kapitola 24.

156 19 0
                                    

Pohled Chloé \ Mangle:

Už je půlnoc. Raději jsem prošla celou pizzerii aby tu zase nezůstalo nějaké dítě. Nikde jsem žádné nenašla, tak jsem šla za Springym. Springy řekl, že tu včera už byl Mike. Chtěla jsem ho postrašit, ale zastavil mě Foxy, tak jsem šla k pódiu kde byli ostatní. Potom k nám přišel i Foxy a řekl: ,,Nikdo nepůjde na Mika, JASNÝ?!" nikdo nechápal proč. Všichni jsme jen koukali na Foxyho, když najednou Springy řekl: ,,Počkat, ty mi chceš říct, že ho ochraňuješ kvůli tomu, že jsi ho málem zabil?" Foxy jen váhavě přikývl a potom odešel. Najednou se zvedl i Springy. ,,Kam jdeš?" zeptala jsem se. On se jen na mě podíval a potom řekl: ,,Na Mika... fajn, jdu do skladu.'' šla jsem tedy s ním. Ve skladu byla Marionette a nové modely + Balloon Boy a Balloon Girl. Nové modely byli ještě vyplí, v provozu byla jen Marionette a BB s GG. Springy odsunul nějaké krabice za kterými jsem uviděla ventilaci. Když do ní vlezl, naznačil mi, abych šla za ním. Když jsem měla pocit, že lezeme ventilací už půl hodiny, Springy zastavil. Byl tam konec ventilace. Springy vykopl mřížku a vylezl ven. Když jsem vylezla za ním, uviděla jsem zvláštní místnost. Nebylo tam nic, jen nějaký oblek.. Golden Freddy! ,,Kde to jsme?" zeptala jsem se Springyho, on ale pokrčil rameny a řekl: ,,Nevím, našel jsem to včera. Asi to je nějaký zazděný sklad. Jen by mě zajímalo, jestli ten Goldy žije..'' ,,Ano, žiju.'' ozvalo se za námi. Rychle jsem se otočila a uviděla jsem.. Golden Freddyho který stál za námi! Goldy se podíval na Springyho a řekl: ,,Kam jsi zmizel, Springtrape? Byl jsi vedle mě a najednou jsi zmizel. Navíc jsem myslel, že se nemůžeš hýbat.'' Springy se na něj podíval a řekl: ,,Já.. nejsem Springtrap, teda ne Springtrap jako takový. Byl jsem Vin.. chci říct člověk a zabil jsem se tu. Marionette mě potom oživila v tomto 'kostýmu'.'' Goldy se na něj nevěřícně podíval a potom usoudil: ,,Hmm, doopravdy se chováš jinak. A jak si tedy říkáš?" ,,Říkám si pořád Springtrap. A ty vždy jen hlídače vystrašíš, že?" tak proto jsme sem šli! On chce Mika vystrašit! Goldy přikývl. Potom se se Springym dohodli a odešli jsme. Když jsme se vrátili, první co jsme uslyšeli byl křik z kanclu. Springy prostě hlídači nemůže dát pokoj!

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat