7. Rész

928 42 2
                                    

Harry már el is tűnt a házba és elnézvén ezt a rengeteg embert, remélem nem is látom többet az este folyamán. Steph és Niall után megyek be a zsúfolt házba, majd egyszer csak valaki egy piros poharat nyom a kezembe. Mire próbálnám mondani, hogy "Nem, köszi.", addigra már rég eltűntek, ezért csak leteszem a poharat és továbbsétálok. Hamarosan egy nagyobb csoporthoz érünk, akikről azonnal tudom, hogy Steph barátai. Mind kitetováltak, akárcsak ő, egy sorban ülnek végig a kanapén és persze Harry is közöttük van, a kanapé jobb karfáján ülve. Figyelmen kívül hagyom őt, mikor Steph bemutat az egész csapatnak.

"Ez itt Tessa, a szobatársam. Csak tegnap érkezett, ezért gondoltam elhozom, hogy szórakozzon egy kicsit az első hétvégéjén a WSU-n." Mondja nekik.

Egyesek bólintanak, míg mások rám mosolyognak. Mindannyian kedvesek, kivéve Harryt, persze. Egy igen jóképű, olíva tónusú fiú nyúl felém, majd kezet ráz velem. Kezei kicsit hidegek a piros pohár miatt, amit a kezében fog, de mosolya annál inkább szívmelengető. És ha jól láttam, nyelv piercingje van, de nem vagyok benne biztos.

"Zayn vagyok, mit fogsz tanulni?"Kérdezi. Észreveszem, hogy a ruhámat nézi, majd halványan elmosolyodik, de nem tesz rá megjegyzést.

"Angol szakos vagyok." Mosolygok rá büszkén. Hallom, amint Harry horkant egyet, de inkább nem figyelek rá.

"Klassz, én még nem döntöttem el." Nevet, amihez én is csatlakozok.

Hogy lehet ebben bizonytalan? Amióta az eszemet tudom, azóta angol szakos akarok lenni.

"Kérsz valamit inni?" Kérdezi.

"Oh nem, én nem iszok." Mondom, mire ő próbálja elrejteni a vigyorát.

"Persze,hagyjátok csak, hogy Steph elhozza Miss Kényest egy ilyen buliba." Mormogja az orra alatt egy vékony, rózsaszín hajú lány.

Úgy teszek, mintha nem hallottam volna, így nem kell azon gondolkoznom, miképp vágjak vissza. Miss Kényes? Egyáltalán nem vagyok kényeskedő, keményen megdolgoztam azért, hogy itt lehessek és az anyám is az egész életét végigdolgozta, hogy a jövőmet bebiztosíthassa.

"Megyek, szívok egy kis friss levegőt." Mondom és fordulok is kifelé.

"Akarod, hogy veled menjek?" Szól utánam Steph.

Fejemet ingatom és az ajtó felé megyek. Tudtam, hogy nem kellett volna belemennem, hogy eljöjjek. Most a pizsamámban lehetnék, összegömbölyödve az ágyon egy könyvvel a kezemben. Skype-olhatnék Noah-val, már nagyon hiányzik. Bármi mást csinálnék, az jobb lenne, mint itt ücsörögni ezen a borzalmas bulin, körülvéve részeges idiótákkal. Írok egy sms-t Noah-nak.

*Hiányzol. Az egyetem nem olyan muri eddig.* Küldöm el neki, majd egy kőfalra ülve várom a válaszát. Egy részeges lányokból álló csoport sétál el mellettem nevetgélve és majdnem felbukva a saját lábukban. Milyen ellenszenves.Remélem nem mindenki ilyen az egyetemen.

*Miért nem? Nekem is hiányzol Tess. Bárcsak ott lehetnék veled.* Elmosolyodom Noah válaszán.

"Basszus, bocs." Mondja egy férfi hang,amint pár másodperccel később megérzem, ahogyan a hideg folyadék eláztatja a ruhám elejét. A srác botladozik, majd feláll. " Az én hibám, tényleg." Motyogja, majd leül.

Ez a buli már nem is lehetne rosszabb.A ruhám eláztatva az ég tudja milyen alkoholtól és nincs nálam semmi, amibe átöltözhetnék. Nagyot sóhajtva felkapom a telefonom és elsétálok a házba, egy fürdőszoba után kutatva. Átverekszem magam a tömegen és minden ajtónál próbálkozok, de egyik sem nyílik ki. Nem is akarok rágondolni, hogy mit csinálhatnak azokban a szobákban. Felindulok az emeletre, és folytatom a keresést. Végre, az egyik kinyílik, de ez sajnos nem a fürdőszoba. Ez egy hálószoba, és még nagyobb szerencsétlenségemre, Harry fekszik az ágyon, rajta a rózsaszín hajú lánnyal.

After Harry Styles Fanfiction HunTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang