Pohled Chloé:
Nikde jsem nemohla najít Vincenta, jen Foxy zatáhl závěs. Přišlo mi to divné, ale nic jsem nedělala. ,,Lidi, nevíte, kde je Vincent?'' zeptala jsem se, ale všichni pokrčili rameny. Mám jít hledat Vincenta, nebo tu mám zůstat? Chvíli jsem váhala, když jsem najednou uslyšela křik Foxyho. Ihned jsem vzala baterku a šla jsem to prozkoumat. Šla jsem se podívat do kuchyně, ale tam bylo prázdno. Šla jsem všude možně, šla jsem do skladu, potom zpátky do kanclu, potom zpátky do kuchyně, potom k pódiu a potom do kuchyně. Koukla jsem na hodinky které ukazovali: 5:50. Kde jen může být?! Byla jsem všude, v kuchyni, ve sklepě, v kanclu, u pódia.. Pirate cove! Přiběhla jsem a odkryla závěs a..
Pohled Vincenta:
Zřejmě mě vzal nějaký animatronik. Nic jsem neviděl, jen jak mě táhne k Pirate cove. Aha takže mě vzal Foxy. Skvělý. Všiml jsem si, že má pořád ten klóbrc ode mě. Vzal mě do Pirate cove a zatáhl závěs. Potom vytáhl něco jako šachy.. počkat! On jako se mnou bude hrát šachy?! Koukal jsem na Foxyho pohledem který říkal: ,,To jako vážně?!" Ale on pořád ukazoval na šachy. Chtěl jsem odejít, ale Foxy zakřičel a zčernaly mu oči. Tak jsem si sedl nazpět a hrál jsem s animatronikem který nás chce zabít šachy.. proč ne, že?! Udělal jsem dva tahy a snažil se zdrhnout, jenže mě Foxy vždy buď kousl nebo škrábl hákem. Koukl jsem na hodinky: 5:55. To do 6ti přežiju, když najednou někdo odtáhl závěs- Chloé. Ihned se svalila na zem smíchy, když viděla že hrajem šachy. Já se na ni otočil s vražedným pohledem a zašeptal jsem: ,,Pravidlo číslo jedna- nikdy nedávej animatronikovi dárek.'' Potom jsem se podíval na Foxyho a řekl jsem: ,,Foxy, co kdyby hrála i Chloé?'' Foxy ji zatáhl taky a začli jsme hrát karty.
Pohled Jessicy:
Koukala jsem na kamery a hledala jsem Vincenta. Chloé si to zřejmě brala jako svoji chybu, protože je šel dát do normálu kvůli ní. Nikdy nepochopím, proč se o Vincenta tak stará. Vincent je nejhorší a nejdebilnější člověk na zemi. Asi to je nad mé chápání. Potom se nás zeptala: ,,Lidi, nevíte, kde je Vincent?" já a Jeremy jsme jen pokrčili rameny. Potom jsme uslyšeli Foxyho. Chloé vzala baterku a vyběhla ven. ,,Páni, to je bláznivá noc, co?'' uslyšela jsem Jeremyho. Otočila jsem se na něj a zeptala se: ,,Už se něco podobného stalo?" Jeremy se zamyslel a řekl: ,,No, jednou se stalo, že Vincent ukradl Foxymu hák a potom ho Foxy naháněl po celé pizzerii.'' začla jsem se smát.
Pohled Jeremyho:
Kam zase ten Vincent šel?! Je to cvok. Chloé vypadala, že má výčitky svědomí. Potom se zeptala: ,,Lidi, nevíte, kde je Vincent?" já a Jessica jsme pokrčili rameny. Potom byl slyšet Foxy.Chloé vzala baterku a vyběhla na chodbu. Ona se kvůli Vincentovi snad nechá zabít! Musel jsem najít způsob jak začít konverzaci. ,,Páni, to je bláznivá noc, co?" sakra! To jsem nemohl říct něco lepšího?! Jessica se na mě otočila a zeptala se: ,,Už se něco podobného stalo?" zamyslel jsem se a potom jsem si vzpomněl: ,,No, jednou se stalo, že Vincent ukradl Foxymu hák a potom ho Foxy naháněl po celé pizzerii.'' Jessica se začla smát.
ČTEŠ
FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?
FanficV pizzerii Freddyho Fazbeara pracují od nepaměti 3 pracovníci: Vincent, který je tak trochu blázen; Jeremy, který je trochu zbabělec; a Chloé, díky které je Vincent pořád naživu. Ale najednou přišla nová holka- Jessica. Neví nic moc o animatronicích...