(foto kleding van Audrey)
P.O.V Audrey
'Tringgggggg, tringggg.' Ik doe mijn ogen open, en trek een oversized trui aan en loop naar beneden. 'Tringgg, tringggg.' ringt de deurbel nog een keer. 'Ja, ja ik kom al.' Zeg ik een beetje geïrriteerd. Ik doe deur open en zie daar de grootste mislukte pannenkoek van schrik gooi ik de deur dicht. Shit, shit, shit wat doet hij aan de deur. 'Mag ik binnenkomen?' 'Nee, wat doe je hier?' 'Ik kom je ophalen, weet je nog.' 'Oja, eeuuhm sorry.' Ik doe de deur open, en Jake stapt naar binnen. 'Ga maar even op de bank zitten, ik kom zo moet me nog even omkleden.' Zeg ik gehaast. 'Ik vind je er zo wel sexy uitzien hoor.' Zegt hij met een grijns. Ik kijk naar wat ik aanheb en moet blozen, snel ren ik dan naar boven.
Ik kijk in mijn kledingkast, en trek een zwart shortje aan, met daarop een wit shirtje en ik doe snel mijn haar en zet me hoed op (kleren zie afbeelding). Als ik klaar ben met me omkleden, ren ik snel naar beneden. Als ik de woonkamer inkom zie ik Jake op zijn mobiel zitten, als hij me hoort kijkt hij op. 'Ik vond het vorige leuker, maar dit is ook sexy hoor.' Zegt hij met een grijns. Ik negeer zijn opmerking en pak mijn tas. 'Kom je ik wil niet te laat komen op school.' 'Ja, ja ik kom al.' Zegt hij zuchtend.
Ik doe de voordeur achter me dicht en kijk verwarrend om me heen. 'Waar staat je auto?' Zeg ik nog steeds verwarrend. 'Wie zegt dat ik met de auto kwam?' Ik kijk in de richting waar Jake naartoe loopt en zie een hele mooie zwarte motor. 'Geen denken aan dat ik daarop ga.' Zeg ik bang. 'Nou dan kom je lekker te laat op school.' Zegt Jake met een grijns. Jake stapt op zijn motor en maakt een beweging om weg te rijden. 'Oke stop, mag ik achterop?' Zeg ik smekend. 'Natuurlijk schatje, maar dan moet je wel deze helm op, we willen natuurlijk niet dat je mooie gezichtje beschadigd word als ik per ongeluk val.' Zegt die met nog steeds diezelfde stomme grijns. Ik zet de helm op en stap op de motor. 'moet jij geen helm op?' Vraag ik vragend. 'Nee natuurlijk niet, ik weet dat er niks mis is met mijn rijkunsten.' 'En met je eigendunk is ook niks mis.' Zeg ik grinnikend. Jake negeert mijn opmerking en zegt. 'Houd je maar goed vast aan mij.' Ik doe wat die zegt en leg mijn handen op zijn buik. Ik voel duidelijk een sixpack door zijn shirt.
Jake rijd het schoolplein op, en heel veel kinderen kijken op. Shit, ik kan echt niet tegen mensen die je aanstaren. Als Jack zijn motor parkeert stap ik af. 'Hier is je helm.' 'Hou hem maar, misschien heb je hem nog wel vaker nodig.' Zegt hij met een knipoog, en loopt dan weg. Ik loop dan ook weg richting mijn kluisje. Als al mijn spullen erin zitten, komen Andrea en Lucy naar me toegerend. 'Hoe was het achterop bij Jake?' vraagt Andrea grinnikend. 'Ging wel.' Zeg ik droog. 'Wanneer ga je nou je fiets ophalen, anders moet je nog vaker bij hem achterop. Maar volgens mij vind je dat niet heel erg.' Zegt Lucy grinnikend. Ik negeer de opmerking, en loop richting de les.
Ik heb nu Natuur&Scheikunde van de stomste docent op aarde, namelijk meneer Landgoed. Bij elk klein dingetje dat je verkeerd doet moet je al gelijk de volgende dag acht uur melden. Ik hoor de bel gaan en nog maar drie meter van het lokaal verwijderd. Ik stap naar binnen, maar kom dan ook niet veder dan één stap. 'Audrey Collins, ga je maar melden bij de logé. Ik verwacht je morgenochtend om acht uur hier op school.' 'maar, meneer...' 'Geen gemaar, je bent te laat.' Ik gooi de deur boos dicht, en loop richting de logé. 'Hey schatje, ben je stout geweest.' Ik draai me om en zie Jake met een grijns staan. 'Serieus Jake, ik heb nu even geen zin in jou.' 'Ooh, dus je had eerder wel zin in mij.' 'Aaarrrgghhh, hou je weleens op met irritant zijn?' Zonder op antwoord te wachten loop ik door naar de logé.
Het is eindelijk pauze, en ik loop richting het vaste tafeltje van Audrey, Lucy en mij. 'Hey, hoe was je les bij meneer Landgoed?' Vraagt Audrey, terwijl ik aan het tafeltje ga zitten. 'Is dat serieus een vraag?' Zeg ik geïrriteerd. 'Laat maar, ik kan aan jouw gedrag zien dat het niet al te prettig was.' Zegt Lucy grinnikend. 'Daar komen de drie mislukte pannenkoeken, kan het nog erger?' Zeg ik boos. 'Hey wij komen er even bijzitten oke?' Alweer wachten die mislukte pannenkoeken niet op antwoord, en komen er gewoon bij zitten.
-----------------------------
A.N laat alsjeblieft een reactie achter en geeft een stem xxx Saartje0302
JE LEEST
The Badboy
RomanceAudery (18 jaar) is een goede leerling op school, haalt goeie cijfers, is lief tegen leerlingen en is ook nog knap. Ze heeft twee hele beste vriendinnen namelijk Andrea en Lucy. Maar ze is tegelijkertijd ook best verdrietig, want toen ze zes jaar wa...