Έχουμε να μιλήσουμε με τον Liam πάνω από δύο βδομάδες. Το τελευταίο μήνυμα που μου είχε στείλει είναι «Εχώ πολλή δουλειά, δεν προλαβαίνω να βγω, συγνώμη...». Όχι ότι εγώ είχα λιγότερα, αλλά ήθελα να ξαναβγώ με τα παιδιά. Είναι πολύ συμπαθητικοί όλοι. Ο Louis βέβαια είναι μέσ' την ειρωνία και τον σαρκασμό που πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να αναρωτιέμαι αν με παέι ή όχι. Μάλλον λέω βλακείες. Ο Liam με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η Malory βγήκε με τον Harry αρκετές φορές, πράγμα που εξακολουθώ να μην θεωρώ σωστό, αλλά αν ήξερε αυτά που ξέρω εγώ θα είχε το δίκιο με το μερος της... Πρέπει να το ξεχάσω σαν να μην έγινε ποτέ! Πρέπει....
Το χτύπημα στην πόρτα διακόπτει τις σκέψεις μου και ανακουφίζομαι λίγο....μέχρι που βλέπω ποιος είναι! Όχι....
- Josh?? Τι κάνεις εδώ? Έισαι καλά? , ρωτάω γεμάτη περιέργεια
-Γεια. Να περάσω?
Φαίνεται θλιμμένος. Ωχ!
-Ννναι φυσικά... Να σου φέρω κάτι να πιεις?
-Λιγό νερό αν είναι εύκολο, λέει πολύ σιγανά.
Τί έπαθε ? Γιατί ήρθε εδώ? Δεν είναι καλή ιδέα.....
-Φέρνω αμέσως.
«Μην καταρρεύσεις», σκέφτομαι από μέσα μου.
-Ναι περιμένω... , απαντάει έτσι που μόλις τον ακούω. Τι σκατά?
-Ορίστε και το νερό. Πες μου. Σε βλέπω κάπως....Έπαθε τίποτα η Mal? , ρωτάω τρομοκρατημένη.
-Όχι αυτή είναι πολύ καλα. Έχει βγεί με τη Zoella. Τουλάχιστον έτσι μου είπε.
Μου φαίνεται λίγο ειρωνικός? Ή μήπως θυμωμένος?
-Τί εννοείς «έτσι σου είπε» ? , ρωτάω εγώ.
-Εννοώ ότι η Ζoella αυτή τη στιγμή είναι live στο youtube. Αυτήν έβλεπα όταν έφυγε η Mal.
Ε όχι ρε φίλε...Ρε Malory...Τι έκανες πάλι?
-Εεεεε όχι κοίτα. Η Mal είναι με τη Zoella. Απλά το βίντεο το έχουν ανεβάσει επίτηδες ότι είναι live -μη με ρωτάς πώς το έκαναν, δεν ξέρω- γιατί η Zoella δεν ήθελε να χάσει θεαματικότητα αν άλλαζε την ώρα και σήμερα είχε μια σοβαρή δουλεια. Δε μπορούσε να βγεί στον αέρα. Είναι όντως μαζί....
Αχ γιατί του το κάνω αυτό? Του λέω ψέματα....H Mal είναι σίγουρα με τον Harry αυτή τη στιγμή....αλλά και ο Josh δεν έχει κάνει λίγα....
-Klaudie-Anne....Γιατί? , μου λέει πολύ θλιμμένα με κατεβασμένο το κεφάλι.
-Όχι αλήθεια λέω...
-Αν ξέρεις κάτι μίλα! Για χάρη του παρελθόντος! μου λέει έντονα.
-Ποιου παρελθόντος? Mε την Jane?
Η ειρωνία είναι εμφανής στη φωνή μου.
-Σου είπα αυτό ήταν ένα λάθος! Φωνάζει.
-Διπλό λάθος θες να πεις.... Δύο φορές μπλέχτηκε στα πόδια μας αυτή!
Έχω υψώσει αρκετά τη φωνή μου τώρα.
-Σου έχω πει ήδη τόσες φορές ότι το μετάνιωσα! ,φωνάζει πολύ τώρα.
-Ναι αλλά χάλασες αυτό που υπήρχε....ξέχνα το τώρα.... Η Mal ακόμα δε ξέρει τίποτα για κανένα από τα δύο...Και δεν πρέπει να μάθει γιατί θα το πάρει κατάκαρδα..... λέω και τα μάτια μου θολώνουν.
-Σου το υπόσχομαι δε θα μάθει τίποτα απ...Ποιος είναι??? , ρωτάει τρομαγμένος καθώς χτυπάει το κουδούνι της εξώπορτας.
-Δδε ξέρω. Πάω να δω, λέω.
Η Mal βρίσκεται κάτω από το μπαλκόνι προβληματισμένη και μόλις με βλέπει συνοφρυώνεται ακόμα περισσότερο.
-Αnne? Εσύ φωνάζεις?
-Ε όχι. Η τηλεόραση είναι... , λέω ψέμματα για δεύτερη φορα σήμερα.
-Νόμιζα πως άκουσα το Josh, μάλλον οι τύψεις με καταβάλλουν σιγά σιγά, λέει και γελάει.
-Δεν είναι αστείο Mal! , της φωνάζω. Νόμιζα ότι μιλούσε σοβαρά, αλλά πού?
-Καλά, από εδώ θα τα πούμε? Άνοιξέ μου.
Σκατά! Τι κάνω τώρα?
-Έχω μια καλύτερη ιδέα. Πήγαινε στην καφετέρια στη γωνία -ξέρεις ποια λέω- και περίμενε να έρθω. Πρέπει να ετοιμαστώ. Δεν θα αργήσω... εντάξει?
-Εντάξει...Οοκ..., απαντάει παραξενεμένη.
Μπαίνω μέσα φουριόζα!
-Φύγε! Τρέχα! Μην καταλάβει ότι ήρθες εδώ! Μην καταλάβει τίποτα γενικώς! Τίποτα! Εντάξει?, τον διώχνω απότομα.
Πώς τα έχω κάνει έτσι? Αυτή η καταραμένη η Jane φταίει για όλα!!!!
-Οοκ τα λέμε ξανά, απαντάει.
- Φύγε! του λέω καθώς ντύνομαι για να πάω να συναντήσω τη Mal που δεν έχει ιδέα για το τί έγινε σήμερα εδώ....
Και όπως ακούστηκε τόσες φορές δεν πρέπει να μάθει ποτέ......
أنت تقرأ
Our Destiny L.P. Fanfiction
أدب الهواة"Πέρασα ώρες ψάχνοντας μέσα από στίχους και αποσπάσματα για να βρω τις λέξεις που δεν μπορώ να πω.." Our Destiny~Liam Payne Fanfiction Please do not copy xxx 2016