Liam's pov
Σάββατο σήμερα. Ο καιρός εξακολουθεί να είναι κρύος, αλλά τουλάχιστον κανείς δεν αναγκάζεται να βγεί έξω σήμερα. Φτιάχνω τηγανίτες και ένα ζεστό ρόφημα για να τις συνοδεύσω. Συνήθως πίνω καφέ , αλλά αυτό το πρωινό θα προτιμήσω τσάι με γεύση άγριο τριαντάφυλλο. Κάθομαι στον υπολογιστή και ρίχνω μια ματιά στο χρηματιστήριο για να ελέγξω ποιοί δείκτες έχουν πέσει. Αφού στείλω κάποια φαξ, αποφασίζω να στείλω ένα μήνυμα στην Anne. Ίσως να θέλει να βγούμε το βράδυ.
«Καλημέρα! Τί κάνεις?».
Τώρα απλά θα πρέπει να περιμένω πότε θα απαντήσει. Αν απαντήσει. Γιατί να μην απαντήσει όμως? Συνεχίζω με τη δουλειά μου στο υπολογιστή όταν μετά από ένα τέταρτο ο ήχος του μηνύματος σπάει τη σιωπή.
«Καλημέρα! Μια χαρά είμαι, εσύ?», μου στέλνει.
«Κι εγώ πολύ καλά! Αναρωτιόμουν, αν δεν έχεις κάτι για το βράδυ, αν θα ήθελες να βγούμε για ποτό. Ξέρω ένα πολύ ωραίο μέρος εδώ κοντά που πηγαίνω συχνά. Το λένε FunkyBuddha, αν έχεις ακουστά»,απαντάω.
«Δε ξέρω ακόμα γιατί φιλοξενώ την κολλητή μου. Αν δε σε πειράζει να σου στείλω αργότερα?», ρωτάει.
«Ναι, θα περιμένω. Μην ανησυχείς.», στέλνω.
«Ωραία! Τα λέμε τότε! Γεια!», μου λέει.
«Γεια!», της λέω κι εγώ.
Υπέροχα! Ελπίζω να μπορέσει τελικά. Θέλω πολύ να βγούμε. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί, αλλά μου έκανε φοβερή εντύπωση αυτή η κοπέλα. Ίσως επειδή σπάνια βλέπω πια καλές κοπέλες και λίγο ντροπαλές. Οι καιροί έχουν αλλάξει....
End Liam's pov
Μετά το πρωινό, η Mal φέυγει γιατί υποσχέθηκε στον Josh ότι θα τρώγανε έξω για μεσημέρι. Αναρωτιέμαι πότε θα πάει σπίτι της αυτή η κοπέλα. Όσο για το μήνυμα του Liam πολύ θα το ήθελα, αλλά δε ξέρω αν είναι σωστό να βγούμε οι δυο μας. Ούτε φίλοι δεν είμαστε καλά καλά. Αχ! Θα αποφασίσω αργότερα. Προς το παρόν θα μπω για ένα απολαυστικό καυτό αφρόλουτρο... «Η πολυτέλεια στο μεγαλείο της», σκέφτομαι ειρωνικά. Αφού βγω από το μπάνιο ξαπλώνω στον καναπέ και κοιτάζω τα άρθρα που μου έχουν ανατεθεί για το επόμενο τεύχος του περιοδικού. Είναι όλα τόσο ενδιαφέροντα για μένα. Δύο χρόνια και δεν έχω χάσει το κέφι μου για αυτή τη δουλειά. Αρχίζω να πιστεύω ότι αυτή η περίοδος είναι αρκετά ευνοϊκή, αλλά μετά από αυτό φοβάμαι να σκεφτώ το μέλλον...Ξαφνικά χτυπάει το κινητό μου. Βλέπω στην οθόνη ότι ο Liam μου ξαναέστειλε και αυτή τη φορά μου προτείνει κάτι πολύ καλύτερο.
«Θα προτιμούσες μήπως να φέρεις και την κολλητή σου σήμερα και να φέρω κι εγώ την παρέα μου να γνωριστούμε?», λέει το μήνυμα.
«Ναι, φοβερή ιδέα! Θα της το προτείνω!», απαντάω γρήγορα.
«Ωραία θα περιμένω να με ενημερώσεις».
«Οκ!».
Αμέσως παίρνω τηλέφωνο τη Mal και της λέω για το βράδυ. Συμφωνεί. Φυσικά και θα συμφωνούσε! Εκτός του ότι λατρεύει τα ξενύχτια, θέλει να γνωρίσει το Liam από κοντά. Ενημερώνω τον Liam και κανονίζουμε να βρεθούμε έξω από την εταιρία που συναντηθήκαμε χθές στις 9:00. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους φίλους του. Μπορεί να φέρει και την κοπέλα του. Βασικά δε ξέρω αν έχει κοπέλα. Δε τον ρώτησα καθόλου. Τι έξυπνη!!!
Η ώρα έχει πάει 8:00 και ξεκινάω τις προετοιμασίες. Βάζω ένα μαύρο κοντό φόρεμα, απλό, αλλά με ανοιχτή πλάτη που καλύπτεται ίσα ίσα από πολύ λεπτές γραμμές υφασματός. Βάζω τα μαύρα ψηλοτάκουνα μου και πηγαίνω στο μπάνιο για το μακιγιάζ. Μιας και είναι βραδινή έξοδος βάζω μάυρο αϊλάινερ, μάσκαρα, κοκκινωπό ρουζ και ολοκληρώνω το βάψιμο με κόκκινο κραγιόν. Το κλασσικό βραδινό μακιγιάζ, δηλαδή. Τα μαλλιά μου τα έχω ολόισια σε μια σφικτή χαμηλή κοτσίδα στο ύψος του αυχένα μου και έχω τυλίξει μια τούφα γύρω από το λαστιχάκι ώστε να μοιάζει πιο φυσικό. Βλέπω το ρολόι. Η ώρα είναι 8:39. Μετά από τρία λεπτά φτάνει και η Mal και κατευθυνόμαστε προς το σημείο συνάντησης όπου και φτάνουμε μετά από πέντε λεπτά από την καθορισμένη ώρα. Εκείνη τη στιγμή βλέπουμε μια παρέα πέντε αγοριών να μας πλησιάζουν και ανάμεσά τους αναγνωρίζω τον Liam.
ESTÁS LEYENDO
Our Destiny L.P. Fanfiction
Fanfic"Πέρασα ώρες ψάχνοντας μέσα από στίχους και αποσπάσματα για να βρω τις λέξεις που δεν μπορώ να πω.." Our Destiny~Liam Payne Fanfiction Please do not copy xxx 2016