-Σε θυμάμαι. Είχες έρθει με τον Liam και την παρέα του, μου λέει περιφρονητικά...
-Ναι, κι εσύ δε μπορούσες να καρφωθείς λιγότερο. Όλο προς τα εμάς κοιτούσες . Αν τον θες τόσο πολύ πες του το. Εμείς δε φταίμε σε κάτι, της απαντάω απότομα.
-Νομίζεις? Εσύ φταίς για όλα. Εξαιτίας σου δε μου μιλούσε πολύ εκείνο το βράδυ, μου φωνάζει.
Για τί πράγμα μιλάει?
-Τι στο διάλολο μου τσαμπουνάς τώρα? Σοβαρά? Τί λες?
Στα αλήθεια έχει πρόβληματα να λύσει αυτή η κοπέλα....
-Κάνεις πώς δε ξέρεις? Θα στα πω τότε για να τα μάθεις. Ο Liam μου είπε, όταν του είπα πώς τον θέλω πίσω, ότι είναι με μια κοπέλα και είναι πολύ ευτυχισμένος. Δε με θέλει στη ζωή του.
-Και γιατί πρέπει να με νοιάζει δηλαδή? Και σε τί ακριβώς φταίω? Που είσαι κολλημένη μαζί του? Α! Και σκύλα?
-Αφού τον ρώτησα ποια είναι μου έδειξε εσένα με τη φίλη σου. Μου είπε μια από τις δύο. Να μη με νοιάζει ποια. Έτσι ακριβώς. Η άλλη χόρευε όλη νύχτα με τον Harry, άρα ο Liam εννοούσε εσένα.
Τί? Μου έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι....
-Έτσι σου είπε? , ρωτάω.
-Ναι.
Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι. Μου κάνει πλάκα τώρα? Όμως θέλω τόσο πολύ να της τη σπάσω!
-Ε τότε πρέπει να τον πιστέψεις και να κάνεις πέρα. Μην μπλέκεσαι στα πόδια μας. Το κατάλαβες? , της λέω πολύ απότομα.
-Αυτό θα μου το πληρώσεις τσουλάκι, μου φωνάζει και φεύγει γρήγορα.
Πανέμορφα. Τώρα έχω και μια πρώην του Liam να με μισεί.
Γιατί στο καλό το είπε αυτό για μένα?
Μόλις φτάνω στο σπίτι βλέπω κι άλλη μια έκπληξη απ'έξω. Θεέ μου πόσα ακόμα σήμερα?
-Γεια σου μου λέει η γνωστή μορφή.
-Γεια. Είσαι καλά? Τι κάνεις εδώ?
-Πρέπει να μιλήσουμε για τη Mal. Θέλω την αλήθεια όμως. Klaudie-Anne σε εμπιστεύομαι, μου λέει ο Harry.
ESTÁS LEYENDO
Our Destiny L.P. Fanfiction
Fanfic"Πέρασα ώρες ψάχνοντας μέσα από στίχους και αποσπάσματα για να βρω τις λέξεις που δεν μπορώ να πω.." Our Destiny~Liam Payne Fanfiction Please do not copy xxx 2016