kapitola 15.

170 17 0
                                    

Pohled Chloé:

Chvíli jsme byli u Vincenta v nemocnici, ale potom nás doktor vyhodil. Šla jsem tedy domu. Najednou mi přišla SMSka od Vincenta: ,,Propustí mě ještě dnes, nebylo to tak vážné. Domu mě asi pustí v 16:00.'' spadl mi kámen ze srdce. Aspoň že to není nic vážného! Ale najednou mi přišla další SMSka od Vincenta: ,,PS: budu na vozíčku, nohy mám ve stavu že ani nemůžu chodit. Ale je to jen dočasně.'' bezva. Vincent zkazí každou radost! Potom jsem se koukla na hodinky. 8:00. Lehla jsem si do postele a ihned jsem usnula.
O 13 a tři čtvrtě hodiny později..
Šla jsem jako vždy do práce. Už tam seděla Jessica, Jeremy a.. Vincent?! Co on tu dělá tak brzo?! Vypadal velmi otráveně- zřejmě kvůli tomu vozíčku. Sice měl elektronický, ale stejně by bylo lepší kdyby neměl žádný. ,,Čau lidi.'' pozdravila jsem a sedla si na svojí židli. Potom jsem si všimla, že Jessica drží Vincentův nůž. ,,Hele, proč máš jeho nůž?" ona jen zčervenala a vrátila mu ho. Asi si dělala jen srandu.

Pohled Vincenta:

Seděl jsem na posteli v nemocnici a přišel ke mě doktor. ,,Dobré ráno, pane Purple.'' nenávidím když mi říká příjmením. ,,Říkejte mi Vincent.'' doktor se na mě podíval a řekl: ,,Dobře. Vincente, vaše zranění nejsou moc vážná, asi ve 4 byste mohl být doma. Bydlíte s někým?" ,,Ne, bydlím sám.'' doktor se na mě podíval a potom se podíval do papírů a řekl: ,,Máte doma schody?" ,,No, ano.'' on se zase podíval do papírů a řekl: ,,Vaše zranění nejsou vážná, až na nohy. Máte je ve stavu, že nemůžete chodit. Budete muset být měsíc na vozíčku.'' skvělý! Doopravdy výborný! V patře mám druhou koupelnu a ložnici.. budu muset spát na gauči. Potom doktor odešel. Vzal jsem si svůj mobil a napsal jsem SMSku Chloé. Potom jsem koukl na nohy a napsal jsem druhou SMSku.
O 13 a půl hodiny později..
Přišel jsem do práce dřív (před animatroniky se na vozíku blbě utíká). V kanclu už seděl Jeremy a Jessica. Civěli na mě jakobych byl z Marsu. Vysvětlil jsem jim, proč mám vozík a vyndal jsem nůž. Jenže Jessica nedostala lepší nápad, než mi ho vzít a říct: ,,Popros a já ti ho vrátím.'' to si vážně myslí že já (!) bych někdy poprosil?! Jen jsem ji probodával vražedným pohledem. Potom přišla Chloé a Jessica mi vrátila nůž. Ten měsíc bude doopravdy 'výborný'.

Pohled Jessicy:

Když nás doktor vyhodil, šla jsem domu. Ihned jsem si lehla a usnula. Vzbudila jsem se ve 15:00. Včerejší noc mě opravdu zmohla. Zajímalo by mě, jestli přijde Vincent do práce..
O 13 a čtvrt hodiny později..
Přišla jsem do práce s Jeremym. Dnes by měla být těžká noc, tak jsem šla do práce raději dřív. ,,Hele, a to jdou ty noci do nekonečna?" zeptala jsem se Jeremyho. ,,Co? Ne, vždy jsou je do sedmé noci. Potom se zase vynulují.'' to mě trošku uklidnilo. Bezva, za měsíc bude Halloween a vychází 1. noc! Po chvíli přišel (nebo spíš dojel) i Vincent. Chtěla jsem se zeptat, proč je tu tak brzo, ale potom jsem si všimla že je na vozíku. Zase si vyndal nůž. Napadlo mě, že mu ho seberu a vrátím mu ho až poprosí. Vzala jsem mu ho, ale samozřejmě nepoprosil. Po chvíli přišla i Chloé, tak jsem mu ten nůž vrátila.

Pohled Jeremyho:

Když nás doktor vyhodil, šel jsem domu. Přemýšlel jsem nad Vincentem. Doufám, že to není nic vážného. Co když se mu animatronici chtějí pomstít za to, že zabil ty děti? Najedl jsem se a šel jsem spát.
O 13 a čtvrt hodiny později..
Šel jsem do práce s Jessicou. Dnes by asi Vincent neměl přijít, tak jsem šel s Jessicou rovnou do kanclu. ,,Hele, a to jdou ty noci do nekonečna?" zeptala se mě Jessica. ,,Co? Ne, vždy jen do sedmé noci. Potom se zase vynulují.'' Jessica vypadala překvapeně, ale nechala to plynout. Najednou někdo přišel.. Vincent! Všiml jsem si, že je na vozíku. Vysvětlil nám co se stalo a Jessica mu vzala nůž. Byla docela legrace ho sledovat jak jen kouká na Jessicu pohledem který říkal: ,,Až dostanu nůž zpátky, zabiju tě!" Potom přišla Chloé a Jessica Vincentovi vrátila nůž. Celou noc byla nuda, Chloé hlídala Vincenta a pomáhala mu.
O 6 hodin později..
Konečně je 6 hodin. Rozloučili jsme se a šli jsme domu. Chloé šla s Vincentem. Asi si pořád myslí že je to její vina.

FNAF- zaměstnanci vs animatronici: Jsou vážně takoví?Kde žijí příběhy. Začni objevovat