Ξυπνάω από ένα χτύπημα στην πόρτα. Αγουροξυπνημένη ακόμα και φυσικά σκουντουφλώντας ανοίγω και βλέπω τη Mal ( λέγεται Malory αλλά της αρέσει να την φωνάζουν με το χαιδευτικό της). Όχι ρε φίλε!! Ξέχασα ότι θα κατεβαίναμε στα μαγαζιά σήμερα το απόγευμα και μετά θα ερχόμασταν εδώ για βραδινό. Δεν έχω κάνει τίποτα για να φάμε, γιατί μετά τη συνάντησή μου με τον Liam απλά κοιμόμουν όλη την ώρα. Μα πώς το ξέχασα το πρωί?
-Το ξέχασες! Το ξέρω ότι το ξέχασες! Έχεις τη φάτσα ένοχου ! Ετοιμάσου γρήγορα γιατί έχουμε να πάρουμε πολλά. Κανόνισε να ξεχάσεις τη λίστα σου και να τρέχουμε πάλι. Άντε! Και ντύσου καλά. Κάνει παγωνιά!
-Οκ...μισο λεπτό δώσε μου....
Χασμουριέμαι. Αν μπορούσε να με δολοφονήσει με τα μάτια θα ήμουν νεκρή τώρα. Όχι δεν ειναι κακιά! Απλά είναι πάντα στην ώρα της. Όπως όλοι οι Άγγλοι, εκτός από εμένα φυσικά.....Αφού φορέσω τα πρωινά ρούχα κατεβαίνουμε και μπαίνουμε στο αμάξι της. Volvo XC90. Ευτυχώς είχαμε ραντεβού σε εμένα και όχι σε εκείνη. Εκτός του ότι άργησα, δε θα είχαμε αυτή την ωραία ζέστη μέσα στο αμάξι.
-Για πες τώρα...Τι νέα? Έγινε τίποτα αξιοσημείωτο σήμερα?, λέει.
-Ναι, αλλά θα σου τα πώ όταν καθίσουμε. Είναι πολλά και θέλω την αμέριστη προσοχή σου, της κλείνω το μάτι.
-Αγόρι? Έλα! Το κατάλαβα! Τουλάχιστον πες μου πώς τον λένε,ρωτάει.
Είναι γάτα σε αυτά, δε τη ξεπερνάει κανείς. Για αυτό και τη λατρεύω. Ποτέ δε με φέρνει σε δύσκολη θέση. Καταλαβαίνει αμέσως τί συμβαίνει και δε χρειάζεται να λέω πολλά πολλά. Είναι σίγουρα η αδελφή ψυχή μου.
-Τον λένε Liam Payne, λεω.
-Όχι! Πλάκα μου κάνεις! Ο γνωστός γιός του επίσης γνωστού επιχειρηματία του χρηματηστηρίου, Joff Payne? Η πλουσιότερη οικογένεια μετά τη βασίλισσα?
-Τους ποιους?, λέω εμφανώς μπερδεμένη.
-Καλά δε τους ξέρεις?
Μιλάει λες και είναι κάτι που ο καθένας οφείλει να γνωρίζει.
-Όοχι δε μου είπε τίποτα τέτοιο.
Για να πω την αλήθεια δε τους ήξερα. Όχι ότι θα τον αναγνώριζα βέβαια αν μου το έλεγε. Αλλά θα μπορούσε να το αναφέρει. Είπε ότι ο πατέρας του κατέχει μια υψηλή θέση στο χρηματιστήριο. Δεν είπε όμως ότι είναι η υψηλότερη. Νόμιζα ότι ήταν απλά μέτοχος. Μάλλον είναι μεγαλομέτοχος. Μάλλον δεν αρέσει στο Liam να καυχιέται. Μάλλον πρέπει να διαβάζω περισσότερο και να ενημερώνομαι....όλο με βρίσκουν απροετοίμαστη!
-Φτάσαμε, λέει η Mal διακόπτοντας τις σκέψεις μου.
Παρκάρουμε στη θέση Α6 και μπαίνουμε στο εμπορικό κατάστημα Arndale. Πρώτα αγοράζουμε μια μπλούζα Hollister για το αγόρι της τον Josh, και ένα κολλιέ από τα claire's για τη αδερφή του, (είναι δίδυμοι και έχουν γενέθλια μεθαύριο) και μετά αγοράζουμε από δύο συνολάκια η καθεμία από τα H&M, Mark's&Spencer και Hollister. Τέλος πέρνουμε φαγητό για το σπίτι απο τα KFC και κατευθυνόμαστε προς το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ στη θέση Α6. Ύστερα από λίγη ώρα φτάνουμε στο διαμέρισμά μου, ετοιμάζουμε το τραπέζι και η Mal περιμένει με ανυπομονυσία να της πω τα περιβόητα νέα μου. Έτσι λοιπόν ξεκινάω να της λέω πώς συναντηθήκαμεμε τον Liam, ότι δηλαδή έπεσα κυριολεκτικά πάνω του, και ότι πήγαμε για σοκολάτα στην καφετέρια της εταιρίας. Τέλος της λέω που κανονίσαμε να ξαναβρεθούμε κάποια στιγμή. Όλη την ώρα που της τα περιέγραφα έκανε τόσες γκριμάτσες και τόσα σχόλια που πραγματικά μέχρι να της τα πω όλα πέρασαν μεσάνυχτα. Στο τέλος αφού είμαστε και οι δύο κουρασμένες της προτείνω να κοιμηθεί εδώ μαζί μου σήμερα. Δεν την αφήνω ποτέ να οδηγεί τόσο αργά τη νύχτα, ειδικά αφότου έχει πιεί! Άυριο είναι Σάββατο που σημαίνει ότι καμία απ'τις δύο δε χρειάζεται να ξυπνήσει νωρίς μιας και δεν έχουμε κάποια δουλειά!
Επιτέλους χαλάρωση με την κολλητή μου!
ESTÁS LEYENDO
Our Destiny L.P. Fanfiction
Fanfic"Πέρασα ώρες ψάχνοντας μέσα από στίχους και αποσπάσματα για να βρω τις λέξεις που δεν μπορώ να πω.." Our Destiny~Liam Payne Fanfiction Please do not copy xxx 2016