Hosszú csönddel teli percek után Harry végre megszólal. "Feltehetek egy kérdést?"
A kifejezés az arcán arra késztet, hogy nemet mondjak, de önkénytelenül válaszolok, "Persze."
"Mit akarsz főiskola után csinálni?" Kérdezi, ami megnevettet. Ez az utolsó dolog, amire gondoltam volna, hogy megkérdezi. Arra számítottam, hogy megkérdezi miért vagyok még szűz vagy miért nem iszom.
"Nos, szeretnék író lenni vagy laptulajdonos, amelyik kézre jön." Valószínűleg nem kéne őszintének lennem vele, mivel csak viccet fog csinálni belőlem. Elég bátornak érezve magam, felteszem neki ugyanezt a kérdést, mire egy szemforgatást kapok tőle, de választ nem. "Azok a te könyveid?" Kérdezem tőle, még ha tudom is, hogy nem fog rá választ adni.
"Azok." motyogja.
"Melyik a kedvenced?"
"Nincs kedvencem."
Sóhajtok, majd észreveszek egy kisebb szakadást a farmeromon. Nem szabadna szakadásnak lennie rajta, mivel még új, de emiatt majd holnap aggodalmaskodom. "Mr. Rogers tudja, hogy ismét egy buliban vagy?" Vigyorog.
"Mr Rogers?" Nem értem.
"A barátod. Ő a legnagyobb kocka, akit valaha láttam."
"Ne beszélj így róla, ő..ő..rendes." Dadogom. Harry kinevet és én felállok. Egyáltalán nem ismeri Noah-t. "Csak álmodhatsz arról, hogy olyan kedves legyél, mint ő."
"Kedves? Ez az első szó, ami az eszedbe jut, amikor a barátodról beszélsz? Ezzel kedvesen unalmasnak hívod őt."
"Ő nem unalmas, nem is ismered."
"Tudom, hogy unalmas. Meg tudom mondani a kardigánjai és papucscipői alapján." Harry feje nevetés közben hátracsuklik, és képtelen vagyok figyelmen kívül hagyni a gödröcskéit.
"Ő nem hord papucscipőket." Mondom, majd eltakarom a számat, hogy nevessek együtt vele barátom külső megjelenésén. Fogom a vizet és beleiszom.
"Hát már két éve együtt van veled és még nem dugott meg, azt mondanám, hogy egy kocka." Mondja, amire én visszaköpöm a vizet a pohárba.
"Mi a fenét mondtál?" Éppen mikor azt hinném, hogy jól kijövünk, mond egy ilyet.
"Hallottál Theresa." Mosolyog.
"Egy seggfej vagy Harry." Morgom és a félig teli vizes poharat az arcába öntöm. A reakciója pontosan olyan, mint amit reméltem. Teljes döbbenet. Hatalmas kezével letörli a vizet, amint kitörök a szobából. Annyira dühítő, az egyik pillanatban rendes, a másikban már totális bunkó. Áttörekszem a tömegen és újra a konyhát keresem. A düh teljesen elhatalmasodik a hányingeremen, és semmit mást nem akarok, csak egy italt. Ki kell vernem a fejemből Harry gödröcskés vigyorát. Észreveszem Zayn fekete haját a tömegben, így odasétálok hozzá. Egy aranyos, helyes fiú társaságában üldögél, aki épp egy piás üveget tart a kezében.
"Hali Tessa, ez itt a haverom, Louis." Mondja, és bemutat minket egymásnak. Louis rám mosolyog, amit én viszonzok. Louis valószínűleg észrevette, hogy az üveggel szemezek, mivel felém nyújtja. "Kérsz?" Kérdezi, majd átadja. Az ismerős íz égeti a torkomat, újra felhevíti a testemet és pár pillanatra elfeledkezem Harryről.
"Láttad Steph-et?" Kérdezem Zaynt, mire ő a fejét rázza. "Azt hiszem ő és Tristan talán leléptek." Elment? Mi a fene? Jobban kéne, hogy érdekeljen, de vodka teljesen elferdíti az ítélőképességemet és azon kapom magam, hogy arra gondolok, milyen aranyos is lenne együtt Steph és Tristan. Néhány piával később, remekül érzem magam. Feltehetőleg ez az, amiért folyton isznak. Homályosan emlékszem, ahogy megígérem magamnak; soha többé nem iszom, de ez nem annyira vészes. Tizenöt perccel később, Zayn és Louis annyira megnevettetnek, hogy már a hasam is fáj. Sokkal jobb társaság, mint Harry.
"Tudjátok, Harry egy marha nagy seggfej." Mondom nekik, mire nevetni kezdenek.
"Ja, néha az tud lenni." Ért velem egyet Zayn, majd a karjait körém fonja. Arrébb akarnám mozdítani, de nem akarom, hogy cikis legyen, mivel tudom, hogy nem gondolta komolyan. A percek órákká nőnek és még mindig nem láttam Harryt vagy Steph-et. A tömeg kezd kihalni és én egyre elálmosodom. Ekkor ugrik be, hogy sehogy sem tudok visszajutni a körletbe.
"A buszok egész éjszaka járnak?" Bököm ki nehezen. Zayn vállat von és azt mondja; nem tudja. "Egy perc és visszajövök." Tájékoztatom őket, majd felállok. A vodka hatása ismét rám talál, amint talpra állok. "Ajj, kit látnak szemeim." Mormogom, ahogy Harry göndör feje felbukkan előttem.
"Te és Zayn, mi?" Harry hangjában egy olyan érzelem bujkál, amit nem igazán tudok hova tenni.
"Annyira utálatos vagy! Csak a buszról érdeklődöm." Félrelököm, mire ő karon ragad. Semmi gátlása sincs. "Eressz el Harry!" Egy újabb pohár után kutatok, hogy azt is az arcába önthessem.
"Nyugodj le...éjjel három van. Ilyenkor nincs busz. Megint itt ragadtál." Gúnyos mosolyától legszívesebben ráhánynék. "Kivéve, ha hazamész Zaynnel." Elengedi a karomat és visszamegyek a kanapéhoz, ahol Zayn és Louis van. Remélem, hogy az a szoba üres, amit múlthéten is használtam, hamarosan utána kéne néznem. Elmondom Zaynnek, hogy mit tervezek, mire felajánlja, hogy felkísér.
YOU ARE READING
After Harry Styles Fanfiction Hun
FanfictionSziasztok!:) Itt van egy újabb fantasztikus Harry Styles Fanfiction magyar változata! Remélem elnyeri a tetszéseteket! Én ezt is imádom és szeretném veletek megosztani!:3 A címe: After ❤️ Eredeti: http://w.tt/1M8MTHD Jó olvasást!:)