/ 29 / Pozvání

57 6 0
                                    

"No já-já jsem řekla že-že jsem se do tebe-zamilovala," šeptala jsem se sklopeným pohledem. Kris mi zvednul hlavu a usmál se. To jsem už nevydržela a přisála se mu na rty. Chvilku jsme tam tak seděli a pak Kris promluvil. 

"Pojď se projít." Vzal mě a sundal mě z lavičky. Chytl mě za ruku a šli jsme po pěšince kolem rybníčku. 

"Mám pro tebe překvapení," řekl jakoby nic. 

"Cože?! Ne! To nesmíš!"smála jsem se, ale věděla jsem, že něco říkat je zbytečný. Došli jsme na druhou stranu rybníčku a Kryštof nás protáhl živým plotem. Na druhé straně byl nádherný palouček bez lidí. Opět tam na mě čekal pugét květin, ale tentokrát vínových lilií. 

"Jak-jak jsi to věděl?" 

"To je tajemství." Šla jsem si je prohlédnout a s údivem zjistila že jsou tam nějaké klíče. Koukla jsem nechápavě na Krise. 

"Od školy. Chci ti pomoct." Zbytek dne jsme si povídali o tom jak získal ty klíče a taky o mém maturiťáku.

PÁTEK
Zítra je maturiťák. Skvělý. Dneska musíme dodělat tu výzdobu. Máme sraz v deset před školou. Snad to vyjde tak, jak jsem chtěla. 

Půl desátý. Fajn. Jdu ke škole. Klíče mám, výzdobu veze Mikel a Kris bere nářadí. Když jsem došla před školu, už tam byl Kris, Mikel a Emily a postupně přicházeli další. 

Nanosili jsme věci do tělocvičny, která už byla od dopoledne nazdobená. Jenže my jsme sem šli tu růžovou blbost předělat. Na strop jsme přidělali síť s tmavými balónky, na stěny jsme dali plátna s jiným pozadím. Ty pak spustíme přes to původní. Natalie mě asi zabije, ale za tu srandu to stát bude. Zároveň s pozadím sesypeme na parket černé a tmavé balónky. Pak rychle vyměníme osvětlení (to máme taky připravené předem) a Natalii trefí. Jupí!!!

Ano jsem škodolibá. 

"Kat?" zeptal se opatrně Kris. 

"Ano?" Usmál se a pokračoval. 

"Pozval tě už někdo na ples?" ptal se pomalu. Skoro jako kdyby se bál, že ho pokoušu. 

"Ne," usmála jsem se pro změnu já. Oddychl si. Vážně si oddychl? 

"A smím tě tedy pozvat já?" Teď už svítil jako sluníčko a moje kladná odpověď mu na záři ještě přidala. I v té tmě jsem viděla jiskřičky v jeho nádherných očích.

School desk story ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat