/ 24 / Práce

63 6 0
                                    

K čemu mi je, že mám bohaté rodiče, když je nemůžu o nic poprosit. Poslední o co jsem je poprosila bylo, jestli můžu jít na školu do Německa.

 Koupili mi tady byt a dali mi prachy na měsíc, kdybych nemohla sehnat práci. O tom, že chci jít na uměleckou jsem jim zatím radši neříkala. Zkusím si na ni vydělat sama a pak se uvidí. Tak teda budu muset zavolat šéfovi do Beauty salonu. Nebude nadšený, ale co se dá dělat. 

"Pane Großi? Myslíte že s vámi mohu něco probrat?" 

"Ale jistě, jen přijď." 

"Dobře jsem tam za deset minut." Šla jsem rychle abych to opravdu stihla do deseti minut. 

"Dobrý den." 

"Dobrý. O čem jsi chtěla mluvit?" 

"Potřebovala bych tento měsíc zálohu předem. Samozřejmě bych si ji odpracovala a navíc vám můžu za dva týdny dohodit velkou zakázku. Máme maturitní ples," usmála jsem se nadějně. 

"Aha. A ty si potřebuješ koupit šaty viď?" zeptal se. 

"Ne, to ne. Ale potřebuju se pomstít jedné holce tím, že jí zkazím její představu o dokonalém plese." 

"Dobře, ale jestli to je jedna z těch co sem přijdou nerad bych, abys jí ničila vlasy a make-up."

 "Toho se nebojte. Přece bych si nezkazila tak náročnou práci," mrkla jsem na něj a on se rozesmál. 

"Jestli máš čas můžeš začít už teď. Převleč se a za pět minut je tu zákaznice." Kývla jsem a šla se připravit.

Cestou domů jsem si nakoupila a doma si udělala salát. Snědla jsem ho u televize a poslala otci žádost o omluvenku do školy. Měla by přijít ráno. Asi půl hoďky na to jsem usnula.

Otravný budík! Šla jsem ho vypnout a po nějakých čtyřiceti minutách jsem stála před školou. Nestíhala jsem a tak jsem si dnes výjimečně brala brýle.

Před školou bylo docela dost lidí, tak jsem se šla podívat co se děje. Ani mě nepřekvapilo to, že tam stála Natála.

School desk story ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat