Kad aizbraucām pie Amandas, uzcepām popkornu, iebērām čipsus bļodā un gājām uz Amandas istabu taisīties. Sākumā izvēlējāmies ko vilksim. Es izlēmu vilkt gaiši zilu crop topu un tumši zilus, ar rakstiem svārkus. Noliku savas izvēlētās drēbes uz Amandas gultas un skatījos ko Amanda izvēlēsies. Viņa izvēlējās melnu kleitiņu. Arī viņa nolika kleitu uz gultas.
- Eu, es ātri ieiešu nomazgāties, bet tu jau vari sākt taisīties. - Amanda noteica un paņēma no kumodes veļu.
- Labi. - teicu un apsēdos pie viņas make up galdiņa. Amanda tikai man uzsmaidīja un iegāja vannas istabā. Paskatījos uz sevi spogulī un sāku domāt, ko darīšu ar saviem matiem. Nolēmu tos nedaudz ielokot. Paņēmu lokotāju, un uzliku, lai tas sildās. Tikmēr izķemmēju matus un iegāju instagramā, lai apskatītos jaunākās bildes. Tā kā lokotājs bija uzsildījies, noliku telefonu malā un sāku lokot matus. Kamēr lokoju matus, tikmēr arī sarakstījos ar Greisonu un gaudoju līdzi dziesmām, kas skanēja pa MTV. Biju jau gandrīz beigusi lokot matus, kad Amanda iznāca no dušas.
- Šoreiz tu nu gan ilgi mazgājies, jo es jau gandrīz esmu salokojusi savus matus. - es teicu un iesmējos.
- Nu jā... eu, sapīsi man 2 franču bizes? Kamēr taisīsimies, tikmēr mati izžūs un arī man būs līdzīgi mati. - Amanda teica un uzvilka kaut kādu kreklu un šortus.
- Aha. Sēdi. - teicu, izrāvu lokotāju no kontakta un piecēlos no krēsla. Sapinu Amandai bizes un apsēdos atpakaļ pie make up galdiņa, lai uzliktu kosmētiku. Uzliku konsīleri, tonālo krēmu, bronzeri, nedaudz vaigu sārtumu, pūderi, iekrāsoju uzacis, uzkrāsoju ēnas, laineri, skropstu tušu un biju gatava. Kamēr es krāsojos, tikmēr Amanda lakoja nagus. Piecēlos no krēsla un iegūlos Amandas gultā. Turpināju sarakstīties ar Greisonu un gaidīju, kad Amanda būs gatava. Kad Amandas make up bija gatavs, es viņai palīdzēju izžāvēt matus. Kad viņas mati bija izžāvēti, abas uzvilkām izvēlētās drēbes, es no Amandas paņēmu savu somu un saliku tajā dažas vajadzīgās mantas. Abas uzkrāsojām lūpas un bijām gatavas. Paskatījāmies pulkstenī un sapratām, ka mums vēl ir mazliet laika, līdz ballītes sākumam. Pataisījām selfijus un tad jau bija laiks doties. Uzvilkām apavus, izgājām no Amandas dzīvokļa un devāmies uz jūras pusi.
KAMU SEDANG MEMBACA
We Were Ment To Be Together
Fiksi RemajaHey! Mani sauc Beta. Nu vispār mans pilnais vārds ir Elizabete Rebeka Heila, bet mani draugi, cik nu man viņi ir, mani sauc par Betu. Es jau 6 gadus dzīvoju un mācos LA. Es šeit dzīvoju kopā ar mammu, tēti un brāli Ričardu. Pēc tautības īstenībā esm...