A hajam tökéletes hullámokban hullik arcomba, ezért beleteszek egy-egy csatot mindkét oldalra, hogy ne lógjanak a szemembe.
"Akarsz használni egy keveset a smink felszerelésemből?" Kérdezi Steph és én újra megnézem magam a tükörben.
A szemeim mindig is túl nagyok voltak az arcomhoz képest, de jobban szeretek kevés sminket viselni. Általában csak egy kis szempillafestéket és szájfényt használok. Büszke vagyok, hogy szép bőröm van, ezért miért is rejteném el, ha nincs rá szükségem?!
"Talán egy kis szemceruza?" Bizonytalankodom.
Ő rám mosolyog, majd a kezembe ad három félét; egy lilát, egy feketét és egy barnát. A kezemben tartva nézem őket, míg a fekete és a barna között évelődöm.
"A lila remekül nézne ki a kékes szürke szemedhez." Bátorít, de én mosolyogva a fejemet ingatom.
"A szemeid olyan különlegesek, nem akarsz cserélni?"Heccel.
Stephnek gyönyörű zöld szemei vannak, miért akarna cserélni velem? Fogom a fekete szemceruzát és a lehető legvékonyabban kihúzom vele minkét szemem, mire Steph büszkén vigyorog rám. A mobilja rezegni kezd és felkapja a táskáját. "Niall itt van." Adja tudtomra, majd én is magamhoz veszem a táskámat, lesimítom a ruhámat és felveszem a fehér Toms cipőmet. Szobatársam száját húzva nézi a lapos cipőmet, de nem szól egy szót sem.
Niall közvetlenül az épület előtt vár minket, a rock zene pedig csak úgy üvölt ki a letekert ablakokon keresztül. Kellemetlenül nézek körbe és látom, hogy mindenki minket bámul. Lehajtott fejjel megyek tovább, majd amikor felnézek Harryt látom meg felegyenesedni az első ülésen.Biztos le kellett hajolnia valamiért. Ugh.
"Hölgyek." Köszönt minket Niall, majd Harry vet rám egy pillantást, mikor Steph után bemászok a kocsiba, így Harry mögött ragadva kell végig ülnöm az utat.
"Ugye tudod, hogy bulizni megyünk és nem templomba, ugye Theresa?" Vigyorog rám Harry.
"Ne hívj Theresának, légyszíves. Jobban szeretem a Tessát." Figyelmeztetem. Honnét tudja, hogy a nevem Theresa? Utálom, amikor így hívnak.
"Hát persze Theresa." Mondja, mire én a szemeimet forgatom. Nem vágok vissza neki és nem folytatom ezt vele.Nem vesztegetem rá az időmet.
Éveknek tűnő idő után végre megérkezünk egy óriási két emeletes házhoz, ami körül túlnőtt szőlős terpeszkedik. Hatalmas fekete betűkkel felfestett THETA XI díszeleg a masszív ház elején.
"Ez hatalmas, hány ember lesz itt." Nyelek egyet. A gyep tele van emberekkel, piros műanyag poharakkal a kezükben.Tökéletesen nem illek ide.
"Reméljük rengetegen." Mondja Harry, majd kiszáll a járműből. Csak nézem, ahogy milliónyi ember pacsizik le és ráz kezet Harryvel. Rajta, Niallen és Stepen kívül senki mást nem látok, akik úgy ki lennének tetoválva, mint ők. Talán sikerül egy-két barátot szereznem ma este.
"Jössz?" Mosolyog rám Steph, mire bólogatva kiszállok a kocsiból, és hogy teljesen biztosra menjek ismét végigsimítok a ruhámon.
VOUS LISEZ
After Harry Styles Fanfiction Hun
FanfictionSziasztok!:) Itt van egy újabb fantasztikus Harry Styles Fanfiction magyar változata! Remélem elnyeri a tetszéseteket! Én ezt is imádom és szeretném veletek megosztani!:3 A címe: After ❤️ Eredeti: http://w.tt/1M8MTHD Jó olvasást!:)