9. Rész

865 40 2
                                    

"Csak szólj, ha szükséged van valamire." Mondta. Annyira aranyos srác, miért lóg annyit együtt Harryvel?

"Segítenél megtalálni hol van Steph?" Kérdezem, mire nevetni kezd. Kezével a másik szoba felé mutat. Ledöbbenek, amikor megpillantom őt. Két másik lánnyal együtt egy asztalon tetején táncolnak a nappaliban. Egy részeg srác mászik föl és csatlakozik hozzájuk, majd keze Steph csípőjére vándorol. Azt hittem, Steph egyből lecsapja onnét, de csak rámosolyog és hozzádörgöli a fenekét. Oh.

"Csak táncolnak, Tessa" Mosolyog Niall, majd halkan nevetni kezd aggódó arckifejezésemen. Hiszen ők nem csak táncolnak, hanem végigtaperolják egymást és egymásra tapadnak.

"Persze..tudom." Mondom, akármennyire is szokatlan ez a számomra. Én és Noah egyáltalán nem táncoltunk még így pedig már két éve együtt vagyunk. Noah! Három üzenet vár, amikor előveszem a telefonomat.

*Ott vagy Tess?*

*Haho? Jól vagy?*

*Tessa? Felhívjam anyukádat? Aggódom érted.*

Amilyen gyorsan csak tudom tárcsázom őt, és imádkozom, hogy még nem hívta fel anyámat. Nem veszi fel, ezért hagyok neki egy sms-t, biztosítva arról, hogy minden rendben és ne hívja fel anyámat. Teljesen kiakad, ha megtudja, hogy az első egyetemi hetemen egy diákszövetségi bulin vagyok.

"Heyyy..Tessa!" Ejti ki szinte már érthetetlenül a nevem, amikor a konyhába sétál. Átkarol, majd a vállamra hajtja a fejét. " Jól érzed magad a bulin?" Kuncog. Egyértelműen több, mint simán részeg. " Azt hiszem szükségem van....a szoba elkezdett fújni Tess..mármint forogni." Nevet, majd tántorogni kezd.

"Nem érzi jól magát." Mondom Niallnek, mire ő felveszi a vállára.

"Gyere utánam." Mondja, és a lépcső felé indul. Az egyik emeleti szobába megyünk, majd amikor kinyitja az ajtót feltűnik, hogy ez a fürdőszoba. Persze, amikor nekem lett volna rá szükségem, nem találtam meg. Niall leteszi őt a wc mellé, és Steph azon nyomban fölé hajolva hányni kezd. Elkapom a fejemet, de megfogom piros haját, hogy eltartsam az arcától. Több hányás után, mint el tudtam volna viselni, Steph abbahagyja, mire Niall egy törülközőt ad a kezembe.

"Vidd le őt az előszobával szemben lévő szobába, és fektesd le. Szüksége van az alvásra." Mondja, mire bólintok egyet. Nem hagyhatom egyedül, amikor ki lesz ütve. " Te is vele maradsz a szobában." Mondja, mintha csak olvasna a fejemben.

"Köszönöm." Mondom neki, mire egy mosollyal válaszol és kimegy a fürdőszobából. Próbálom felhúzni a félig ájult lányt és lesegíteni a szobába, aminek az ajtaja nyitva is van. Tekintetem rögtön a falon lévő egyetlen könyves polcra téved. Óvatosan lefektetem a morgós Stephet az ágyra, majd a könyvekhez sétálok. Végignézem a címeket, és lenyűgöz a gyűjtemény; tele klasszikusokkal, az összes kedvencemet beleértve. Fogom az Üvöltő Szeleket és leveszem a polcról. Elég rossz állapotban van, az oldalak mutatják mennyiszer is olvashatták már.

"Mi a francért vagy a szobámban?" Egy dühös hang robbantja a szoba csendjét. És én pontosan ismerem ezt az akcentust. Harry.

After Harry Styles Fanfiction HunTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang