Pohled Chloé:
Proč jsem to říkala?! Nadechla jsem se a řekla jsem: ,,Všechno.'' Vincent si jen sebral svůj nůž a já jsem čekala, že mě zabodne, nebo že mi propíchne oči, ale místo toho, si svůj nůž uklidil. Najednou se ozvala Jessica: ,,A co se to vlastně stalo?" nevěděla jsem, co mám dělat, ale nakonec jsem řekla: ,,Vincent zabil 5 dětí.'' všichni se vylekali, jen Vincent si v klidu jedl svůj toast. Nikdo nic neříkal. Vincent několikrát koukl na kamery, jinak nic nedělal. A najednou.. BUM! Došla energie. Vincent se zvedl a sedl si na židli Jessicy která je u levých dveří. Ozvala se Freddyho písnička a Vincent vyběhl na chodbu. Šel k Freddymu a.. písk! On vážně začal Freddymu šahat na jeho čumák?! Ale najednou se zase zapla elektrika a Freddy odešel. Všichni jsme na něj zírali s pusou dokořán.
Pohled Vincenta:
Jak mě mohla vidět?! Jak mohla všechno vidět?! Chtěl jsem ji zabodnout, ale k čemu? Sebral jsem ze země svůj nůž a uklidil jsem ho. Potom se zeptala Jessica na to, co se stalo a Chloé ji to řekla. Všichni se vylekali a já jsem měl co dělat, abych se nerozesmál, tak jsem si snědl svůj toast. Byla hrozná nuda, chtěl jsem provokovat Jeremyho, ale nebyla na to dobrá chvíle. Někdy jsem se kouknul do kamer. Měli jsme 50%, ale najednou vypadla elektrika. Sedl jsem si co nejblíž k levým dveřím a když se ozvala Freddyho písnička, šel jsem na chodbu a začal jsem mačkat čumák Freddyho který píská. Potom se zapla zase elektrika a Freďouš odešel. Všichni na mě zírali s pusou dokořán.
Pohled Jessicy:
Co se sakra stalo? Po chvíli mi to nedalo a zeptala jsem se: ,,A co se vlastně stalo?" chvíli bylo ticho, když najednou Chloé řekla: ,,Vincent zabil 5 dětí.'' hrozně jsem se vylekala. Ale nepochopím, jak může být Vincent tak v klidu?! Nejraději bych ho práskla policii, ale to Chloé nemůžu udělat. Trochu mě děsilo to hrobové ticho, protože nikomu nebylo do řeči. Ale musím říct, že to bylo poprvé (a zřejmě naposled) co jsem viděla Vincenta pracovat. Občas se koukl na kamery a kontroloval kolik nám zbývá baterie. Najednou vše zhaslo. Začla jsem se bát a začla jsem se tisknout k Jeremymu. Najednou Vincent vyběhl, šahal na Freddyho čumák a najednou naskočila elektrika. Jak to?!
Pohled Jeremyho:
Jak mohl Vincent zabít 5 dětí? A jak může být tak v klidu? Viděl jsem na Jessice, že by ho nejraději ubodala, ale popravdě ji úplně chápu. Chloé vypadala, že se rozbrečí a Vincent.. že se za chvíli dostane záchvat smíchu. Trochu mě překvapilo, že i když je nuda, tak že mě nijak neprovokuje. Taky dokonce PRACOVAL!! Zbývalo nám 50%, ale najednou.. nic. Vypla se elektrika. Začal jsem se bát. Naštěstí se ke mě tiskla Jessica. Najednou začla hrát Freddyho písnička a Vincent vyběhl na chodbu, zapískal Freddymu čumákem a potom naskočila elektrika. Jak to dokázal?!
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanficV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...