Pohled Chloé:
Přišla jsem domu a svalila jsem se na postel. On mi doopravdy dal francouzáka?! Proč ho to napadlo?! Potom jsem usla. Vzbudila jsem se až ve 14:00. Tahle noc mě hrozně zmohla. Protože jsme neměli žádný sraz, oblékla jsem se a vyrazila jsem k rybníku. Sedla jsem si na lavičku a koukala jsem na kachny které tam plavaly. Najednou mi někdo zakryl pusu a oči. Nevěděla jsem co dělat, tak jsem mu (holka nemůže mít takovou sílu) vší silou kousla do prstu. Ihned mě pustil a zakřičel známým hlasem: ,,Jáuu co sakra děláš?!" Vincent. Otočila jsem se a řekla jsem: ,,Co dělám?! Málem jsem dostala kvůli tobě infarkt!" ,,Tak sorry, nenapadlo mě že mě kousneš dřív než řeknu: Hádej kdo je?!" musela jsem se smát, protože si pořád držel prst do kterého jsem ho kousla.
Pohled Vincenta:
Přišel jsem dom a ihned jsem si lehl: únavou a bolestí jsem umíral. Hned jak jsem si lehl tak jsem usnul. Zdálo se mi, že jsem seděl v kanclu a že najednou přišla policie a chtěla mě odvést, jenže se objevil Foxy a nutil policajty hrát karty.. už mi z toho hrabe, Vzbudil jsem se v 13:50. Nahodil jsem na sebe mikinu a šel jsem do kuchyně kde jsem snědl toast. Potom mě napadlo, že se projdu k rybníku. Vzal jsem s sebou starý chleba (na krmení kačen) a šel jsem. Když jsem přišel, uviděl jsem Chloé. Napadlo mě, že ji zakryju pusu a oči, potom se zeptám: Hádej kdo je? a potom ji pustim. Šel jsem k ní zakryl jsem ji pusu a oči, ale ona mě.. kousla! Bolelo to jako od Foxyho, tak jsem ji pustil a řekl jsem: ,,Jáuu co sakra děláš?!" Chloé se na mě otočila a řekla: ,,Co dělám?! Málem jsem dostala kvůli tobě infarkt!" ,,Tak sorry, nenapadlo mě že mě kousneš dřív než řeknu: Hádej kdo je?!'' pořád jsem si držel ten prst, protože to hrozně bolelo. Potom se mi zeptala: ,,A proč si mi dal francouzáka?" pokrčil jsem rameny a řekl: ,,Ze srandy.''
Pohled Jessicy:
Ihned jsem si doma lehla a usnula. Vzbudila mě SMSka od Jeremyho: ,,Ahoj, sejdeme se v 15:00 v parku?" s radostí jsem napsala: ,,Jasně! Ale bude tam i Vincent?'' po chvíli přišla SMSka: ,,Ne, jen my dva.'' bezva! Koukla jsem se na hodiny: 14:00. Ještě hodina, mám hodně času. Najedla jsem se a oblékla se. Vzala jsem si kabelku a vyrazila jsem. Když jsem dorazila, Jeremy tam už na mě čekal. Pozdravili jsme se a on mi podal krabičku a řekl: ,,Vše nejlepší k svátku!" on si vzpomněl, že mám svátek? To je milé. Potřásl mi rukou a já otevřela krabičku.. byl tam náhrdelník s mým nejoblíbenějším zvířetem.. sovou. Obejmula jsem ho a zeptala se: ,,Jak jsi věděl, že je sova moje nejoblíbenější zvíře?" on jen pokrčil rameny. ,,Tipl jsem si. Sova je symbol moudrosti, proto jsem si myslel, že by se ti mohla líbit..'' Jeremy je opravdu moc hodný!
Pohled Jeremyho:
Došel jsem domu a hned jsem si lehl. Vzbudil jsem se v 11:00. Moc jsem se nevyspal, ale všiml jsem si, že má Jessica svátek. Šel jsem do zlatnictví a všiml jsem si náhrdelníku se sovičkou. Ihned jsem ho koupil. Doma jsem ho dal do krabičky. Potom jsem napsal SMSku: ,,Ahoj, sejdeme se v 15:00 v parku?" ona odepsala: ,,Jasně! Ale bude tam i Vincent?" začal jsem se smát. ,,Ne, jen my dva.'' Ve 14:45 jsem byl už v parku. Po chvíli přišla Jessica. Pozdravili jsme se a já ji podal krabičku a řekl jsem: ,,Vše nejlepší k svátku!" bylo vidět že je překvapená. Potřásl jsem ji rukou a ona otevřela krabičku. Bylo vidět že se ji to moc líbí. Potom se začla vyptávat na věci, jako: ,,Jak jsi mohl vědět že je sova moje nejoblíbenější zvíře?" bylo vidět, že se ji to opravdu moc líbí.
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanfictionV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...