"Ale, ale copak to do tebe vjelo?" zeptal se se smíchem.
"To ti řeknu až mi ty vysvětlíš tu maškarádu." Zamyslel se a pak mi to vysvětlil.
"Chtěl jsem vědět, čeho bys kvůli mě byla schopná. Vím jak se vůči mně cítíš, ale musím ti něco říct. Já tě miluju Kathrin."
"Já-já," chtěla jsem něco říct, ale nedostala jsem příležitost.
"To je dobrý nemusíš nic říkat. Stejně chci slyšet hlavně to, že mi odpouštíš. A jestli teď moje princezna dovolí půjdu se převléct," zasmál se a já s ním.
"Dobře, ale princezno mi neříkej!" pohrozila jsem mu.
"Fajn vílo," řekl a odešel. Usmála jsem se a s růží odešla do třídy.
Přetrpěla jsem několik hodin, z nichž jednu jsem strávila tím, že jsem si povídala s ředitelkou a konečně tu byla poslední hodina. Bohužel, stejně jako v pátek, mě zvonek značící konec hodiny nezachrání před utrpením v tomto ústavu. Hned jsem zamířila ke svému místu a s radostí zkonstatovala, že je zase o něco víc počmáraná. Tentokrát to ale nebyl obrázek. Byl to nápis. Velký nápis zhruba přes třetinu lavice. v 15:00 pod třešní v parku... prosím přijď tam :) No dobře. To už je po schůzi, tak by to neměl být problém. Konečně ho poznám. Pod lavicí byl-jak jinak- lísteček. Přijď prosím co nejvíc podle obrázků ať tě poznám ;) Těším se. Btw, máš pěkný jméno ;) Hm, tak to bude asi problém. Ale možná... Kryštof! Hned jsem mu napsala, jestli mě může v půl třetí hodit domů. Napsal že jo, ale musím mu to vysvětlit. To bude zajímavý. Vzala jsem si papír, opsala jsem si jeden příklad z tabule a na druhou stranu začala psát věci, které potřebuju do maturiťáku sehnat a udělat. Přece jenom je už příští sobotu.
Sakra! Ještě potřebuju nějak sehnat ty klíče. Z myšlenek mě vytrhlo zazvonění.
ČTEŠ
School desk story ✓
Teen FictionZačalo to jednoho nudného pondělí, když jsem si jako každou fyziku čmárala na lavici... "KDO TU SEDÍ?" napsala jsem.