestaat dus wel een kans?' Vraag ik hopend. 'Ja.' Zegt ze zacht, en ze kijkt blozend weg.
Als we weer bij mijn huis aankomen, stappen we uit de auto. Ik zie in mijn ooghoek Justin een kusje geven aan Lucy. 'Zo zo, wat is er in jullie auto gebeurt.' Zeg ik plagend. 'Wat is er dan?' Vraagt Audrey, die me vragend aankijkt, en dan kijkt naar Lucy en Justin. 'Justin gaf Lucy net een kus.' Zeg ik extra hard, zodat iedereen het kan horen. 'Echt, wat schattig, zijn jullie een stelletje?' Vraagt Andrea. 'Eeuhm, ja' Zegt Justin, terwijl hij twijfelend naar Lucy kijkt. 'Ja, we zijn een stelletje.' Zegt Lucy wat zelfverzekerder. ' Zouden wij ook kunnen zijn.' Zegt Kian, terwijl hij een knipoog geeft aan Andrea. 'Ja en wij ook.' Zeg ik tegen Audrey, terwijl ik een arm om haar schouders heen sla. Ik zie dat Audrey bloost, en ik grinnik een beetje. 'Zullen we naar binnen gaan ik heb dorst.' Zegt Andrea.
P.O.V Audrey
We lopen met zijn allen naar binnen, en het is nog maar 4 uur 's middags. 'Is het goed als jullie vanavond met ons mee uit eten gaan, en dan brengen we jullie daarna thuis?' Zegt Justin. 'Ik vind het helemaal prima.' Zegt Lucy vrolijk. 'Ja, is goed, maar dan betalen jullie.' Zeg ik. 'Is goed hoor schatje, maar dan wil ik daar wel een kus voor, en niet op me wang zoals de vorige keer, maar echt op mijn lippen.' Zegt Jake met een grijns. Ik loop naar Jake toe, en ga met mijn lippen bij zijn oor. 'Ik dacht het even niet, en niet iedereen hoeft te weten dat ik jou op je wang heb gekust.' Zeg ik fluisterend, hij grinnikt. 'Één kusje maar.' Zegt hij met een zielig stemmetje. 'Is goed, maar niet hier.' Fluister ik in zijn oor. 'En ik wil eerst uiteten, en dan zie je wel wanneer je de kus krijgt.' Zeg ik nog snel er achter aan. 'Beloofd?' Zegt hij. 'Beloofd, en ik hou me altijd aan mijn beloftes.' Zeg ik. Als ik een stap naar achter zet van Jake vandaan. Als ik om me heen kijk zie ik de groep naar ons kijken.
------------------------------------------
A.N Sorry dat ik een tijdje niet had geschreven, ik had jammer genoeg veel toetsen en had dus niet veel tijd. Laat een reactie achter, en geef een stem. xxx Saartje0302
JE LEEST
The Badboy
RomanceAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...