8.daļa

515 41 0
                                    

Kādu stundu sēdējām pie datoriem, bet tad mājās atbrauca mamma un tētis.
- Čāaū! Esam mājās! -dzirdēju, kā mamma iebļaujas un aizver dzīvokļa durvis.
- Čāaaūuuuu!! – iebļāvos, noliku malā datoru un gāju pie mammas. Amanda man sekoja. Mēs aizgājām līdz koridoram, es samīļoju mammu un tēti un palīdzēju viņiem aiznest iepirkumu maisiņus uz virtuvi. Abas ar Amandu salikām produktus tur, kur tiem vajadzēja stāvēt un gājām atpakaļ uz manu istabu. Vēl brīdi pasēdējām pie datoriem, bet tad izdomājām skatīties kādu filmu.
- Ko tad skatāmies? – Amanda jautāja un skatījās uz mani.
- Ammm... Vai nu Teds 2 vai Minionus.- Teicu un mazliet iesmējos.
- Es laikam labāk gribu skatīties Minionus. – draudzene atbildēja un arī iesmējās.
- Labi. Būsim mazi bērni un skatīsimies multenes. – teicu un sameklēju multeni internetā. Kad biju atradusi Minionus pieslēdzu datoru pie Tv un mēs sākām skatīties. Skatījāmies multeni tikai pus stundu, kad manā istabā ienāca tētis.
- Meitenes, nākat vakariņās. Mēs ar mammu uztaisījām ēst. – tētis teica, pasmaidīja un pazuda no manas istabas. Es uzliku filmu uz pauzi un abas ar Amandu gājām uz virtuvi / ēdamistabu. Šodien vakariņās bija rīsi ar karijā apceptiem vistas filejas gabaliņiem un dārzeņu salātiem. Apsēdāmies pie galda, paēdām vakariņas un gājām atpakaļ uz manu istabu. Uzslēdzu, lai multene turpina iet un apgūlos gultā. Paņēmu rokās telefonu un iegāju Facebook, lai apskatītos vai nav kaut kas jauns. Man bija 2 jauni draudzības uzaicinājumi. Viens bija no Greisona un otrs no Ītana. Abus apstiprināju, noliku telefonu malā un turpināju skatīties multeni.

We Were Ment To Be TogetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora