Chapter 6 : New people, new problems.

83 8 3
                                    

ELINOR'S P.O.V.

Ma trezesc cuprinsa de doua brate puternice care au fost in jurul meu toata noaptea.

- Buna dimineata, iubito! imi spune Ethan, lipindu-si buzele fierbinti de gatul meu.

- Bună dimineața! îi spun ai eu la randul meu ridicându-mă și îndreptându-ma spre fereastră.

- Ai dormit bine? mă intreabă indreptându-se spre mine, luându-mă in brațe pe la spate.

- Da, am doarmit bine. Se pare că nu mai ești singurul care s-a întors acasã.
Îi spun arătând cu degetul spre casa de lângă a mea.

- Braden.

- Mda...când l-am văzut ultima oara avea aparat dentar și ochelari ca ai lui Harry Potter.

- Eu l-am mai văzut de atunci.

- Da? Și tipa aia cine o fi? Iubita lui?

- Hayley? îmi spune surprins apropiindu-se mai mult de geam.

- O cunoști?

- Mda... Într-o oarecare măsură.

- Ar trebui să mergem să îi salutăm! spun foarte entuziasmată.

- Nu cred că e o idee prea buna!

- De ce? Oricum o sa ii vedem in fiecare zi, fie ca vrem fie ca nu.

- E foarte complicat nu intelegi.

- Atunci explica- mi!

Îi spun nervoasa, știind că îmi ascunde ceva. Urasc faptul ca nu imi spune nimic, imi da senzatia ca nu are incredere in mine. Si cred ca asa e.

- Îti voi spune tot ce vrei sa stii, dar nu acum. Nu e momentul potrivit acum, ai încredere in mine!

- Dar când va fi momentul potrivit sa imi spui tot? Atunci cand voi uita? Îti promit ca asta nu se va intampla niciodata.

Spun enervându-mă si mai tare, ieșind din cameră si indreptându-mă spre bucătarie unde erau Bliss si Amanda.

- Hei! ma saluta Bliss incantata.

- 'Neata!

Spun si eu la randul meu pe un ton care dadea de inteles ca sunt suparata.

- Buna dimineața, scumpo! Uite cafeaua ta. Ethan nu coboara? ma intreaba Amanda punandu-mi o cana cu cafea in maini.

- Nu stiu - raspund respingator ceea ce nu faceam de obicei.

- V-ati certat voi doi? ma intreaba Bliss speriata si in acelasi timp dezamagita.

-Nu - clarific formand un mic zambet in coltul gurii - am avut doar o mica neintelegere, nimic altceva.

- Pff...nu stiu ce as face daca v-ati desparti. Chiar imi place de voi.

La auzul vorbelor ei incep sa chicotesc incet.

- Ati vazut cine s-a mutat in dimineata asta in cartier? ne intreaba Amanda privind pe fereastra, Bliss mergand sa vada despre ce e vorba.

- Mda, Braden si fata aia...Hayley.

- Ar trebui sa mergeți să ii salutati. Asa ar fi frumos.

- Hm, eu ma bag! spune Bliss cu zambetul pe buze privind pe fereastra ceea ce imi dadea de inteles ca ceva sau cineva i-a atras atentia.

- Nu, nu ar fi frumos deloc - afirma Ethan aproape tipand, intrand in bucatarie ca un vartej.

The First LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum