,,Jack,,
Haza értünk a strandról és mindenki kimerülten a szobájába ment. Elmentem fürdeni, majd utánam Lisa is. Megfürdött majd mikor kijött a fürdőből egyből rá pillantottam. Fehérneműbe volt ... Gondolom elfelejtett bevinni ruhát magával. Mondjuk én ennek csak örültem. Nagyon meg kivántam ezért oda mentem hozzá. Én is boxerbe voltam. Közelebb mentem hozzá és megcsokóltam. Rám ugrott és lábait a derekam koré fonta. A falhoz szorítottam majd levegő hiánya miatt elváltunk. Majd eg kis pihenés után folytattuk tovább. Az ágy felé sétáltam vele és leraktam őt én pedig fölé hajolva a nyakát kezdtem csókolgatni, majd egyre lejjebb haladtam. Egyszer csak Lisa került felülre és újra ajka az enyémen volt . A hatát simogadtam kiakartam kapcsolni a melltartóját de gondoltam meg kérdezem hogy ő is szeretné e.
- Lisa szeretnéd te ezt?- kérdeztem ő pedig zavrtan nézett rám
- hát nem is tudom Jack én nem miattad szeretnék már nem szűz lenni( bocsi az értelmetlen megfogalmazásért😁) - mondta majd felnevetett
- bazd meg Lisa- mondtam durcasan. Rosszul esett . Kicsit komolyon vettem amit mondott de remélem nem mondta komolyan.
- na nyugi manó csak vicc volt persze hogy szeretném- mondta majd csókot nyomott az ajkamra. Sokáig csókoloztunk, aztán mikor már úgy éreztem hogy mehet ki kapcsoltam a melltartóját és fölé kerekedtem. A melleihez értem majd ő ezt csak egy nyögéssel díjazta. Elkeztem csokolgatni a hasát egyre lejjebb haladva majd levettem a bugyiját. Majd én is levettem a boxerem. Kicsit neglepődve nézett hisz nem kicsi darab amim van...Hát ez ilyen. Húztam fel egy védekező eszközt majd utoljára rá néztem hogy biztos akarja e, ő erre csak bolintott egyet. Beléhatoltam és lassan mozogni kezdtem. Hallkan nyögött de miután fölé támaszkodtam és csókokat nyomtam a szájára már nem nyögött. Mindeketten kifáradtunk ezért abba hagytuk és mellé feküdtem. A fejemet támasztottam és őt néztem.
- élvezted cica?- kérdeztem tőle mosollyal az arcodomon. Én nagyon élveztem. Szerintem életem legjobb északája volt.
- igen kicsim- mondta majd egy puszit adott- és te? Nagyon béna voltam?
- dehogy is nagyon jó voltál ...de azért még gyakorolhatsz... Rajtam.-mondtam nevetve.
- hülyee-mondta nevetve- na de aludjunk mert elfáradtam
- hát nem csodálm kislány na de jóéjt- mondtam majd egy puszit leheltem a homlokára és karomat a derekára helyeztem.
YOU ARE READING
Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]
FanfictionLisanak és szüleinek el kellett költözniük... Ott kellett hagynia az iskoláját, a barátait, és lényegében az egész életét... Vajon a srác, akit a repülőn ismer meg kárpótolna majd mindezért?