10.fejezet

726 29 1
                                    

Haza értünk körbe vezettem Jennát. Jack haza ment a haverjaihoz és délután megyünk oda. De addig is Jennával beszélgettünk. Megbeszéltünk minden lényeges infót majd elindultunk Jackékhez. Kb. 20 perc alatt oda értünk és bekopogtam. Cameron nyitott ajtót. Jacknak kiabált hogy jöttek hozzá, majd lefutott és üdvözölt minket. Engem megölelt Jennanak meg adott két puszit majd mondta, hogy menjünk beljebb. Be mentünk ott volt Cameron és a másik Jack akit Johnsonak szólítanak, hogy megtudjak a két Jackat különböztetni.
Bemutatta Jennát nekik, utána rám nézet, majd csak egy annyit mondott vele pedig találkoztatok. Leültünk a kanapéra Jenna egyik oldalára Cameron ült másikon én ültem mellettem pedig Jack. Beszélgettünk egy kicsit. Majd Cameron fel vetette az ötletet, hogy nézzünk filmet. Mi bele egyeztünk, majd egy viccesebb filmet választottunk. Körülbelül a film közepén Cameron felállt és meg kérdezte Jennát hogy nem e megy el vele sétálni. Jenna bele egyezett majd követte a fiút. Kicsit később Johnson a szobájába ment . Ketten maradtunk Jackal, ő pedig felem fordult
- te szeretned tovább nézni? - kérdést tette fel. Én csak megrántottam a vállam erre fel ugrott és lekapcsolta a filmet majd leült mellém.
- te, szerinted is bejön Cameronak Jenna?- kérdezte felhúzott szemöldökkel
- hat eléggé úgy tűnik- mondtam nevetve.
-Megmutatom a házunkat-mondta majd magával húzott. Megmutatta fent a szobákat amik nagyon szépek voltak, ízlésesen be voltak rendezve,nekem nagyon tetszett, majd az udvarra mentünk. Ott volt egy nagy medence ami nagyon jól nézett ki. Jack közelebb ment majd egyszer csak belesett. Nagy nevetésben törtem ki mire Jack gúnyosan nézett rám.De én csak tovább nevettem.

-Ne nevess ki Lisaaa.. Inkább gyere és húzz ki- mondta egy cuki fejjel. Oda leptem a medence melle és elkezdtem kihúzni, de végül engem is bele húzott.
- Jaaaack- kiabáltam majd kergetni kezdtem a vízbe. Mikor utol értem ráugrottam a hátára, majd ledobott.
- jó na bocsi de muszáj volt- jött oda hozzam olyan sajnálom, de jól esett fejjel. Közelebb jött és mar majdnem össze ért a szánk, amit bevallom mar alig vártam, de végül pont akkor megjött Jenna és Cameron. Nem tudtak később jönni. A francba!
- bocsi tesó ha megzavartunk valamit- nézett Cameron Jackra
- nem zavartatok meg semmit - mondta Jack. Igazából rohadtul megzavartak valamit, de ezt lehet csak én gondoltam így.
- akkor csatlakozunk- miután ezt kimondta belelökte Jennát a vízbe.
Jenna kifutott, majd ő is bele lökte Cameront és  o is utána ugrott. Végül mindenki a vízbe volt. Sokáig bent voltunk, egymást basztattuk. Mikor kijöttünk a medencéből már sötét volt,kaptunk törülközőt. Jack hozott nekem egy pulcsit is, mert már nem volt olyan nagyon jó idő.
- figyi Lisa nem kéne menünk?- kérdezte Jenna kissé álmos fejjel
- de igazad van... Hat akkor mi megyünk jelentettem be. Jack ki kísért minket és mondta hogy holnap var mindkettőnket a bulira, majd megölelt minket vagyis hát engem, Jenna most is két puszit kapott. Haza fele Jennával arról beszéltünk hogy szerintem bejön Cameronak szerinte meg én Jacknak. Bár én nem hittem el, hogy én Jacknak, de azért reménykedtem benne...viszont ő tudta hogy bejön Cameronnak. Hazaértünk bementünk ledobtuk a cuccainkat. Felmentünk a szobámba majd kidőltünk, már elég fáradtak voltunk bár nem volt olyan késő de akkor is elég hosszú napunk volt.

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Where stories live. Discover now