kapitola 21.

136 20 1
                                    

Pohled Jessicy:

Takže Vincent je Springtrap! Ale.. co Chloé? Opatrně jsem se zeptala: ,,Chloé?" zareagovala ta bílá liška ,,Ano?'' takže Chloé je také animatronik? ,,Chloé, ehm.. kdo jsi?" ,,Mangle." řekla a pousmála se. Vincent, vlastně Springtrap se pořád jen smál. Konečně se uklidnil a podrbal se na hlavě. Vypadalo to, že se snaží nahmatat své uši. ,,V - Vincente, víš vůbec j - jak vypadáš?" zeptala jsem se. Vin.. chci říct Springtrap se zamračil a zamumlal: ,,Jsem SPRINGTRAP! A.. ne, nevim.'' snažila jsem se zadržet smích a podala jsem mu zrcátko. Springtrap se prohlédl, nahmatal si svoje natrhlé ucho a potom mi vrátil zrcátko. Chlo.. teda Mangle nám vysvětlila co se stalo. Nevím, co to do mě vjelo, ale skočila jsem po.. Sprincentovi? Hmm, asi mu budu říkat Springtrap. Takže jssm skočila po Springtrapovi a začla jsem ho mlátit a řekla jsem: ,,Proč musíš myslet je na sebe, tebe nenapadlo, že se zabije i Chloé?!" jenže Springtrap se jen smál a řekl: ,,Přestaň, to - to le - lehtá!" cože?! Já ho tu mlátím jak nejvíc dokážu a jeho to LECHTÁ?! Přestala jsem ho 'lechtat' a sedla jsem si zase vedle Jeremyho. ,,Ehm.. lidi, to že jsme tu my nezabrání ostatním aby sem přišli..'' řekla Mangle. Díky bohu že to řekla, jinak by nás zabili! ,,Tak dobře, žádný špatný animatronik se sem nesmí dostat.'' řekla jsem a s pomocí Jeremyho jsme odtáhli Springtrapa na chodbu a zavřeli jsme dveře. ,,Co to má znamenat?!" Slyšeli jsme z chodby Springtrapa. Celou dobu stál u okna a pořád do něj ťukal. Potom ještě řekl: ,,No táák lidi.. hele, animatronici mě moc v lásce nemají, a..'' to už jsem otevřela dveře. Springtrap vlezl do kanclu a naklonil se k Jeremymu který hlídal kamery. ,,Hele, kde je Party room?" zeptal se Springtrap. Jeremy dal Party room na kamery. Springtrap se podíval na kamery a potom si sedl ke zdi. ,,Hele, za pět minut bude šest hodin.'' řekla jsem a ukázala jsem na hodinky. Springtrap něco zamumlal a potom i s Mangle odešli. Koukla jsem na kamery. Springtrap zalezl k Foxymu a Mangle šla do Party room. Najednou se tam objevila nějaká holka která vypadala trochu jako loutka. ,,T - to je Ma - Marionette! Já myslel, že neexistuje.'' vydechl užasle Jeremy. Aha, takže to je Marionette. Marionette zavedla Mangle do rohu. Mangle si tam stoupla. Asi na tom místě bude vystupovat. Najednou se ozval budík. Šla jsem se podívat do Party room. Když jsem došla k Mangle, řekla: ,,Ahoj děti, já jsem Mangle.'' aha, je přeplá na denní režim. Šla jsem se podívat do Pirate cove. Odhrnula jsem závěs a čekala jsem, že tam budou ležet vyplí, ale.. ,,Co tu děláš?!" zeptal se mě Foxy. ,,Jakto že nejste vyplí?!" zeptala jsem se, ale oba dva jen pokrčili rameny. Foxy potom dodal: ,,Já jsem nebyl nikdy vypnutý.''

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat