Átöltözök a pizsamámból, és egy új farmer nadrágot húzok föl, amit még nem is hordtam eddig. Egy kicsivel szűkebbek, mint amiket általában hordok, de muszáj volt mosnom, szóval nem volt más lehetőségem, mint ezt viselni. A felsőm egy egyszerű fekete gombos póló, ujjak nélkül és csipkeanyaggal a vállán.
"Azta, nagyon tetszik a felszerelésed, tényleg." Mondja. Ezt bóknak veszem, a hangjában bujkáló meglepettség ellenére is, hogy egyáltalán tetszene neki az, amit én viselek. Rámosolygok, mire ismét bepróbálkozik a szemceruza felajánlásával.
"Ezúttal nem." Mondom neki, visszaemlékezve múltkor hogyan mosódott el a könnyeimtől. Miért is egyeztem bele megint, hogy visszamegyek oda?
"Molly kap föl minket Niall helyett, épp most üzent, úgyhogy bármelyik percben itt lehet."
"Nem hinném, hogy kedvel engem." Tudom, hogy nem kedvel.
"Dehogynem, csak túl őszinte néha és szerintem fél tőled."
"Tőlem? Mi a fenéért lenne ő megfélemlítve?" Nevetek. Én vagyok az, aki meg van félemlítve Tőle.
"Szerintem csak azért, mert annyira különbözöl tőlünk." Mondja mosolyogva. Tudom, hogy különbözök tőlük, de számomra pedig ők a "mások". "Ne aggódj miatta, el lesz foglalva ma este." Nevet.
"Harryvel?" Kérdezem, mielőtt leállíthatnám magam. Fel is tűnik, ahogyan felhúzott szemöldökkel pillant felém.
"Nem, valószínűleg Zaynnel. Hetente cserélni a pasikat." Eléggé durva ilyet mondani a barátjáról, de ő csak mosolyog.
"Nem Harryvel randizik?" Eszembe jut a kép, amikor az ágyon smároltak.
"Kizárt, Harry nem randizik. Csak rengeteg lánnyal szórakozgat, de egyikükkel sem randizik. Soha."
"Oh" Ennyi, amit reagálni tudok erre, mire ő egy fura mosolyt villant felé, és a táskájáért nyúl.
"Gyerünk!" Megragadja a karomat és kirángat az ajtón.
A buli ma este is ugyanolyan, mint a múlt héten, rengeteg ember, részeg ember mindenhol. Miért is nem maradtam bent és bámultam a plafont? Molly abban a pillanatban eltűnik, ahogy odaérünk, míg én a kanapé egyik pontján ülve végzem legalább egy óráig, egészen addig, amíg Harry erre nem sétál.
"Máshogy..nézel ki." Mondja, amint felállok.Szemei végigpásztázzák az egész testemet le, majd vissza föl. Még csak meg sem próbál visszafogott lenni. Csöndben maradok, míg a tekintete találkozik az enyémmel. "A ruháid ma valóban illenek rád." Nevet. A szememet forgatom és megigazgatom a pólómat, hirtelen remélni kezdem, hogy bárcsak a normális, laza ruhámat viselném. " Meg vagy lepve, hogy itt látlak."
"Ja..Én is meg vagyok lepve, hogy ismét itt kötöttem ki." Mondom, majd elsétálok tőle. Nem jön utánam, de valamiért remélni kezdem, hogy megtegye.
Néhány órával később, Steph részeg, megint, vagyis mindenki részeg megint. " Játsszunk felelsz vagy merszet." Nyögi Zayn, mire a kis tetovált társaságuk a kanapé köré gyűlik. Molly Niallnek passzol egy üveg színtiszta alkoholt, mire ő beleiszik. Harry keze az egész piros poharat eltakarják, amikor belekortyol.
Mindannyian belemennek a játék részeges változatába, ami egyáltalán nem végződhet jól. Egy másik punk lány is csatlakozik a játékhoz, így voltak: Harry, Zayn, Niall, Niall szobatársa, Tristan, Molly, Steph, és az új lány. "Játszanod kéne Tessa." Mondja Molly rám kacsintva.
"Nem, inkább nem." Válaszolom, majd félrenézek.
"Mintha amúgy is játszana, nem lehetne prűd legalább öt percig." Mondja nekik Harry, mire Steph kivételével mind nevetni kezdenek. A szavai felidegesítenek, nem vagyok prűd. Ja, beismerem, hogy semmi nem vagyok, amit vadnak lehetne nevezni, de nem vagyok prűd. Haragos pillantást vetek Harryre és török ülésben befészkelődöm a kis körükbe, Niall és az új lány közé. Harry nevetni kezd és valamit Zayn fülébe súg a kezdés előtt.
Az első néhány felelsz vagy merszbe tartozik Zayn sörös doboz rágcsálása, Molly melltartó villantása ( amit meg is csinált ) és megtudtuk, Steph-nek mellpiercingjei vannak.
"Felesz vagy mersz Theresa?" Kérdezi Niall, mire nyelek egyet.
"Felelek?" Nyüszítem. Harry kinevet és elmorog egy "perszét". Nem veszem őt figyelembe, majd Niall összedörzsöli a kezeit.
"Szűz vagy?" Kérdezi Niall, mire a levegő is megakad bennem. Senki sem tűnik rajtam kívül frusztráltnak a tolakodó kérdés miatt. Érzem, ahogyan felforrósodik az arcom és látom a szórakozottságot a többieken.
"Nos?" Kérdezi Zayn. Annak ellenére, hogy mennyire elakarok futni és elbújni, bólintok egyet. Persze, hogy szűz vagyok, a legmesszebb, ameddig Noah-val elmentünk az a smárolás, és hogy megérintette a fenekemet,természetesen nadrágon keresztül.
Senki sem tűnik meglepettnek a válaszomon,csak még inkább kíváncsinak. "Szóval két éve vagy együtt Noah-val, de még nem szexeltetek?" Kérdezi Steph, mire kényelmetlenül mocorogni kezdek. Csak a fejemet rázom rá.
"Harry jön." Mondom, remélve, hogy ezzel elterelhetem a figyelmet rólam.
YOU ARE READING
After Harry Styles Fanfiction Hun
FanfictionSziasztok!:) Itt van egy újabb fantasztikus Harry Styles Fanfiction magyar változata! Remélem elnyeri a tetszéseteket! Én ezt is imádom és szeretném veletek megosztani!:3 A címe: After ❤️ Eredeti: http://w.tt/1M8MTHD Jó olvasást!:)