Másnap elmentem körül nézni a városba. És miután körbe néztem beültem egy kávézóba. Megláttam egy ismerős alakot, de először nem tudtam, hogy honnan ismerős, majd rájöttem, hogy a gyerek a repülőről.
- Szia Lisa- jött oda hozzám
- Szia Jack- mondtam kicsit meglepetten
- Hát újra találkoztunk- nem csak egyedül volt sok haverja is ott volt és bemutatott nekik- srácok ő itt Lisa , Lisa ők pedig Cameron, Nash, Jack és Shawn
-szia- köszöntek a srácok én pedig viszonoztam
Majd a fiúk a pulthoz mentek, Jack pedig ott maradt velem beszélgetni
- na szóval Lisa mi szél hozott ide ?
- Hat csak körbe néztem a városba és gondoltam iszok egy kávét
- Jártál mar amúgy Kaliforniába ez előtt?
- a.a nem
- Akkor gondolom nem ismered... Ha szeretned holnap körbe vezethetlek és elmondok pár dolgot ha van kedved ?!
- Hát felőlem
- Jól van akkor ha adsz egy teló számot akkor majd hívlak?!
- Rendben beírom a telefonodba-úgy is tettem beírtam a telefonjába. Meglepő volt, hogy így fel ajánlotta. Nem volt egy csúnya srác sőt elég helyes volt. A gondolataimból Jack zökkentett ki.
- És a város nézés után lemehetünk a partra ha akarsz, de akkor hozzál fürdőruhát
- Jól van
- Viszont én most megyek a srácokhoz akkor majd holnap... Szia Lisa szép napot-mondta egy aranyos kisfiús mosoly kíséretében.
- Oké szia Jack neked is - mondtam kissé zavartan.
Ezután haza mentem és, nagyon jó kedvem volt, mivel hat nem sokszor ajánlanak fel nekem ilyenek. Főleg nem ilyen srácok. Anyukám is észre vette, hogy jobb kedvem van mint máskor. Rá kérdezett miért, de én csak azt mondtam hogy mert tetszik a város. Az is tetszik, de van más is ami tetszik de, abban nem vagyok biztos. A délután hamar eltelt. Beszéltem Jennával és elmeséltem neki hogy, milyen érdekes dolgok történtek velem és ő is elmesélte, bár vele nem történt semmi érdekes. Ezután elmentem fürdeni, majd fürdés után egy filmnek akartam neki állni, de a telefonom csörgése közbe zavart. Oda mentem a telefonomért és láttam, hogy egy ismeretlen szám először, meg nem sejtettem ki az, de aztán kezdtem rájönni és fel vettem. Jack szolt bele...
- Szia Lisa bocsi a zavarásért, csak azt akartam kérdezni, hogy neked az jó e hogy délelőtt tízre oda megyek érted a hazatok elé ?
- Szia persze nekem tökéletes ... De ahhoz nem kéne tudnod hogy hol lakom, nem ?- mondtam mosolyogva
- Most hogy mondod lehet, hogy úgy könnyebb lenne- nevetett fel Jack
- W Bullard Ave street ... A sarkon várj meg
- Oké akkor 10-kor a sarkon?!
- Aha
- Na akkor hagylak is jóét Lisa
- Neked is Jack
ESTÁS LEYENDO
Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]
FanficLisanak és szüleinek el kellett költözniük... Ott kellett hagynia az iskoláját, a barátait, és lényegében az egész életét... Vajon a srác, akit a repülőn ismer meg kárpótolna majd mindezért?