27.fejezet

412 20 1
                                    

,,Jenna,,

Hétre össze készülődtünk, felöltöztünk csinos ruhába. Én egy comb középig érő fekete csipkés ruhába voltam ami nem feszült rám, Lisa pedig egy szürke ruhában volt és neki sem feszülős. Hét órakor megérkezett értünk a taxi és már indultunk is. Lisa kissé furcsa volt de nem foglalkoztam vele. Mentünk és egyszer csak meg állt a taxi egy gyönyörű tónál ahol gyertyával kivolt minden világítva kiszáltunk. Körbe néztem és meg pillantottam a két fiút hirtelen nem tudtam mit higyjek de ők közeledtek felénk. Johnson nagyon elegánsan volt felöltözve, Jack ő nem annyira. Hé mi folyik itt?
- szisztok - léptek od és köszöntek egyszerre a fiúk.
- sziasztok- köszönt vissza Lisa és Jackhez futott egy csókra. Aztán én is elmotyogtam egy sziasztokot.
- na mi mentünk jó szorakozást- mondta Jack és a taxi felé indultak Lisával.
- mi ez az egész?- kérdeztem érthetetlenül.

  ,,Johnson,,

Jenna értelmetlenül nézett rám és nem értette mi is történik.
- gyere velem- mondtam a keze után nyúlva
- de miért vagyunk itt és Lisáék miért mentek el? - kérdezte zavartan
- majd meg látod- a tavon volt stég félség de azért nem nevezném annak , nem tudom pontosan elmondani micsoda, ami ki volt világitva és meg volt terítve. Én szerveztem azért látszik.
- hu ez nagyon szép de még mindig nem értem miért vagyunk itt- szólalt meg a megterített asztalhoz közelítve.
- Jen ne izgulj meg fogod tudni. - belejbb és kihúzva neki a széket leült és én is vele szembe.
- na tehát azért vagyunk itt...- kezdtem bele de nem voltam benne biztos hogy tényleg ő is így érez. Igaz hogy Jack mondta de lehet hogy csak félre értették. Mindegy el kell neki mondanom!!

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon