kapitola 3.

269 27 8
                                    

Pohled Chloé:

Koukáme na chodbu, ale nikde nic. Zřejmě si z nás dělá zase srandu, tak jsem se otočila k jeho židli kde jsem čekala že bude sedět, cpát se toastem a bude mít svůj děsivý úsměv a řekla jsem: ,,Hrozně vtipný, Vin.. počkat, kde je Vincent?!" koukala jsem nevěřícně na Vincentovu židli která byla prázdná. ostatní se otočili také a Jeremy navrhl: ,,No, Vincent několikrát říkal, že animatronici nemají důvod ubližovat, a že si myslí, že mu neublíží.." to si děláš srandu, ne?! Vím, že je Vincent na hlavu, ale že je až tak? Rychle jsem kontrolovala kamery a.. vešel do kuchyně! Nevím co do mě vjelo, ale vyběhla jsem na chodbu a běžela jsem ke kuchyni, ale ve tmě jsem toho moc neviděla, a najednou jsem do někoho narazila! Věděla že je se mnou konec, zavřela jsem oči a čekala jsem až mě zabije, když najednou.. ,,Co je? Stalo se něco?" otevřela jsem oči a uviděla jsem Vincenta který drží další toasty. Spadl mi kámen ze srdce. Takže jsem narazila do něho! Koukla jsem se na něj a dala jsem mu facku. Vždyť mě mohli kvůli jeho toastům zabít!

Pohled Vincenta:

Páni, je to tu ve tmě úplně jiné. Šel jsem ke kuchyni- došli mi toasty. Cestou jsem nikoho nepotkal, šlo to lehce. Udělal jsem si tři toasty a chtěl jsem se vrátit, ale napadlo mě, proč to tu neprozkoumat? Přišel jsem k Pirate cove, ale Foxy ještě 'spal' (no co, něco jako spánek mají, ne?) potom jsem si řekl, že si ty toasty něčím namažu, tak jsem se vydal zpět do kuchyně, ale byl tam Chica!! Bušila hrnci a něco asi 'vařila'. Šel jsem k ní a řekl: ,,Co vaříš?" otravovat lidi není takové jako otravovat animatronika. Chica se na mě otočila a řekla: ,,Polévku!" to jako vážně?! Proč ne, že?! Proč by nemohl animatronik vařit polévku z omítky, drátů a kusu plechu, že?! Chvíli na mě zírala a potom řekla: ,,Počkat, ty jsi hlídač!" to ji došlo jako až teď?! Chica se na mě podívala, ale potom začala polívka bublat, tak se věnovala zase jen polévce. Já je nechápu! Šel jsem nazpět když najednou do mě vrazila Chloé a potom mi dala facku.. já ty ženský (jak plechový tak normální) nechápu!

Pohled Jessicy:

Začala jsem se bát. Nevěděla jsem co dělat. Najednou jsem uslyšela Chloé: ,, Hrozně vtipný, Vin.. počkat, kde je Vincent?" já a Jeremy jsme se otočili.. a opravdu, Vincent nikde. Jeremy řekl co mu Vincent několikrát řekl a Chloé se ho šla hledat. Jeremy, protože se bál, tak zůstal v kanclu (díky bohu, nechtěla bych tady být sama). Sledovala jsem kamery a viděla jsem Vincenta jak jde do kuchyně, potom k Foxymu a zase do kuchyně. ,,Ale ne, zmizela Chica!" zakřičel Jeremy. Začala jsem se bát a Jeremy také. Přisunula jsem se k němu a přitulila jsem se. Jemu to zřejmě nevadilo, protože se přitulil také. Po chvíli jsme uviděli na kameře Vincenta s Chloé. Díky bohu že jim nic není!

Pohled Jeremyho:

Vykoukl jsem na chodbu a čekal jsem, až se objeví. Po chvíli jsem jen uslyšel Chloé jak říká: ,,Hrozně vtipný Vin.. počkat, kde je Vincent?" já a Jessica jsme se otočili a po Vincentovi ani stopa. Potom mě napadlo, že chce uskutečnit to co mi několikrát říkal. Řekl jsem to Chloé která se ho vydala hledat. Nikdy nepochopím, proč se kvůli němu nechá klidně zabít. Protože jsem se bál (ne animatroniků ale o Jessicu, samozřejmě;) ) tak jsem zůstal v kanclu. Jessica kontrolovala kamery, když jsem si najednou všiml, že něco nehraje. ,,Ale ne, zmizela Chica!" zakřičel jsem. Viděl jsem na Jessice že se začala bát. Musím přiznat, že jsem se také začal bát. Jessica se ke mě přisunula a přitulila se. Vůbec mi to nevadilo, tak jsem se přitulil taky. Po chvíli jsme na kamerách našli Chloé s Vincentem. Ani by mi nevadilo, kdyby se něco stalo Vincentovi, ale aspoň že se nic nestalo Chloé.

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat