Pohled Chloé:
Konečně jsem dostala svoji ledovou kávu a ostatní si také něco objednali. Chvíli jsme se bavili o všech věcech, když se najednou Vincent zvedl a řekl: ,,Omluvte mě na chvíli.'' potom někam odešel. Když se dlouho nevracel, šla jsem se ho najít. Šla jsem okolo kanceláře, ale tam nebyl. Potom mě napadlo se podívat do sklepa, jenže tam byl jen Golden Freddy s pěti dětmi.. tak počkat?! Schovala jsem se za roh a sledovala jsem, co se bude dít. Najednou si muž v obleku začal svůj oblek svlékat a já poznala.. Vincenta! Jen jsem na něj zírala s pusou dokořán. Vincent vyndal nůž a všechny děti zabil! Krev byla všude. Každé mrtvé tělo narval do jednoho z animatroniků který byli za ním. Potom umyl podlahu od krve a já utekla zpět ke stolu.
Pohled Vincenta:
Už těch dětí mám dost! Všude se jen motají a otravují. Potom mě něco napadlo. ,,Omluvte mě na chvíli." řekl jsem a vydal jsem se pro kostým Golden Freddyho. Oblékl jsem si ho a šel jsem ke skupince 5ti dětí které na mě ukazovali a říkali: ,,Jé, Golden Freddy, já myslel že není.'' ukázal jsem jim ať jdou za mnou (přesvědčit děti je hračka) došli jsme ke skladu tam jsem si sundal kostým a zabodnul jsem je. Byl to zvláštní pocit, jako droga, je to špatné, ale úžasné. Potom mě začala trápit otázka: ,,Kam s těmi těli?'' Najednou jsem si všiml animatroniků za mnou tak jsem každé dítě nacpal do jednoho animatronika. Potom jsem vydrhl podlahu od krve a převlékl se. Potom jsem se vrátil ke stolu.
Pohled Jessicy:
Ty děti jsou tak roztomilé. Myslím si, že si Vincent myslí opak. Ale ať si myslí co chce, pravdu mám já. ,,Omluvte mě na chvíli.'' počkat! On Vincent umí říct 'omluvte mě'?! To je jedno. Konečně jsem dostala své capuchino, tak jsem jen přemýšlela, kam mohl Vincent jít. Najednou se zvedla i Chloé. Chloé mám ráda, ale jediný co nepochopím je to, že pořád zachraňuje Vincenta. ,,Nevíš kde můžou být?" zeptal se mě Jeremy. Já jsem jen pokrčila rameny. Konečně přišla Chloé a po chvíli i Vincent. Čekala jsem, že Chloé vybuchne vzteky, ale ona nic nedělala.
Pohled Jeremyho:
Seděl jsem naproti Jessice a nalevo ode mě byla Chloé a napravo Vincent. Celou dobu se Vincent díval na skupinku dětí a potom vstal a řekl: ,,Omluvte mě na chvíli.'' myslel jsem, že jde těm dětem vynadat 'jen tak pro zábavu' ale místo toho zabočil do kanclu. Potom jsem u té skupinky dětí uviděl Golden Freddyho, je bezva že dali do provozu i jeho. Když se Vincent dlouho nevracel, odešla i Chloé. Po chvíli kdy se nevracela ani Chloé, ani Vincent, jsem se zeptal Jessicy: ,,Nevíš kde můžou být?" ona jen pokrčila rameny. Musím najít způsob jak začít rozhovor, ale Chloé se už vrátila a Vincent po chvíli také. Na Chloé bylo vidět, že není naštvaná, ale spíš.. vystrašená..
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanfictionV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...