Pohled Chloé:
Já toho Vincenta zabiju! Proč mě sem zatáhl?! Teď musím hrát karty s animatronikem a.. 6 hodin!! Konečně! Vyběhla jsem a za mnou vyšel zakrvácený Vincent. Byl pokousaný na nohách a poškrábaný na zádech. Proč se snažil odejít když na něj poprvé zařval?! Šla jsem do kanclu pro lékárničku abych ho ošetřila. Došla jsem ke dveřím z pizzerie kde už stáli ostatní. Začala jsem ho ošetřovat dezinfekcí, když se najednou Jessica zeptala: ,,Co se stalo?" řekla jsem ji o hře s Foxym. Potom jsem mu nohy obvázala obvazem. ,,Hotovo, jsi ošetřený.'' řekla jsem a šla jsem vrátit lékárničku do kanclu. Když jsem odcházela, chytl mě Vincent za rameno a držel v ruce nůž. ,,C-co tu d-děláš?" zeptala jsem se. Vincent vzal nůž do pusy poškrábal se na hlavě, potom si nůž uklidil do kapsy a přimáčkl mě ke zdi a.. dal mi francouzáka! Ihned jsem ho odlepila a vrazila jsem mu facku. Co si to dovoluje?!
Pohled Vincenta:
Nikdy nezapomenu na Chloéin výraz když jsme hráli s Foxym karty. Konečně 6 hodin. Chloé vyběhla ven a já pomalu vylezl. Ty kousance a škrábance od Foxyho hrozně bolí! Chloé doběhla pro lékárničku a já jsem zatím šel k východu kde stáli Jessica a Jeremy. Oba se jen praštěně chichotali. Potom si mě konečně všimli, a Jessica se zeptala: ,,Kde jsi byl a co se ti stalo?!'' ,,Hrál jsem s Foxym šachy a když jsem chtěl odejít, tak mě kousl nebo škrábl.. hele, teď je to pravda!" křikl jsem na ně když oba začli protáčet oči. Stejně mi nevěřili, uvěřili, až když jim to potvrdila Chloé. Potom mě ošetřila a šla uklidit lékárničku. Najednou mě něco napadlo. Když se Chloé vracela, chytl jsem ji za rameno (držel jsem nůž, protože jsem si ho zapomněl uklidit). ,,C-co tu d-děláš?" nevěděl jsem co říct, tak jsem se poškrábal na hlavě a potom jsem uklidil nůž a potom jsem ji dal francouzáka. Ona mě ale odlepila a dala mi facku. Potom odešla domů. Ještě jsem na ni křikl: ,,A co se rozloučit?"
Pohled Jessicy:
Seděla jsem v kanceláři vedle Jeremyho. Koukala jsem na kamery, když se najednou u kanceláře objevila Chica a ihned vlezla dovnitř. Vykřikla jsem a zavřela jsem oči. Najednou jsem uslyšela bouchnutí pánve a zavření dveří. Otevřela jsem oči a uviděla jsem Jeremyho jak drží v ruce pánev. ,,T-ty jsi mě z-zachránil?" Jeremy se koukl na pánev a řekl: ,,Jo..'' ,,Děkuji..'' řekla jsem a obejmula jsem ho. Potom se na kamerách objevila Chloé a za ní zakrvácený Vincent.. proč má na sobě pořád krev?! Zeptala jsem se Vincenta co se stalo, a jako vždy odpověděl nějakou hovadinu, ale ta hovadina byla pravda! Opravdu nám animatronici nechtějí ublížit? Potom jsem se rozloučila a odešla domu.
Pohled Jeremyho:
Seděl jsem vedle Jessicy. Chloé a Vincent nebyli zase nikde vidět. Přišoupl jsem se ke dveřím, ale vešla.. Chica! Ihned se vrhla na Jessicu a já jsem (nevím odkud) vzal pánev a praštil jsem s ní Chicu do hlavy. Potom jsem ji odstrčil na chodbu a zavřel jsem dveře. Nemohl jsem uvěřit tomu, co jsem udělal. ,,T-ty jsi mě z-zachránil?" zeptala se mě Jessica. Koukl jsem se na pánev a řekl jsem: ,,Jo..'' ,,Děkuji.'' řekla a potom mě obejmula. Zapípal budík- 6 hodin. Konečně se objevili. Jako vždy, na otázku: Co se stalo? Vincent odpověděl nějaký blábol, ale poprvé byl ten blábol pravda. Rozloučil jsem se a šel jsem domu.
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanfictionV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...