/ 3 / Nový začátek?

125 11 0
                                    

Na lavici byl nový obrázek!

Byla jsem tak nehorázně šťastná, jenže zrovna vešla do třídy učitelka a přeměřila si mě přísným pohledem. Naštěstí nic neříkala, tak jsem si začala prohlížet nový přírustek na lavici. Bylo to písmeno. Velké písmeno K ve kterém byli nakreslené snad všechny Disney postavičky, na které si vzpomenete.

Hmm... takže K? Po chvilce přemýšlení jsem vytáhla lihovku z penálu. Napsala jsem na lavici vedle obrázku větu: 'K? Víc nenapíšeš? :D'

Pak jsem vedle toho K nakreslila malou černou kočku. Schválně jestli to rozluští. Zbytek hodiny jsem se věnovala počítáním Disney postaviček. Učitelka si mě nevšímala a hodina tak proběhla celkem v klidu. Asi 10 min před koncem hodiny jsem si všimla, že některé obrázky jsou vybarveny modrou barvou.

Konečně jsem se dobrala toho, kolik jich je - 19. Jsou to převážně auta, ale i princové nebo třeba kačer Donald. Vzala jsem si papír a začala si psát vše, co o tom člověku vím. Musím uznat že byl mazaný.

1) jméno- K?
2) kluk
3) 19 let
4) je dost mazanej ;) :P

A to bylo vše co jsem zatím zjistila. Abych nezůstala pozadu, obkreslila jsem svou kočku 17 šedými čarami. Snad je dost chytrej na to aby to pochopil. Usmála jsem se a se zvoněním opustila třídu. Konečně jsem mohla domů.

School desk story ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat