kapitola 4.

251 23 5
                                    

Pohled Chloé:

Vlezla jsem do kanceláře a sedla jsem si na svojí židli. Hned za mnou přišel do kanclu Vincent. Samozřejmě se zase usmíval. To bylo na mě příliš. ,,Vždyť nás mohli zabít a ty se usmíváš! Co to sakra s tebou je?!'' Vincent se jen ušklíbl a zase si začal hrát s nožem. Jak může být tak klidný?! Snažila jsem se uklidnit, když najednou ten magor řekl: ,,Jo a taky jsem šel k Foxymu, ale byl mimo tak jsem se vrátil do kuchyně kde byla Chica a vařila tam něco jako polívku.. chvíli ji trvalo, než ji došlo, že jsem hlídač ale stejně si všímala té 'polívky'..'' ,,Počkat, jak to, že na tebe nezaútočila?" zeptala se Jessica. Vincent jen naznačil prsty jako že kouzlí a řekl: ,,Toastová magie.." to jako vážně?! Určitě je to kvůli tomu, že je první noc. Konečně zapípal budík- je 6 hodin. Rozloučili jsme se a šli jsme domů. Dorazila jsem domů, lehla si a najednou mi přišla SMSka od Jeremyho: ,,Sejdeme se v 15:00 v pizzerii?'' Ihned jsem napsala, že ano.

Pohled Vincenta:

Celou cestu do kanclu byla Chloé pořád naštvaná. Cestou jsem snědl toast a do kanclu jsem šel za Chloé. Usmíval jsem se, protože Chloé je vždy naštvaná když mě vytáhne z maléru. Přijde mi roztomilé, když se kvůli mě nechá skoro zabít a potom je na mě naštvaná. ,,Vždyť nás mohli zabít a ty se usmíváš! Co to sakra s tebou je?!" řekl jsem si pro sebe: ale nezabili. Potom jsem si sedl a vytáhl jsem svůj nůž. Viděl jsem na Chloé jak bublá vzteky. Napadlo mě, že by mohla být sranda, rozběsnit sopku, tak jsem začal vyprávět, co se stalo. Vypadala velmi nakvašeně, ale potom se zeptala Jessica: ,,Počkat, jak to, že na tebe nezaútočila?" napadlo mě, že si s ní trošinku pohraju a řekl jsem: ,,Toastová magie..'' jasně, že to bylo kvůli tomu, že je první noc. Chtěl jsem ještě trochu nakvašit sopku Chloé, ale potom.. budík! 6 hodin. Rozloučili jsme se a každý odešel svým směrem. Došel jsem domu, lehl jsem si a najednou zapípala SMSka. Koukl jsem se na to, kdo mi napsal a objevilo se: Mamlas. ,,Sejdeme se v 15:00 v pizzerii?" chvíli jsem přemýšlel, ale potom jsem napsal:
,,Fajn''

Pohled Jessicy:

Konečně přišli do kanceláře. Chloé vypadala naštvaně a Vincent jakoby se nic nestalo. Chloé se na něj rozkřikla a Vincent si v klidu hrál zase se svým nožem. Já nechápu, jak může být v klidu. Potom začal vyprávět, co se stalo. Opravdu mě zarazila ta věc s Chicou. ,,Počkat, jak to, že na tebe nezaútočila?" ,,Toastová magie..'' to jsem si vážně myslela, že by mohl odpovědět normálně? Najednou zapípal budík. 6 hodin. Rozloučili jsme se a každý šel k domovu. Bydlela jsem docela blízko, tak jsem dorazila domu asi jako první ze všech. Udělala jsem si jídlo a šla jsem si lehnout. Byla jsem hodně unavená. Najednou mi pípla SMSka od Jeremyho: ,,Sejdeme se v 15:00 v pizzerii?" Ihned jsem napsala, že ano.

Pohled Jeremyho:

Když dorazili do kanceláře, nikomu nebylo do řeči. Chloé zase byla naštvaná a Vincent- byl jako Vincent. Zase se usmíval a když ho Chloé seřvala, začal si zase hrát s nožem. Potom začal vyprávět, co se stalo a na Jessicy otázku odpověděl nějakou hovadinou. Jak já nenávidím když se chová jako blb! Ale zase je to kámoš. Po chvíli zapípal budík který oznámil konec práce. Rozloučili jsme se a já se vydal domů. Došel jsem domu a potom mě napadlo- co kdybychom se sešli? Ihned jsem všem poslal SMSku: ,,Sejdeme se v 15:00 v pizzerii?

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat