Pohled Chloé:
Právě sedím naproti člověku který před chvílí zabil 5 dětí.. začala jsem se klepat hrůzou. ,,Stalo se něco? Je ti zima?" zeptal se mě Vincent. Já jen řekla: ,,N-ne d-dobrý.'' ale on pokračoval dál. ,,Nechceš moji mikinu? Je tu docela zima kvůli těm větrákům a navíc ty máš jen tričko s krátkým rukávem..'' ,,N-ne to je d-dobrý.'' doufám že mě tam neviděl. Po chvíli jsme se rozloučili a šli jsme domů. Došla jsem domu a začala jsem brečet. Jak to mohl udělat? Ve 23:50 jsem už byla v práci. Seděla tam už i Jessica. V 23:58 dorazili kluci. Ihned jsem začla zírat na Vincenta. Asi si mého pohledu nevšiml, protože si zase vyndal nůž. To jsem nevydržela. ,,To i potom co si v té pizzerii udělal, máš pořád nůž u sebe?!" Vincentovi spadl nůž na zem a zeptal se: ,,C-co si v-všechno v-viděla?" potom mi došlo co jsem řekla. Proč jsem to řekla?!
Pohled Vincenta:
Sedl jsem si a vypil jsem si svoji vodku. Potom jsem si všiml jak se Chloé klepe. ,,Stalo se něco? Je ti zima?" ona však jen odpověděla: ,,N-ne d-dobrý.'' byla bílá jako stěna. Asi jí bylo blbě. Doufám, že se z toho do půlnoci vyleží. Potom mě napadlo: ,,Nechceš moji mikinu? Je tu docela zima kvůli těm větrákům a navíc ty máš jen tričko s krátkým rukávem..'' ona ale zase jen odpověděla: ,,N-ne to je d-dobrý.'' doufám že to je doopravdy dobrý. Rozloučili jsme se a já doma začal brečet. Jak jsem to mohl udělat? Do práce jsem přišel pozdě (kam bych spěchal). Hned jak jsem vlezl do kanclu, začla na mě Chloé zírat. Dělal jsem, že si toho nevšímám. Vynda jsem si zase svůj nůž, když najednou zakřičela Chloé: ,,To i potom co si v té pizzerii udělal, máš pořád nůž u sebe?!" jak jsem se lekl, nůž spadl na zem. Opatrně jsem se zeptal: ,,C-co si v-všechno v-viděla?" ihned jsem zbledl jako stěna. Co budu dělat?!
Pohled Jessicy:
Když přišli ke stolu, Chloé vypadala spíš vyděšeně, než naštvaně. Vincent se jí hned začal ptát na věci jako: ,,Je ti zima? Chceš moji mikinu?" přijde mi, že Vincentovi záleží (kromě toastů) na Chloé. Tedy, jestli vůbec ví, co znamená 'záležet na někom'. Ale doopravdy vypadala Chloé jako kdyby jí bylo špatně. Potom jsme se rozloučili. Doma jsem přemýšlela nad Chloé, proč se chovala tak divně? Do práce jsem přišla jako první (no co, je 2. noc a já se nechci nechat zabít animatroniky). Ale když to tak vezmu- co když nám doopravdy nechtějí nic udělat? Co když má Vincent pravdu? Konečně přišli kluci. Chloé zakřičela na Vincenta, který vypadal vystrašeně. Už to začínám chápat!
Pohled Jeremyho:
U stolu vypadali vážně divně. Chloé vypadala vystrašeně a Vincent.. ustaraně?! Ale opravdu.. vypadal ustaraně. Sice tomu nemůžu uvěřit, ale ano. Po chvíli jsme se rozloučili. Doma jsem pořád přemýšlel nad tím, co se asi stalo? Čekal jsem před pizzerií na Vincenta (přiznávám, sám se bojím). Jako vždy jsme šli spolu do kanclu kde jsem si sedl na svoji židli. Potom Chloé na Vincenta zakřičela kvůli tomu noži a Vincent najednou vypadal vystrašeně. Počkat, takže Golden Freddy byl Vincent?!
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanfictionV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...