kapitola 5.

218 22 4
                                    

Pohled Chloé:

Vstala jsem asi v 13 hodin. Dala jsem si něco málo k snědku a začala jsem se připravovat na sraz. Ve 14:30 jsem se vydala na cestu. Do práce jezdím normálně autobusem (zrušili zastávku jen Vincentovi) ale teď jsem šla pěšky. Mám to ze všech nejdál, proto jsem vyšla tak brzy. Cestou jsem přemýšlela nad další nocí. Doufám, že Vincenta nenapadne zase něco šíleného. Přišla jsem do pizzerie jako první, tak jsem si sedla ke stolu a objednala si ledovou kávu. Po chvíli dorazil i Jeremy, potom Jessica a potom konečně i Vincent. Opravdu bych se divila, kdyby někam přišel Vincent jako první.

Pohled Vincenta:

Vstal jsem asi v 13:40. Došel jsem do kuchyně a udělal jsem si dva toasty. Ve 14:48 jsem vyrazil z domu. Šel jsem přes park, protože je to kratší. Asi 5x do mě narazilo nějaké dítě (jak já děti nenávidím). Potom jsem šel uličkou mezi domy. Je to kratší, než kdybych jel autobusem. Sice mi moji zastávku zrušili, ale Chloé zastávka funguje, ale než abych šel k ní, to raději půjdu do práce pěšky. Přišel jsem samozřejmě poslední.

Pohled Jessicy:

Vstala jsem asi ve 13:20. Najedla jsem se a začala jsem se chystat, ale jelikož to mám asi nejblíž, nebylo kam pospíchat. Došla jsem si do obchodu koupit si ještě novou mikinu, jelikož jsem jich moc neměla. Pořád jsem přemýšlela o mé první noci a o další noci. Asi ve 14:50 jsem vyrazila. Šla jsem oklikou, abych tam nebyla moc brzy. Uviděla jsem hodně dětí které si hráli s míčem. Byl moc hezký den, tak jsem pochopila, proč před pizzerií není moc aut. Když jsem dorazila, už tam seděla Chloé s Jeremym. O chvíli později přišel i Vincent.

Pohled Jeremyho:

Vstal jsem asi v 13:30. Dal jsem si něco málo k snědku a potom jsem přemýšlel o té noci. Doopravdy Vincent potkal Chicu nebo si z nás jen dělá srandu? Doopravdy mu neublížila? On věděl, že mu neublíží? No, doufám, že ho něco podobného už nenapadne. Ve 13:45 jsem nahodil na sebe nějakou tu mikinu a džíny a vyrazil jsem do pizzerie. Šel jsem jako vždy okolo rybníka. Viděl jsem hodně dětí které si hráli venku. Ani mě nepřekvapilo, že u pizzerie nebylo moc lidí. Sedl jsem si ke stolu kde zatím seděla jen Chloé. Chvíli na to se objevila i Jessica a potom i Vincent.

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat