"Omlouvám se. Kvůli mně jsme přišly pozdě. Zapoměla jsem, že je schůze," vychrlila jsem ze sebe směrem k učitelce. Ta kývla a tak jsme si sedly. Dál to neřešila. Po pár minutách se mě ale zeptala, jestli jsem, když jsem zapomněla na schůzi, nezapomněla i vymyslet nějaký návrh. Ještě před pár minutami bych se asi nervově zhroutila, ale naštěstí jsem potkala Kryštofa.
"Nezapomněla. Mám výborný nápad. Chtěli byste DJ-e?" zeptala jsem se nadějně.
"Samozřejmě! Jenže kdo ho zaplatí?!" vyštěkla Natála.
"Jednoho jsem sehnala a šel by tam zadara. Je to můj- kamarád." Před slovem kamarád jsem se malinko zadrhla, ale co jsem jim měla říct? Že je to kluk, který mě šikanoval a teď se snaží abych mu odpustila? To těžko.
"Vážně?!?!" zakřičela Natála. Tentokrát ale vesele.
"A je hezkej?" to mě namíchlo, ale zůstala jsem v klidu.
"Uvidíš na přípravách," usmála jsem se na ni nevinně. Až teď mi došlo co jsem to udělala. Natála se ho pokusí sbalit! Ku*va! Zbytek hodiny se motal okolo výzdoby, ale to mě nezajímalo. To téma se mi nelíbilo. Em se líbilo, ale říkala, že to moje se jí líbí milionkrát víc. A pak mě to napadlo! Neřeknu to Naty, aby mi to nezatrhla, ale udělám to! Napsala jsem to Em na papír a ta mi to s úsměvem schválila.
"Kat je tu problém. Co si vezmu na sebe, aby to Natálu netrklo?" šeptla Emily.
"Víš co? Vem si tmavě červený krátký šaty. To jde na obě témata," poradila jsem jí šeptem. Pak jsem vzala papír a rychle na něj načrtla šaty.
"Nějaký takový," ukázala jsem jí papír.
"Kat, ty jsou nádherný!!!" zakřičela Em. Okamžitě se na nás přilepily pohledy všech přítomných. Učitelka se na nás tázavě podívala. Než jsem stačila cokoliv říct, Em už nadšeně odpovídala. "Omlouvám se, ale Kat mi nakreslila jaký šaty bych si podle ní měla vzít a jsou fakt boží!" Okamžitě se k nám nahrnuly všechny holky a mě od téhle mačkanice osvobodil Kryštof, který právě vešel do dveří. Mávla jsem na Em a vypadla ze třídy.
Byla jsem mu fakt vděčná. Tohle bych asi nepřežila.
ČTEŠ
School desk story ✓
Teen FictionZačalo to jednoho nudného pondělí, když jsem si jako každou fyziku čmárala na lavici... "KDO TU SEDÍ?" napsala jsem.