-Είσαι ο λόγος της ύπαρξης μου. Σε αγαπώ και δεν θα αφήσω τίποτα και κανέναν να μας χωρίσει.Κι αυτή μου ψιθυρίζει:
-Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να μας χωρίσει. Σ αγαπώ.
..........
-Το όνομά μου είναι Klaudie-Anne Maxwell και είμαι 24 χρονών. Ζω στο Manchester τα τελευταία δύο χρόνια, μετά από 4 χρόνια σπουδών δημοσιογραφίας στο Sheffield (απ' όπου και κατάγομαι). Δουλεύω στο αγγλικό περιοδικό GQ -το πρωτότυπο βρίσκεται στις Η.Π.Α.- γεγονός που εξακολουθώ να θεωρώ θαύμα! Είμαι ψηλή για κορίτσι, απ'όσο μου λένε συνέχεια. Το σώμα μου είναι φυσιολογικό. Δεν έχω καμπύλες πολλές, αλλά δεν είμαι και άγγελος της Victoria Secret. Έχω καστανά μάτια και καστανόξανθα μαλλιά. Τουλάχιστον είμαι νορμάλ άνθρωπος και δεν με κοιτάνε περίεργα στο δρόμο. Έχω μια μεγαλύτερη -κατά ένα χρόνο- αδερφή την Ashley και τη λατρεύω! Μοιάζουμε πολύ! Συχνά μας περνάνε και για δίδυμες λόγω μικρής διαφοράς ηλικίας. Βέβαια η ίδια έχει μπλε μάτια. Η μόνη διαφορά. Αυτή μένει με τους γονείς μου γιατί της αρέσει πολύ η φύση και γιατί δε μπορεί να αποχωριστεί το σπίτι -λέω εγώ.
-Ονομάζομαι Liam Payne και είμαι 24 χρονών. Ζω στο Manchester από τότε που θυμάμαι. Οι γονείς μου βέβαια μου είπαν ότι τα τρία πρώτα χρόνια μου ζούσαμε στο Wolverhampton, που προφανώς δε θυμάμαι. Όμως η ζωή μου δεν ήταν εύκολη από την αρχή της. Οι γονείς μου έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να μη με χάσουν μετά τη γέννα, μιας και είχα σοβαρά προβλήματα. Τελικά τα κατάφερα. Είμαι βέβαια με ένα νεφρό αλλά επιβιώνω. Έχω και δύο αδερφές που ονομάζονται Routh και Nicola. Η οικογένεια μου είχε πολύ μεγάλο οικονομικό πρόβλημα μέχρι που ο πατέρας μου βρήκε μια θέση στο χρηματιστήριο με αρκετή ισχύ, τόση ώστε να αλλάξει εντελώς η ζωή μας. Είμαστε πλούσιοι, αλλά ευτυχώς κανείς δε συμπεριφέρεται αναλόγως. Σπούδασα 4 χρόνια μηχανολόγος μηχανικός στο City Of Wolverhampton College. Χόμπι μου το τραγούδι με τους τέσσερις κολλητούς μου.
*Αυτό είναι μια αρχική γνωριμία με τους πρωταγωνιστές*
KAMU SEDANG MEMBACA
Our Destiny L.P. Fanfiction
Fiksi Penggemar"Πέρασα ώρες ψάχνοντας μέσα από στίχους και αποσπάσματα για να βρω τις λέξεις που δεν μπορώ να πω.." Our Destiny~Liam Payne Fanfiction Please do not copy xxx 2016