kapitola 19.

172 15 4
                                    

Dobře, tato kapitola bude trochu netradiční.. do komentářů mi napište, jak mám pokračovat..

Do práce dorazili všichni. Seděli v kanceláři a Jessica měla hlavu na Jeremyho rameni. Jeremy už Chloé i Vincentovi řekl o tom, že chodí s Jessicou. ,,A ví o tom i animatronici?" zeptal se Vincent ,,Ne, proč bychom jim to říkali?!" řekl rozzuřeně Jeremy ,,Hmm tak vám asi před dveři nechtějí pogratulovat..'' až teď si ostatní všimli, že z obou stran stojí animatronici. Ihned zavřeli dveře a potom si samozřejmě Vincent vyndal nůž a začal si s ním hrát. Potom vyndal z kapsy kapesník a přitiskl ho k Jessice a Jeremymu, kteří ihned omdleli. Potom se přiblížil ke Chloé, přitiskl ji ke zdi a zašeptal ji do ucha: ,,Chloé, přemýšlel jsem a něco jsem si uvědomil - miluji tě. A strašně moc.'' Chloé nebyla schopna slova. Po chvíli ale řekla: ,,Já.. já nevím.. vždyť jsi zabil děti a ještě Jeremy a Jess..'' potom ji Vincent přerušil a řekl: ,,Ti jen spí, uspal jsem je.'' ,,To je jedno. Také tě miluji, ale.. nemůžu chodit s vrahem..'' Vincent vypadal zdrceně. Vyndal nůž, dal ho k jejímu krku, ale potom ho odendal, praštil do zdi a odešel na chodbu. Šel k Pirate cove. ,,Foxy!'' vzbudil Foxyho. Foxy odtáhl závěs a Vincent mu řekl: ,,Zabij mě.'' Foxy ale jen na něj nechápavě zíral, ale vypadal, že ho zabít nechce. ,,Zabij mě!" zakřičel znovu Vincent, ale Foxy se jen na něj podíval. Potom ho z lítosti jen škrábl hákem. Vincent se tedy vydal k pódiu kde stál Freddy s Bonniem a řekl: ,,Zabijte mě.'' Freddy a Bonnie se však na sebe jen nechápavě podívali. ,,Zabijte mě!" Freddy ho tedy kopl a Bonnie ho praštil přes hlavu kytarou, ale nezabili ho. Vincent tedy šel do skladu, vyndal svůj nůž a.. ,,Počkej! Prosím, nedělej to!" Vincent se otočil a všiml si Chloé která stála ve dveřích a z očí se ji valili vodopády slz. ,,Promiň, ale nejsem pro tebe dobrý.'' řekl Vincent a podřízl si krk. Ihned se sesunul k zemi a ležel v kaluži krve. Chloé vykřikla a ihned se sesunula na zem k Vincentovi. Byl mrtvý. Vzala si jeho nůž a řekla: ,,Také tě moc miluji.. bez tebe nemůžu žít.'' podřízla si krk a spadla na zem vedle Vincenta.

OK.. takže jak vidíte, jiná kapitola. Napište mi, jestli chcete, aby to takhle skončilo, nebo jestli je zachrání.

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat