Pohled Chloé:
Přijdu do práce a sednu si na svojí židly. Kouknu se na hodiny které ukazují 23:45. Páni, dnes jsem přišla hodně brzo. Otočím se na Vincentovu židly a zase se mi chce zvracet. Už zase je na jeho židly plesnivý toast! On je vážně magor. Vyhodím toast a zkontroluji kamery, i když vím, že se nic nemůže stát. Takže normálka: Bonnie, Chica a Freddy jsou na pódiu, Foxy v pirate's cove a na chodbě stín.. počkat, stín?! Kdo to je? Běží to jako Foxy, rychle jsem zavřela dveře. Najednou stín zaťukal na okno. Rozsvítila jsem na chodbu a uviděla jsem.. holku. Ihned jsem se začla smát a otevřela jsem dveře. ,,Co tu potřebuješ?'' zeptala jsem se. ,,Já jsem nový noční hlídač.'' pousmála jsem se na ni a řekla jsem: ,,Výborně, já jsem Chloé a ještě tu pracují dva kluci, Vincent a Jeremy. A jak se jmenuješ ty?" ,,Já jsem Jessica.'' podala mi ruku. Potřásla jsem ji rukou a potom jsem ji ukázala na volnou židli. Potom jsem ji řekla vše o animatronicích a o tom, jak se před nimi bránit. Nechala jsem Jessicu aby se podívala na kamery, vždyť je ještě 23:55. Najednou Jessica vykřikla a rychle zavřela levé dveře. Chtěla jsem se ji zeptat, co se děje, když někdo třikrát zabušil na dveře (bez pochybně Foxy). Ale najednou zabušil na okno a řekl: ,,To si ze mě děláš prdel, ne?!" ihned jsem se začla hrozně smát, podle hlasu jsem zjistila, že je to Vincent. Otevřela jsem dveře a vlezl otrávený Vincent který měl na noze přichyceného Jeremyho který se strachem pořád klepal. Vincent ho setřásl a sedl si na svoji židli a zamručel: ,,Nikdy nepochopim, proč tu pracuješ, a.. kdo to je?" a ukázal na Jessicu. Vysvětlila jsem jim, kdo to je. Jeremy se hned představil, podal ji ruku a dodal: ,,Jo a tohle je Vincent.'' protože Vincent byl zase mimo a házel si se svým nožem.
Pohled Vincenta:
Snědl jsem dva toasty a řekl jsem si, že půjdu do práce. Jindy jezdím autobusem, jenže zrušili zastávku, tak jdu pěšky. U pizzerie potkám Jeremyho který na mě pokaždé čeká. Říká, že na mě čeká jen kvůli tomu, že jsme kamarádi, ake stejně si myslím, že se bojí. Teda já si to nemyslím, já to vím. Je to mamlas, nechápu, jak tu může pracovat. ,,Ahoj Vincente, jak to že jdeš tak brzo?" ach jo, už je to tu zas. ,,Zrušili mi zastávku.'' odpověděl jsem. Potom jsem šel do pizzerie,Jeremy jako obvykle šel vedle mě. Vyndal jsem si toast a šel jsem směrem ke kanceláři jako obvykle. Najednou jsem uslyšel výkřik. Jeremy ho asi uslyšel taky, protože mi tiskl ruku. Naučil jsem se ho ignorovat, tak jsem pokračoval do kanceláře, když najednou někdo zavřel dveře. ,,To si děláš srandu!" řekl jsem si pro sebe když mě Jeremy chytil za nohu. Přišel jsem ke dveřím zabušil jsem do nich a potom jsem šel k oknu a zařval: ,,To si ze mě děláš prdel, ne?!" potom jsem jen slyšel smích a potom se konečně (zázrak) otevřely dveře. Vlezl jsem do kanclu, setřásl jsem Jeremyho, řekl jsem mu že nikdy nepochopim proč tu pracuje, a potom jsem si všiml jedný ženský která na mě civěla jako kdybych spadl z Měsíce a řekl jsem: ,,A.. kdo to je?" odpověděla mi Chloé, jako by ta Jessica byla němá, nebo co. Neměl jsem důvod se o ni zajímat, tak jsem se otočil na židli a hrál jsem si se svým nožem.
Pohled Jessicy:
Seděla jsem doma u televize a přepínala jsem programy. Nemám práci, tak jsem jen seděla. Najednou mě napadlo se podívat do novin po práci. Hmm uklízečka ne, tohle taky ne, to taky ne, bingo! Pizzerie Freddyho Fazbeara! Ihned jsem zavolala a.. vzali mě! Ve 23:50 jsem už stála před pizzerií. Šla jsem ke kanceláři, ale někdo mi zavřel před nosem! Potom jsem slyšela smích a potom mi otevřel někdo dveře. Seznámila jsem se s Chloé. Vysvětlila mi naší práci. Koukala jsem na kamery, když najednou se něco blíží k nám. Zakřičela jsem a zavřela jsem dveře. Někdo zabouchal na dveře a potom jsem slyšela lidský hlas: ,,To si ze mě děláš prdel, ne?!" Chloé otevřela a vešli dva kluci- tedy druhý se plazil po zemi. Představili se mi- tedy spíš se mi představil jen ten který se plazil. Vincent si jen házel s nožem.
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanfictionV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...