kapitola 16.

180 21 1
                                    

O měsíc později..

Pohled Chloé:

Bezva! Je Halloween, Vincent už není na vozíku a je první noc! Přišla jsem do práce v 23:45. Před pizzerií stál Jeremy a Jessica. ,,Ahoj, na co čekáte?" ,,Na Vincenta.'' to jsem mohla čekat. ,,Hele, co kdybychom šli dovnitř, Vincent přijde za chvíli.'' tak jsem šla první a za mnou Jessica s Jeremym. Když jsme došli ke kanclu, nevěřili jsme vlastním očím. Seděl tam Vincent, celá kancelář byla vyzdobena do černo-oranžové barvy, na stole byla vydlabaná dýně a když jsme vešli, Vincent začal zpívat:
It's Halloween at Freddy's,
all the guests have arrived
everyone's dying to meet you
so won't spend the night?
Join us, join us, join us, join us
Halloween at Freddy's.
Civěli jsme na Vincenta s otevřenou pusou. To bylo poprvé co jsem ho viděla že něco udělal. Vincent se potom koukl na chodbu a začal jíst toast. ,,Proč jsi to tu vyzdobil?" zeptala jsem se. ,,Je Halloween, nejlepší den v roce."

Pohled Vincenta:

Jel jsem do nemocnice, kde mi doktor řekl, že už můžu chodit. Vrátil jsem vozík a šel jsem koupit černo- oranžové ozdoby (je Halloween, nejlepší den v roce).
O 8 hodin později..
Přišel jsem do práce v 23:00 (ne, nebyl to sen) abych vyzdobil kancl. Vydlabal jsem dýni a dal jsem ji na stůl. Ke dveřím jsem dal oranžové a černé balónky, na strop jsem připevnil černé a oranžové krepáky. Ještě jsem šel 'upravit' animatroniky. Potom konečně dorazili ostatní. Když přišli, začal jsem zpívat:
It's Halloween at Freddy's
all the guests have arrived
so won't spend the night?
Join us, join us, join us, join us
Halloween at Freddy's
Civěli na mě s pusou dokořán. To je zajímavý, že když přišel Jeremy s nápadem na oslavu Jessicy, tak na něj nikdo necivěl. Koukl jsem na chodbu- někoho 'očekávám'. Začal jsem jíst svůj toast, když se najednou Chloé zeptala: ,,Proč jsi to tu vyzdobil?" ,,Je Halloween, nejlepší den v roce.'' potom konečně někdo zaťukal na okno. Vyšel jsem na chodbu a pustil jsem ji dovnitř. ,,Lidi, to je moje ségra Violetta.'' řekl jsem a představil jsem ji ostatní. Tenhle Halloween bude boží!

Pohled Jessicy:

Páni, dnes je Halloween. I když jsem šla do práce, uviděla jsem pár dětí které jdou od domu k domu. Před pizzerií jsem uviděla stát Jeremyho který čekal na Vincenta. Začla jsem čekat s ním. Po chvíli ale místo Vincenta dorazila Chloé. Čekala chvilinku s námi, ale potom jsme šli do kanclu. Nemohla jsem uvěřit svým očím; kancl byl vyzdoben a seděl tam Vincent. Potom ještě začal zpívat. Je vidět, že má Halloween fakt rád. On si pozval i svoji sestru?! Jinak: on má sestru?! Violetta měla na sobě svetr a džíny. Vincentovi se moc nepodobá- Vincent je docela vysoký, za to Violetta je docela malá; Vincent je hubený, Violetta je spíš tlustší. ,,Ráda tě poznávám, Violetto.'' řekla jsem a podala jsem ji ruku. Potřásly jsme si rukou a ona řekla, že pracuje jako policistka (ona je vážně sestra Vincenta?! Není to omyl?!) a že tu bude bydlet týden. Vincent se pořád usmíval. Potom šťouchl Violettu do ruky a oba odešli. Sledovali jsme je kamerami. Došli k pódiu. Až teď jsem si všimla, že Bonnie má namalovaný obličej jako dýni, Chica drží v ruce místo cupcake dýni a Freddy je namalovaný jako duch. Samozřejmě mají v obvodech místo toastu dva toasty. Foxyho Vincent oblékl do kostýmu Jacka Sparrowa. On je vážně magor!

Pohled Jeremyho:

Před pizzerií jsem zase čekal na Vincena, ale Vincent nikde. Jessica se mnou také počkala, ale když dorazila i Chloé, šli jsme do kanclu. V kanclu seděl Vincent který celý kancl (a animatroniky) vyzdobil na Halloween. Je to jeho nejoblíbenější den v roce, dokonce i začal zpívat a pozval i.. svoji sestru! Violettu jsem ani nikdy neviděl, Vincent o ní jen mluví. Je policistka, takže to říká samo o sobě, že se vůbec nepodobají. Potom do ní Vincent šťouchl a zavedl ji k animatronikům. Chvíli jsme ho sledovali a potom jsme šli za nimi. Chica místo pizzy rozdávala dýňový koláč, jinak se ostatní animatronici někam schovali a potom na nás vybafli. Páni, Vincent si na Halloween potrpí. Vloni dělal takové kraviny, že ho Foxy škrábl hákem a ostatní animatronici ho kopali, dokud neomdlel. Dnes se však vše vydařilo. Violetta se s Vincentem nesmírně bavila, a my jsme se také pobavili. V 6 jsme pomohli Vincentovi dát animatroniky a kancl do normálu. Zajímalo by mě, co vymyslí příští rok?

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat